ساکنان تورنتو در کمتر از یک هفته بیش از 32،000 رزرو در محل یخ های فضای باز شهر انجام می دهند

ساکنان تورنتو از زمان افتتاح این امکانات در روز شنبه بیش از 32،000 رزرو برای اسلات های زمانی در یخ های مصنوعی روباز شهر انجام داده اند.

در جلسه توجیهی خبری تالار شهر ، متیو پگ ، رئیس آتش نشانی تورنتو گفت که 49 زمین یخی مصنوعی شهر اکنون برای اسکیت اوقات فراغت باز هستند. اسکیت اوقات فراغت رایگان بخشی از برنامه Welcome to Winter Park پارک های شهر است که یک هفته پیش توسط شهردار جان توری آغاز شد.

پگ روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: “از زمان باز شدن پیست های روباز در روز شنبه ، بیش از 32000 رزرو از طریق سیستم رزرواسیون آنلاین مدیریت شده است.”

در هر بار پد یخ یا پیست یکبار حداکثر 25 نفر مجاز هستند. فضاهای اضافی مخصوص پیاده روی برای افرادی که قادر به رزرو آنلاین نیستند در دسترس است. 45 دقیقه برای اسکیت به افراد اختصاص داده می شود. می توانید در وب سایت eFun این شهر رزرو کنید.

سخنگوی شهر برد راس گفت كه یخ های یخی مصنوعی به ساكنان تورنتو این امکان را می دهد كه بیرون بروند و از اسكیت در هوای آزاد لذت ببرند در حالی كه این شهر تحت محدودیت های استانی COVID-19 در منطقه قفل خاکستری باقی مانده است. وی گفت که پیست مخصوص بازی در فضای باز فقط آخر هفته گذشته افتتاح شد.

وی گفت: “این شهر همچنان به یافتن روش های جدید و خلاقانه برای کمک به ساکنان در گرفتن هوای تازه و ورزش در سراسر بیماری همه گیر ادامه داده است.”

وی افزود: “با ورود هوای سردتر ، یخ های بیشتری در دسترس خواهد بود. در حال حاضر گزارشی از ازدحام جمعیت در محل پیاده روی ها نداریم.”

وی افزود: “افراد از سیستم ثبت نام آنلاین بصورت طراحی شده استفاده می كنند ، اما ما برخی از نقاط را برای افرادی كه بدون رزرو حاضر می شوند در نظر گرفتیم.” وی افزود ، کارکنان شهر در حال مدیریت هر خطی هستند که در محل اسکله شکل بگیرند.

یک فرد روز دوشنبه در حالی که روی یک بلوک بتونی در پیست ناتان فیلیپس در مرکز شهر تورنتو نشسته است اسکیت می بندد. (اوان میتسویی / CBC)

در زیر قفل ، همه برنامه های تفریحی داخلی که توسط شهر اجرا می شوند لغو می شوند. این شامل استخرهای سرپوشیده شهر است که اسلات زمانی مورد نیاز قبل از ورود شهر به محاصره بسیار زیاد بود.

لاووین هادیسی ، سخنگوی شهردار جان توری ، گفت که این طرح زمستانی موقعیت های تفریحی در فضای باز را برای ساکنان هنگام همه گیری فراهم می کند و یخ های یخی مصنوعی در فضای باز قسمت عمده ای از این طرح است.

وی گفت: “کارکنان شهر سخت تلاش کرده اند – با حمایت و تشویق شهردار توری – برای فراهم آوردن گزینه های امن برای تفریحات زمستانی در طول بیماری همه گیر.”

“ما تلاش کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که تمام یخ های یخی مصنوعی شهر در سال جاری ضمن رعایت محدودیت های بهداشت عمومی استان باز خواهند بود. ما در حال کار با گروه های جامعه برای کمک به ایجاد زمین های یخی طبیعی در بسیاری از پارک ها هستیم ، و حتی بازگرداندیم نظارت بر یخ در استخر گرنادیر برای کمک به حمایت از اسکیت در آنجا. “

این طرح که به افراد امکان می دهد در خارج از ورزش ضمن رعایت پروتکل های بهداشت عمومی ورزش کنند ، شامل کشیدن دزدکی در 23 تپه در سطح شهر و همچنین کفش برفی و پیاده روی در مسیرهای پیاده روی در پنج زمین گلف این شهر است.

هفته گذشته ، در انتشار خبری ، توری گفت: “تورنتونی ها در طول تابستان از پارک های شهر و دیگر فعالیتهای تفریحی بسیار استفاده کردند و انتظار داریم که این علاقه در زمستان نیز ادامه یابد.

“در حالی که توصیه های بهداشت عمومی روشن شده است – مردم باید هر جا که ممکن است در خانه بمانند – ما می خواهیم مردم را به داشتن هوای تازه و ورزش ایمن ترغیب کنیم تا هم سلامت جسمی و هم روانی آنها حفظ شود.”

انتظار می رود که اسکیت بازان در زمین های یخی فضای باز شهر فاصله فیزیکی خود را با سایر اسکیت بازهایی که اعضای خانواده آنها نیستند حفظ کنند. این شهر توصیه می کند ماسک ها یا پوشش های پارچه ای صورت را روی یخ و روی آن قرار دهید. ماسک ها هنگام انتظار در صف اجباری هستند. پیست های مسافرتی که از 10 صبح تا 10 شب باز هستند ، به آب و هوا بستگی دارند.

مردم روز دوشنبه در نزدیکی تابلوی تورنتو در میدان ناتان فیلیپس اسکیت سواری می کنند. (اوان میتسویی / CBC)