روز دوشنبه 42 مورد جدید COVID-19 و 3 مورد مرگ جدید در همیلتون

خدمات بهداشت عمومی همیلتون (HPHS) روز دوشنبه 42 مورد جدید از بیماری COVID-19 را گزارش کرد و تعداد کل موارد را برای این شهرستان به 2،743 نفر رساند. همچنین 3 مرگ جدید گزارش شده است.

براساس HPHS ، یک مرگ در اقامتگاه مراقبت طولانی مدت Chartwell Willowgrove رخ داده است ، یک قربانی دیگر در برج جنوبی ویلا سنت جوزف جان خود را از دست داده و یک نفر در جامعه جان خود را از دست داده است.

سخنگوی چارتول روز دوشنبه به سی بی سی نیوز تأیید کرد که از زمان شروع شیوع همه گیر ، در مجموع 15 نفر در Willowgrove LTCH جان خود را از دست داده اند.

دکتر الیزابت ریچاردسون ، رئیس ارشد پزشکی ، به سی بی سی نیوز گفت: “امیدوارم که کمی روند نزولی داشته باشیم اما اینطور نیست. ما فقط بالا و پایین می رویم.”

“[We’re] دکتر ریچاردسون گفت: “واقعاً می خواهم اطمینان حاصل کنم که مردم از نظر رعایت کلیه اقدامات بهداشت عمومی کاملاً کوشا هستند: ماسک زدن ، فاصله فیزیکی ، ماندن در خانه ، شستن مرتب دست ها.”

ردیابی تماس و امکان قفل شدن

روند نگران کننده دیگری که دکتر ریچاردسون به آن اشاره کرد این است که “تعداد قابل توجهی” – 25 تا 35 درصد – از افرادی که نمی توانند ردیابی کنند که در آنجا به ویروس آلوده شده اند.

دکتر ریچاردسون گفت: “این جایی است که ما نمی خواهیم این روند بیشتر افزایش یابد. ما می خواهیم ببینیم که پایین می ماند و به همین دلیل این اقدامات مهم هستند.”

همیلتون در حال حاضر در منطقه “کنترل” قرمز چارچوب COVID-19 انتاریو است.

احتمال ارتقا city شهر به یک منطقه قفل خاکستری به تعداد موارد و میزان انتقال بستگی دارد – و طبق گفته دکتر ریچاردسون حداقل یک هفته دیگر محدودیت های منطقه قرمز طول می کشد تا مشخص شود که منطقه در چه جهتی حرکت می کند.

“اما همانطور که در حال حاضر اوضاع پیش می رود ، ما هنوز کاملاً سرخ هستیم … در حدود 50 هستیم [cases] در هر 100000 در هفته “

به روزرسانی پرونده در مناطق اطراف

واحد بهداشتی درمانی برانت 13 مورد جدید COVID-19 را در 24 ساعت گذشته گزارش کرد. در حال حاضر 84 مورد فعال در این شهرستان وجود دارد و 3 نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند.

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، برانت 448 مورد تایید شده و پنج مورد مرگ را دیده است.

شهرستانهای هالدیمند و نورفولک دو مورد دیگر دوشنبه اضافه کردند که در مجموع 625 مورد است. در حال حاضر 39 مورد فعال وجود دارد.

هالتون 42 مورد جدید COVID-19 اضافه کرد که تعداد کل موارد تایید شده را 3305 مورد اعلام می کند. 594 مورد فعال در منطقه وجود دارد.

در برلینگتون ، مقامات 9 مورد جدید را گزارش کرده اند. از کل 828 مورد ، 128 مورد فعال است.