در حالی که پلیس در رابطه با چهاردهمین قتل شهر تحقیق کرده است ، به مرد متهم به اقدام به قتل می شود

پلیس همیلتون پس از حمله خشونت آمیز یک زن با چوب و مجروح شدن شدید یک مرد را به اقدام به قتل متهم کرد. پلیس می گوید که آنها همچنین در حال بررسی ارتباط احتمالی بین این حمله و آخرین قتل در شهر هستند.

مطابق با اعلامیه رسانه ای ، در تاریخ 9 نوامبر ، حوالی ساعت 6:30 بعد از ظهر ، پلیس به منطقه بلوار یورک و کوئین استریت N. پاسخ داد. ماموران یک زن 46 ساله را که از جراحات جدی رنج می برد ، پیدا کردند و او را به بیمارستان اعزام کردند.

محققان می گویند قربانی “بدون چاشنی تحریک آمیز با چوب بزرگ مورد حمله خشونت آمیز قرار گرفته است” و این زن گفت که مهاجم خود را نمی شناسد.

کارآگاهان از منطقه نظارت تصویری به دست آوردند و توصیف فیزیکی افراد را برای واحدهای گشت ارائه کردند.

حملات “تصادفی” در شهر

عصر همان روز ، پلیس “تماسهای مزاحم بی شماری” دریافت كه مردی “بطور تصادفی” به مردم در شهر حمله می كند.

یگان های گشت شخصی را در منطقه خیابان جکسون و خیابان مک ناب پیدا و دستگیر کردند.

پلیس همیلتون می گوید یک مرد 38 ساله به اتهام اقدام به قتل متهم شده است.

روز بعد ، در تاریخ 10 نوامبر حوالی ساعت 7 صبح ، شاهدان جسد مردی را پیدا کردند که به گفته پلیس وی با ضربات چاقو کشته شده بود. این چهاردهمین قتل سال در این شهر است.

وی در کوچه ای درست در غرب خیابان جیمز اس. بین خیابان های دوک و بولد کشف شد. پلیس این مرد را اندرو آینسکوی 29 ساله از همیلتون شناسایی کرده است.

بازرسان واحد جنایی عمده تحقیقات در مورد قتل را ادامه می دهند. آنها همچنان از ساکنان می خواهند که سیستم های نظارتی خود را بررسی کنند. مأموران در تمام طول روز شاهد شهادت خواهند بود.

پلیس از هرکسی که اطلاعات دارد می خواهد با Det تماس بگیرد. Lisa Chambers به ​​شماره 905-546-3843 یا نکات ناشناس را به Crime Stoppers ارسال کنید.