دکتر وانگ می گوید ، اظهارات منفی و خصمانه علیه کارمندان بهداشت عمومی در حال افزایش است

دکتر Hsiu-Li Wang ، مسئول بهداشت منطقه ، اعضای کارکنان بهداشت عمومی واترلو با فشار عصبانی و اظهارنظرهای منفی اعضای جامعه روبرو می شوند.

در بیانیه دکتر وانگ از طریق ایمیل به CBC KW آمده است: “کارکنان بهداشت عمومی هر روز در این همه گیری بسیار سخت کار می کنند و کارکنان به طور منظم با تعداد فزاینده ای از پاسخ های منفی یا خصمانه از طریق تلفن ، ایمیل و نظرات آنلاین روبرو می شوند.

این بازخورد منفی به صورت محلی در حال افزایش است – اما این یک مسئله جداگانه نیست. هفته گذشته ، افسر پزشکی ویندزور-اسکس نشان داد که وی نیز قربانی قلدری آنلاین شده است.

وی گفت: “احساس فشار روحی و روانی بیش از حد طبیعی است ، اما اذیت و آزار کسی مشکلی ندارد. اگر احساس استرس یا فشار شدید کردید ، با یک دوست معتمد یا یکی از اعضای خانواده خود تماس بگیرید یا با پشتیبانی حرفه ای و بهداشت روان در جامعه ما ارتباط برقرار کنید ،” گفت وانگ

وانگ به افراد توصیه کرده است که به اینجا 24/7 مراجعه کنند که با تماس با 1-844-437-3247 می توانید به این آدرس برسید.

“این یک زمان دشوار و چالش برانگیز برای همه ، از جمله کارکنان بهداشت عمومی بوده است. ما از شما می خواهیم که اگر بهداشت عمومی با شما تماس می گیرد یا به صورت آنلاین با بهداشت عمومی درگیر هستید ، صبر و مهربانی کنید.”

ناامید و ناراحت

هفته گذشته ، دکتر واجد احمد از واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس گفت که پیام های تهدیدآمیزی در مورد نحوه استفاده از COVID-19 دریافت کرده است ، که باعث شد وی شکایت خود را به پلیس ارائه دهد.

احمد گفت: “نامه های تهدیدآمیز زیادی به واحد بهداشت و همچنین ایمیل دریافت کرده ایم که بازهم همه قابل درک است. مردم ناامید شده و مردم ناراحت هستند.”

احمد گفت که پسر 13 ساله او پیام های آنلاین را دیده است و “وقتی چیزهایی را می خواند یا می بیند افرادی در مورد من اظهار نظری می کنند ، او نیز ناراحت می شود. او احساس می کند که آنها حق انجام این کار را ندارند.”

“پیش فرض همدلی”

سخنگوی بهداشت عمومی Wellington-Dufferin-Guelph گفت: در بیشتر موارد ، اکثر قریب به اتفاق نظرات ارائه شده به مدیر عامل و افسر پزشکی آن دکتر نیکولا مرسر “مثبت ، قابل احترام و حمایت کننده” بوده اند.

در نامه ای از جانب سخنگوی دنی ویلیامسون آمده است: “در حالی که نظرات منفی داده شده است ، اکثر آنها نیز احترام گذاشته اند.” “هر چیزی که تهدیدی معتبر تلقی شود به آژانس اجرای قانون مربوطه گزارش می شود.”

در این بیانیه آمده است که همه گیری همه برای همه دشوار بوده است.

در این بخش آمده است: “یادآوری این نکته برای همه ما مهم است و در تعاملات با آژانس های محلی ، مشاغل و – مهمتر از همه یکدیگر ، همدلی و مهربانی را نادیده می گیریم.”

وانگ نیز این احساس را تکرار کرد و گفت افرادی که در بهداشت عمومی کار می کنند “برای محافظت از سلامت جامعه به عنوان یک کل کار می کنند و این اقدامات وقتی جامعه با هم کار می کنند بسیار موثر است.”