ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

این ردیاب ها شارژی بوده و تمامی امکانات و قابلیت های ردیاب شخصی رو دارا می باشند. این ردیاب قابلیت نگهداری شارژ تا 30 روز با یکبار شارژ را در حالت آماده باش و حدود 10تا 25 روز درحالت کارکرد عادی دستگاه را دارا است. با نصب این دستگاه روی خودرو یا بار میتوانید از راه دور و به وسیله گوشی موبایل یا کامپیوتر، بار و محموله خود را تا رسیدن به مقصد ردیابی و مسیریابی نمایید. به طور مثال : قصد دارید بار یا محموله ای را از تهران به مقصد بندرعباس و یا حتی خارج از کشور ارسال نمایید.

را از هر فاصله ای ردیابی نمایید. با استفاده از جی پی اس GM2500 که بهترین ردیاب مگنتی در ایران است میتوانید امنیت خودروی خود را تضمین کنید. بستگی دارد، همچنین در ایران نیز نرخ دلار یکی از دیگر از فاکتور های مهم هست، نوسانات ارز باعث شده است ثبات در قیمت رو شاهد نباشیم و هر لحظه قیمت ها تغییر بکنه. میزان ظرفیت باطری و نگهداری شارژ و اندازه دستگاه و همچنین قیمت رابطه مستقیمی با هم دارند.

یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این ردیاب آهنربایی، ارزان قیمت بودن آن است. دقت ردیابی 5 متری این ردیاب، به نسبت دقت بسیار بالایی است و این اطمینان را می دهد که به سرعت می توانید انتظار پیدا شدن کالا یا فرد مورد نظر را داشته باشید. چقدر خیالم نسبت به آهنربای این ردیاب راحت باشد؟ بهره مند شوید. بدنه ضد ضربه، ضد رطوبت، و ضد حرارت این ردیاب باعث شده به یکی از پرفروشترین ردیاب های دنیا تبدیل شود. این دستگاه هم مانند دیگر انواع ردیاب خودرو قابلیت ردیابی آنلاین خودرو را از طریق ورود به سامانه یا نرم افزار دارد.

این ردیاب کوچک از برخی گزارش های دیگر مانند سرعت ، محلهای توقف خودرو، مسیر تردد شده ، زمان و موقعیت آنلاین موردنظر و… ردیاب GPS مغناطیسی به طور مداوم داده های GPS و سایر اطلاعات ضروری مانند سرعت خودرو و عادات پرخطر راننده را منتقل می کند. استفاده از ردیاب خودرو، برای هر ماشینی ضروری است. پس باید برای پس از دزدیده شدن خودرو نیز چاره ای اندیشید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ردیاب خودرو آهنربایی مدل as4 _x لطفا به بازدید از وب سایت ما.