دکتر اورژانس امروز در دادگاه 2 پزشک پیراپزشکی همیلتون شهادت می دهد

دکتر اندرو هیلی ، كه در اورژانس بیمارستان سنت جوزف كه یوسف الحسناوی پس از سه سال تیراندازی در این روز به آنجا منتقل شده بود ، كار می كرد ، انتظار می رود امروز در دادگاه عالی همیلتون جایگاه خود را بگیرد.

دو امدادگر سابق همیلتون ، کریستوفر مارچانت و استیون اسنیولی ، به دلیل عدم تأمین مایحتاج زندگی این جوان 19 ساله متهم شده اند.

دادگاه شنیده است که این زوج فکر می کردند الحسناوی با اسلحه BB مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. اما او با اسلحه کالیبر 22 شلیک شده است و گلوله توخالی یک رگ و رگ را سوراخ کرده است.

از زمان رسیدن امدادگران حدود 23 دقیقه طول کشید تا اینکه آنها به بیمارستان در خیابان چارلتون عزیمت کردند. الحسناوی ساعت 8:55 بعد از ظهر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در ساعت 9:58 بعدازظهر اعلام شد که وی کشته شد

این هفته دوم دادگاه است. دادگاه اخیراً از دو نفر از اعضای خانواده – پدر یوسیف ، ماجد الحسناوی ، و برادر کوچکتر یوسیف ، مهدی الحسناوی ، صحبت کرده است.

مهدی الحسناوی در مورد بلند کردن برادر بزرگ در حال مرگ خود از پیاده رو در آن شب و تلاش برای بردن او به برانکارد صحبت کرد. او به دادگاه گفت ، او این کار را انجام داد ، زیرا فکر کرد که امدادگران “کار خود را انجام نمی دهند”.

پدر به دادگاه گفت که چگونه سعی کرد پسر در حال مرگ خود را تسلی دهد.

دو افسر پلیس و یک آتش نشان که آن شب در صحنه بودند و مردی که با یک فروشگاه راحتی در نزدیکی 911 تماس گرفت نیز موضع گرفته اند.

هلی شاهد تاجگذاری خواهد بود.

سال گذشته کینگ به اتهام قتل در درجه دوم تبرئه شد و این پرونده قابل تجدید نظر است.

انتظار می رود این دادگاه پنج هفته به طول انجامد و دادگستری هریسون آرل رأی صادر می کند. وکلای ولیعهد اسکات پترسون و لیندا شین هستند.

جفری مانیشن از همیلتون نماینده مارچانت است و مایکل دل گوببو از سنت کاتارینز نماینده اسنیولی است.