«دیوانه‌کننده‌ترین احساس زندگی‌ام»: طرفداران تورنتو میپل لیفز اولین برد سری پلی‌آف در ۱۹ سال اخیر را جشن می‌گیرند.

آخرین باری که تورنتو میپل لیفز اولین سری پلی آف خود را انجام داد، جوزف پنترسکا حتی به دنیا نیامده بود.

اما پس از نزدیک به دو دهه، لیفز سرانجام به دور دوم پلی آف راه یافت. تیم هاکی شنبه شب در وقت اضافه تامپا بی لایتنینگ را شکست داد تا سری دور اول خود را انجام دهد و هوادارانی مانند پنترسکا 18 ساله را به دیوانگی بکشاند.

پنترسکا به سی‌بی‌سی تورنتو گفت: «این یک فرصت در طول زندگی برای ماست که این را ببینیم». هواداران دیگری در دوردست در حال بالا رفتن از یک تیرک دیده می شدند.

19 سال گذشته است. ما خیلی خوشحالیم و من فقط از اینکه اینجا هستم سپاسگزارم.”

پنترسکا یکی از هزاران طرفداری بود که به میدان یونگ دونداس و میپل لیف در تورنتو رفت و عمدتاً ترافیک وسایل نقلیه، تراموا و اتوبوس را به تأخیر انداخت. رول های شام دور ریخته شده و نان های هات داگ زمین را پر کرده بود، صدای بوق زدن و مردمی که نام برگ ها را سر می دادند، و حتی نمایش خود به خودی آتش بازی شب را مشخص کرد.

جان تاوارس در وقت اضافه گلزنی کرد تا لیفز 2 بر 1 پیروز شود. آنها بهترین های هفت سری را در مقابل لایتنینگ به دست آوردند و لیفز در مجموع چهار بر دو بازی را برد.

جمعیت با تشویق و تشویق گل او بلند شدند، زیرا می دانستند که این نشان می دهد که جام استنلی ممکن است بالاخره در دسترس باشد.

امین الشریف 18 ساله گفت: «به نوعی فکر می‌کردم که قرار است به بازی هفتم بروم، اما مثل… وقتی که آن توپ وارد تور شد، احمقانه‌ترین حس زندگی من بود. با دیگر طرفداران همانطور که اتفاق افتاد.

الکساندرا پاتالیتا 22 ساله گفت: “من در ناباوری هستم. نمی توانم باور کنم که آنها واقعاً این کار را انجام داده اند، بنابراین هیجان زده هستم.”

تماشا | جان تاوارس با گلزنی در وقت اضافه، لایتنینگ را حذف کرد

برنده وقت اضافه تاوارس مقابل لایتنینگ در بازی 6، Maple Leafs را به دور دوم می برد

جان تاوارس از تورنتو، شنبه شب گل پیروزی سری را در وقت اضافه مقابل تامپا بای به ثمر رساند و باعث پیروزی 2-1 افرا لیفز و پیروزی سری 4-2 شد.

هفته آینده Leafs و طرفداران آنها توجه خود را به دور دوم معطوف خواهند کرد، جایی که Leafs یا Boston Bruins یا Florida Panthers روبرو خواهند شد.

در حالی که برد شنبه تاریخی است، پنترسکا امیدوار است که این پایان راه برای تیمش نباشد.

او گفت: «در آینده، این تنها یکی از بسیاری از موارد است.