دستگاه های تقطیر برای تهیه ضد عفونی کننده دست به طور رایگان درگیر می شوند. سپس دولت فدرال حرکت کرد

این داستان بخشی از The Big Spend است ، تحقیقات سی بی سی نیوز که 240 میلیارد دلار بی سابقه دولت فدرال را در هشت ماه اول همه گیری پرداخت کرده است.

مشروبات الكلی كانادایی كه زود تولید محصولات ضدعفونی كننده دست را انجام می دادند تا كانادایی ها را از بیماری COVID-19 در امان نگه دارند ، گریه می كنند زیرا امید آنها برای حل مسائل طولانی مدت زنجیره تأمین تبخیر شده است.

هنگامی که نخست وزیر از صنعت کانادا خواست برای تولید تجهیزات محافظتی در وحشت ابتلای همه گیر به کانادا استفاده کند ، ده ها دستگاه تقطیر از ساختن روحیه به ضد عفونی کننده دست تغییر یافتند.

در آن زمان در قفسه های فروشگاه کمیاب بود.

بنابراین ده ها دستگاه تقطیر کانادا در تلاش برای تولید ده ها هزار لیتر رایگان بودند. در اوج کمبود ، حدود دوازده دستگاه تقطیر فقط در سال قبل از میلاد مجهز به تأمین بیمارستان ها ، ادارات دولتی و کارگران اورژانس در سراسر استان بودند.

با گذشت ماه ها ، برخی از مشروب فروشی ها برای تأمین هزینه ساخت ضدعفونی کننده هزینه های خود را دریافت کردند ، اما بسیاری از آنها با توجه به اینکه در شرایط بحرانی سودجویی نکنند ، همچنان به مردم و سازمان های نیازمند هزاران لیتر کمک مالی می کردند.

سی بی سی نیوز آموخته است که ، در آن دوره زمانی ، دولت فدرال صدها میلیون دلار مالیات صرف خرید ضد عفونی کننده از خارج از کانادا کرده است.

در مشروب فروشی های True North ، ارواح یک تجارت خانوادگی است. از چپ به راست ، هدر ، اسکاتلندی ، سامانتا و مگان شش ماه را به کار شبانه روزی مشغول تولید ضدعفونی کننده دست بودند ، زیرا این بیماری همه گیر باعث کمبود آن در ماه مارس شد. (جف فونتس / اخبار CBC)

در کل ، طبق اطلاعات آماری کانادا ، بیش از 570 میلیون دلار ضد عفونی کننده دست از ماه مارس از کشورهای خارج به کانادا سرازیر شده است.

از این مبلغ ، کانادا مستقیماً برای حداقل ارزش 375 میلیون دلار پرداخت کرده است. شرکت بی وای کانادا ، سازنده اتومبیل مستقر در چین با تعداد کمی کارمند و دفاتر در کانادا ، 252 میلیون دلار بابت ضد عفونی کننده ساخته شده در کارخانه های چینی شده خود که به فروش می رسد ، پرداخت شد.

داستان های دیگر این مجموعه را بخوانید:

خدمات و تدارکات عمومی کانادا در نامه ای به CBC گفت که از 20.6 میلیون لیتر ضد عفونی کننده دست خریداری شده ، 52 درصد از تأمین کنندگان کانادایی است.

به BYD برای 10 میلیون لیتر ضد عفونی کننده درجه یک پزشکی بطری پرداخت شد ، اما هیچ برنامه ای برای خرید از این شرکت در آینده وجود ندارد.

PSPC نوشت: کانادا با “یک رقابت شدید جهانی” برای تهیه تجهیزات پزشکی روبرو بود و در طی کمبود جهانی به خرید سفارشات یکبار مصرف عمده از تامین کنندگان بین المللی منتقل شد.

