سشوار جانسون Js3344.

مردی برای خشک کردن موهایش، صاف کردن موها و بیشتر برای افزایش حجم موهایش از سشوار استفاده می کند. برای موهای کوتاه نیازی به سشوار حرفه ای ندارید، زیرا موها را به سرعت خشک می کند. برای شما یک سشوار استاندارد کافی است. اگر موهای شما شکننده و نازک است، به یک خشک کن حرارتی ملایم نیاز دارید. سشوارهای دارای یون ژنراتور برای انواع موهای کوتاه مناسب هستند، زیرا سریع هستند و به موها آسیب نمی رسانند. با این حال، مدل سرامیکی برای مصرف کنندگانی که با بودجه کمتری کار می کنند، انتخاب خوبی خواهد بود. سشوار تیتانیوم یا تورمالین گرانتر است، اما سریعتر از سشوار یونی است. سشوارهای سرامیکی، تورمالین و تیتانیومی گران‌تر هستند، اما عملکرد و خواص بهتری نسبت به سشوارهای یونی یا معمولی دارند. هنگام انتخاب بهترین سشوار برای آرایشگاه خود، می توانید تورمالین، تیتانیوم یا ترکیبی از سرامیک، تورمالین و تیتانیوم را انتخاب کنید، زیرا این سشوار برای انواع مو مناسب است.

سشوار جانسون ۹۰۰۰ وات هنگام کار بسیار داغ می شود اما ترموستات برق را قطع نمی کند. علت: کنتاکت های ترموستات به هم جوش داده شده اند. برای جلوگیری از آسیب رساندن به بدنه پلاستیکی دستگاه، اکثر تولیدکنندگان سشوار از ترموستات در مدار الکتریکی استفاده می کنند تا زمانی که دما از حد معینی بالاتر رفت، دستگاه را خاموش می کنند. گرمای ناشی از شمع ها و رطوبت محیط، تماس های ترموستات را فرسوده می کند.در نتیجه، آنها به دلیل گرمای ناشی از شمع ها جوش می شوند. موتور سشوار کار می کند اما هوای گرمی از آن خارج نمی شود. علت: پروانه سرگردان. مشکل: پروانه های فن از پلاستیک معمولی ساخته شده اند زیرا وزن بسیار کمی دارند و دوام زیادی ندارند. اگر پروانه فن شما شل است، هرگز آن را به شفت موتور نچسبانید، زیرا تعمیر آن بسیار دشوار خواهد بود.

در صورت عدم وجود انحراف، عنصر قطع می شود. برای جلوگیری از شکننده شدن اتصالات المنت، بستن نقاط پاره شده به هم توصیه نمی شود. عنصر را با عنصری از همان نوع جایگزین کنید. 2. نمی تواند به عنصر موازی برسد. در حالت عادی اگر مقاومت یک المنت موازی را اندازه بگیرید بدون شک به المنت پاور نمی رسد که یا مشکل از جدا شدن سیم است یا خرابی کلید. اتصالات بین المنت و کلید را بررسی کنید، سپس در صورت مثبت بودن تست آن را با آمپرمتر تست کنید. تا زمانی که وقتی عقربه روی صفر بسته می شود و کلید باز می شود، کلید روی بی نهایت تنظیم می شود، کلید سالم است.در غیر این صورت کلید مشکل دارد. هر زمان که سوئیچ یا دستگاه دیگری را آزمایش می کنید، مهم است که یکی از سیم ها را جدا کنید. اما با بستن سوئیچ، المنت گرم می شود اما هوا در سشوار تولید نمی شود.

سشوار با قدرت وات کمتر برای افرادی با موهای کوتاه، صاف و نازک مناسب است.از سوی دیگر، سشوارهایی با قدرت وات بیشتر برای افرادی که موهای ضخیم، بلند و مجعد دارند مناسب تر است. اگر موهای کوتاه، نازک و صافی دارید، یک سشوار کم وات بخرید. اگر موهای ضخیم، بلند و مجعد دارید، یک سشوار با وات بالا بخرید. کویل ها که از فلز نیکروم ساخته شده اند وظیفه گرم کردن سشوار را بر عهده دارند. ترکیب فلزات نیکل و کروم این فلز را تشکیل می دهند. نیکل در اثر حرارت اکسید نمی شود، بنابراین یک فلز گرم کننده معمول در توستر و سشوار است. در دماهای بالا، گرمای ناهموار تولید شده توسط کویل های فلزی می تواند موهای شما را بسوزاند. سشوارهای سرامیکی، تورمالین و تیتانیومی گرمای یکنواخت تولید می کنند و از آسیب دیدن موهای شما جلوگیری می کنند.آنها همچنین موهای شما را درخشان و زیبا می کنند.

در این سشوار متمرکز کننده هایی وجود دارد که در باد خروجی قرار می گیرند تا موها بهتر خشک و حالت دهند. بدنه این سشوار از فولاد ضد زنگ و دسته آن از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. یک سشوار 1200 وات از جانسون همراه با سیمی به طول 135 سانتی متر که دارای یک حلقه آویز است. اندازه آن 21 سانتی متر و وزن آن 574 گرم است. ساخت کشور ایتالیا این محصول دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. این مدل فوق العاده 1200 وات ساخت ایتالیا بوده و دارای دسته سشوار می باشد.با متمرکز کننده باد خروجی آن، می توانید به طور مؤثرتری روی قسمتی از موهای خود تمرکز کنید که می خواهید. برداشتن و مونتاژ این سری از سشوارها آسان است زیرا فقط باید آن را کمی فشار دهید و با عقب کشیدن آن از سشوار بیرون بکشید. بدنه استیل آن زیبایی بسیار منحصربفردی به آن بخشیده و مقاومت بالاتری نسبت به نمونه های مشابه پلاستیکی دارد. هنگامی که از سشوار جانسون استفاده نمی کنید، می توانید به راحتی دسته را از طریق حلقه های آویز به دیوار آویزان کنید.