ستاره سابق NHL پس از دستگیری در حادثه خشم جاده ای گفت: “هیچ چیز پسر ما را باز نخواهد گرداند.”

باری بک می گوید که دستگیری چهار مظنون در ارتباط با مرگ پسرش دلیلی برای جشن نیست ، اما او هنوز آن را هدیه ای قبل از تولد 21 سالگی بروک می داند.

بک ، ستاره سابق NHL با نیویورک رنجرز ، کلورادو راکیس و LA Kings ، تماس با ما در ساعت 2 صبح توسط کارآگاهان را با انتشار یک پست طولانی در فیس بوک ، گفت که احساس می کند “وزن از سینه من برداشته شده است” “

وی با به اشتراک گذاشتن یک بیانیه مطبوعاتی پلیس در مورد دستگیری ها ، نوشت: “این خیلی تمام نشده است اما یک گام به جلو در روند بهبود و رشد ما است.”

“هیچ چیز پسر ما را باز نخواهد گرداند اما ما می توانیم از دیگر قربانیان قتل که به بهبودی و بهبودی نیاز دارند حمایت کنیم.”

دیت گروهبان استیو برزیوک روز پنجشنبه اعلام کرد که سه مرد به قتل در درجه دوم و دو نفر به اتهام ضرب و جرح در بدن متهم شده اند.

فرد چهارم بازداشت شد در حالی که برزیوک رسانه را به روز می کرد و روز جمعه بازرسان گفتند که آنها نیز به قتل درجه دوم متهم هستند.

پلیس می گوید که بروک در خارج از خیابان 3063 Binbrook Rd مورد حمله قرار گرفت. درست قبل از ساعت 2 بامداد 26 ژوئیه.

هنگامی که تیم های اورژانس وارد شدند ، بک را از زخم چاقو دیدند. به گفته محققان ، وی به بیمارستان منتقل شد و در آنجا بر اثر جراحات درگذشت.

یک جوان 16 ساله نیز آسیب دید اما زنده ماند.

برزیوک گفت: “این یک برخورد اتفاقی بود. این یک حادثه خشم جاده ای بود که بد اتفاق افتاد.” “ما هنوز بر این عقیده هستیم و این همان چیزی بود كه تحقیقات دشواری را برای ما رقم زد ، این واقعیت كه هیچ ارتباطی بین متهم و بروك بك و جوانان نبود.”

در اوایل این هفته ، خانواده بروک برای اطلاعاتی كه منجر به دستگیری شود ، مبلغ 20000 دلار پاداش دادند.

اما برزیوک گفت که پاداش “تأثیر محدودی داشت” ، زیرا پلیس قبلاً اطلاعاتی را که منجر به دستگیری شده بود در اختیار داشت.

این کارآگاه گفت: “خانواده ،” مطمئناً ، من احساس آرامش می کنم … آنها با ما بسیار مهربان بودند و از شنیدن خبر خوشحال بودند. ” “من امیدوارم که این یک گام دیگر برای آنها در روند بهبودی باشد.”

دیت گروهبان استیو برزیوک روز پنجشنبه اعلام کرد که چهار نفر در ارتباط با مرگ بروک دستگیر شده اند. (Dan Taekema / CBC)

بک در پست خود ماه های پس از مرگ پسرش را “سوار غلتکی احساسات” توصیف کرد.

بک گفت که خانواده از خبر دستگیری “خوشحال” شده اند.

وی گفت: “این دلیل جشن نیست اما هدیه ای به پسرم است که در این دوشنبه 30 نوامبر 21 ساله بود. 4 روز دیگر.”

بك با توضيح درباره افرادي كه پسرش را دوست داشتند همه در جستجوی راه هاي بهبودي هستند گفت: “ما ديگر از قرباني شدن خودداري مي كنيم.”

وی از کارآگاهانی که در این پرونده تحقیق کردند و از همه کسانی که از زمان مرگ بروک حمایت خانواده را قرض دادند ، تشکر کرد.

بك نوشت: “دعاهای ما مستجاب شده است و ما در قدم های بعدی قویتر خواهیم شد.” “ما باید شهامت حرکت به جلو را پیدا کنیم و هرگز فراموش نکنیم که از کجا آمده ایم.”