تایلر دیک ، رئیس اتحادیه صنایع دستی مشروبات الکلی ، در مارس از ساخت ویسکی به ضدعفونی کننده مواد محو شد. خانواده وی مشروب فروشی صنایع دستی Okanagan Spirits Craft را در ورنون ، قبل از میلاد اداره می کنند (کورتیس آلن / اخبار سی بی سی)

بازیکنان کوچکتر خاموش می شوند

پرداخت میلیون ها دلار مالیات باعث ایجاد سردرگمی در دستگاه های تقطیر که به طور رایگان ضد عفونی کننده می کنند ، می شود. بسیاری تصور می کردند که تغییرات سریع در الزامات و مقررات مالیاتی برای اجازه دادن به تولید ضدعفونی کننده این نوید را می دهد که دولت به تشویق تولید در خانه ادامه خواهد داد. آنها خواستار غرامت برای لوازم و در برخی موارد رسیدگی به قراردادهای بلند مدت شدند.

اما هیچ یک از این موارد برای بازیکنان کوچکتر تحقق نیافت.

دولت قبل از میلاد حدود 7000 لیتر ضد عفونی کننده ، به ارزش حدود یک میلیون دلار ، از Parallel 49 Brewing Co. در ونکوور خریداری کرد. به گفته مقامات استانی ، اندکی بعد ، این استان حمل و نقل در ضدعفونی کننده را از طریق یک منبع تأمین فدرال آغاز کرد.

کانادا سرانجام توافق نامه هایی برای ساخت میلیون ها لیتر ضد عفونی کننده با شرکت های بزرگ کانادایی امضا کرد: گروه انرژی مایع در کلگری ، راه حل هاکتری در اتاوا و ایروین اویل در نیوبرانزویک.

در همین حال ، دستگاه های تقطیر مانند تایلر دیک نه ماه صرف ساخت و اهدای ضد عفونی کننده کردند. وی رئیس اتحادیه صنف مشروبات الكتریكی پیش از میلاد است و به اداره مشروب فروشی خانواده اش در ورنون و كلوونا كمك می كند.

دایک ، مدیر عامل شرکت مشروب فروشی Okanagan Spirits Craft Distillery گفت: “این واقعاً مانند یک مشت مکنده در روده است.”

تماشا کنید | مشروبات الکلی در مورد بسته شدن قراردادهای همه گیر فدرال صحبت می کنند:

تقطیر قبل از میلاد تایلر دیک و سایر افراد در صنعت به درخواست دولت از مشاغل کانادایی برای افزایش سرعت و کمک به اوایل بیماری همه گیر پاسخ دادند و خطوط تولید خود را از ارواح به ضدعفونی کننده بازسازی کردند. حتی وقتی دولت به تأمین کنندگان خارجی برای تأمین تقاضای تقطیر تقاضا می گوید که آنها می توانستند در داخل کشور کار کنند ، این تلاشها هرگز جبران نشدند. 2:26

تا تابستان ، کانادا با شرکت های بزرگتر توافق کرده بود که 20 میلیون لیتر ضدعفونی کند. در حالی که این کمبود فوری را برطرف کرد ، مشروبات الکلی اظهار داشتند که پیشنهادات آنها برای قرارداد یا حداقل غرامت را نادیده می گیرد.

دیك گفت: “شما در حال دور زدن افرادی هستید كه از روز 1 كار درستی انجام داده اند.”

دیک گفت که او را ساده لوح می خوانند ، اما احساس می کند وظیفه خانواده اش این است که وقتی هیچ کس دیگری نمی تواند از COVID محافظت کند. شرکت وی حدود 200000 دلار برای اهدای ضدعفونی کننده هزینه کرد.

وی گفت: “برای خانواده ما … این چیزی است که باعث می شود ما بیش از هر چیز احساس غرور کنیم.”

سایر تقطیرها پس از هفته ها تبدیل به مواد ضدعفونی کننده برای جبران هزینه های تأمین وسایلی مانند بطری ها و مواد شیمیایی مورد نیاز ، هزینه ضدعفونی کننده را پرداخت کردند.

از ماه مارس ، وقتی کانادا مجبور به خرید تجهیزات محافظتی در هنگام افزایش قیمت شد ، هزینه اقلامی که معمولاً به ارزش یک پنی بود ، افزایش یافت. در نه ماه گذشته ، کانادا 375 میلیون دلار برای ضد عفونی کننده دست ، 239.6 میلیون دلار برای ماسک های جراحی ، 381 میلیون دلار برای دستکش نیتریل ، بیش از 655 میلیون دلار برای دستگاه های تنفس N95 ، 688 میلیون دلار برای کت های سواب / تست و 1.7 میلیارد دلار برای لباس های شخصی هزینه کرده است. (متیو پیرس / اخبار CBC)

بسیار ناامید کننده

در تورنتو ، مشروب فروشی Spirit of York اولین کسی بود که ضد عفونی کننده را توزیع کرد. مالک می گوید از طریق کارگزاران تماس های زیادی پیدا شده است که می خواهند الکل خام خود را دوباره بفروشند و سود خود را بدست آورند.

“ما نتوانستیم با [federal] دولت هر چقدر هم تلاش کردیم در واقع بسیار ناامید کننده است. “

در حالی که برخی شکایت داشتند که ضد عفونی کننده ساخته شده از دستگاه های تقطیر بوی مشروب می دهد ، سازندگان می گویند که این ماده م workedثر است و باعث ایجاد شغل می شود.

اسکات استوارت دستگاه تقطیر سر در دستگاه تقطیر True North در گرند فورکس ، قبل از میلاد ، یکی دیگر از تولید کنندگان ضد عفونی کننده دست ساز است.

استوارت گفت: “ما زیاد تقلا کردیم و زیاد تقلا کردیم. ما سخت تلاش کردیم تا بتوانیم این مشکل را جبران کنیم تا مردم همه بطری به بطری زندگی نکنند.”

پیشنهاد وی برای گرفتن قرارداد برای ادامه تأمین کالا – یا جبران 103000 دلار هزینه شده – نادیده گرفته شده است.

“من ناامید شده ام. ما قدم برداشتیم. دولت فدرال سرانجام از فراساحل خرید كرد و [sanitizer] شروع به نشان دادن در تانکرها در بندر ونکوور کردیم ، اما ما همچنان کمک می کردیم. “

اسکات استوارت تقطیر سر در مشروبات الکلی True North است. ضد عفونی کننده دست او در حدود 14 درصد استان در اوج تولید همه گیر استفاده می شد. (جف فونتس / اخبار CBC)

نماینده وی ، ریچارد کنینگز از South Okanagan-West Kootenay ، از اتاوا برای تهیه دستگاه های تقطیر در سوارکاری خود لابی کرد.

“البته در زمانهای عادی ، شرکتها بدون قرارداد مواد تولید نمی کردند. اما ما در زمانهای بسیار متفاوتی بودیم. ترس و ناشناخته زیادی وجود داشت. [Distillers] فکر می کردند که آنها می خواهند کارهای صحیح را انجام دهند و به کشور کمک کنند “، گفت Cannings ، یکی از اعضای NDP.

سی بی سی از وزارتخانه های فدرال در مورد جبران خسارات تقطیر تقاضا کرد. سخنگوی وزیر علوم و صنایع نوآوری ، ناودیف بینز گفت که اوتاوا از تقریباً 1000 شرکت که برای تولید محافظت از COVID مانند ماسک و ضدعفونی کننده تمرکز می کنند ، سپاسگزار است.

در این ایمیل آمده است: “با تجهیزات حفاظت شخصی ، ما تقریباً هیچ تولید کانادایی ، خودکفایی و بازار بین المللی نامطلوبی را شروع نکردیم.” “ما فوق العاده افتخار می کنیم که صنعت کانادا چگونه به سطح بالاتری رسیده است.”

استوارت 9 ماه گذشته را صرف پاکسازی ضد عفونی کننده دست ساخته شده قبل از میلاد کرده است ، اما فقط با برگه باقی مانده است و هیچ قرارداد فدرال برای ادامه ساخت آنطور که آرزو داشت ، باقی نمانده است. (جف فونتس / اخبار CBC)