در اینجا هزینه شهر برای نگهداری از اردوگاه های بزرگ چادر هزینه شده است

شهر همیلتون می گوید که حدود 60 هزار دلار در ماه برای امنیت و جمع آوری زباله هزینه می کرد تا مکانهای بزرگتر در اردوگاه های شهر را که در طی همه گیر COVID-19 پدید آمده بودند ، حفظ کند.

این 133،919 دلار هزینه خدمات حقوقی خارجی مربوط به دستور دادگاه عالی كه به طور موقت شهر را از بین بردن چادرها مسدود كرد ، هزینه كرد.

گزارش جدید پیش روی کمیته مسائل عمومی شهر در روز چهارشنبه به طور خلاصه بیانگر هزینه ای است که شهر برای پاسخگویی به اردوگاه ها در مرکز اول انتاریو و خیابان فرگوسن شمالی هزینه کرده است.

در این گزارش آمده است که خدمات پیراپزشکی همیلتون ، خدمات زباله و دفع زباله تقاضا و هزینه ها را افزایش داده است.

دکتر جیل وویچاراک ، عضو تیم پاسخ پزشکی اجتماعی همیلتون (همسرز) ، گفت: چیزی که مردم باید از این گزارش بردارند این است که قیمت بی خانمانی را نشان می دهد.

وی گفت: “این نشان می دهد که واقعاً بی خانمانی چقدر گران است.” “جذب افراد در خانه های ارزان قیمت نسبت به بی خانمان نگه داشتن آنها برای همه سطوح دولت همیشه ارزان تر خواهد بود.”

هم اسمارت به همراه Keeping Six ، کلینیک حقوقی جامعه همیلتون و Ross و McBride LLP ، دستور قضایی را صادر کردند که از تخریب اردوگاه ها در شهر جلوگیری می کرد. این دستور از 30 ژوئیه اجرایی شد و در 7 اکتبر رفع شد.

ویواچاروک گفت: “از همان لحظه صدور دستور در 30 ژوئیه ، ما از شهر می خواستیم که برای مذاکره در مورد یک توافق بر سر میز حاضر شود.” “این تلاش ها هفته ها نادیده گرفته شد. سرانجام در پایان ماه سپتامبر شهر موافقت کرد که با ما مذاکره کند. با دیدن اینکه در چهار روز به توافق رسیدیم ، مشخص است که این شهر مسئولیت دوام آن را دارد. تا زمانی که این کار انجام شد. ”

این شهر با این سازمان ها به توافق رسید و گفت كه در ازای برداشتن چادرها ، ارزیابی نیاز افراد سخت خوابیده را انجام می دهد.

Wiwcharuk بیش از 10 سال با کسانی که بی خانمان شده اند کار کرده است. او از کسانی که در سایت FirstOntario بودند مراقبت می کرد ، که شامل مراقبت های قبل از تولد به افراد قبل از اینکه آنها نوزاد خود را تحویل دهند. وویچاروک همچنین در سایت فرگوسن بود که به مردم کمک می کرد تا در هنگام برچیده شدن اردوگاه ها شرایط را از بین ببرند.

تماس های پیراپزشکی

این گزارش شامل اطلاعات مربوط به پیراپزشكان همیلتون بود كه بین 1 آوریل 2020 و 26 آگوست 2020 275 تماس با اردوگاه مرکز اول انتاریو دریافت كردند. این گزارش در مقایسه با سال گذشته 86 درصد افزایش داشت.

81 تماس دیگر نیز بین اردوی 1 ژوئیه 2020 و 26 آگوست 2020 به اردوگاه خیابان فرگوسن شمالی وجود داشته است که به گفته شهر 13 درصد افزایش داشته است.

Wiwcharuk گفت که مقایسه ارزشمندی برای داده ها وجود ندارد.

“هیچ شماره ای برای تماس های قبلی پیراپزشکی به اردوگاه ها در طی یک همه گیری جهانی وجود ندارد که مستقیماً مسئول تهیه مسمومیت دارویی به طور فزاینده و عدم دسترسی به [naloxone] و هر دو حمایت اجتماعی و بهداشتی ، “گفت.

بخش مسکن گفت که بودجه ای را برای یک ناظر تمام وقت و دو نفر از کارکنان تمام وقت امور ارتباطی اختصاص داده است. این هزینه برای سرپرست تا ژوئن 2021 106،136 دلار و برای هر دو موقعیت دیگر 96،264 $ پیش بینی می شود.

سایر کارگران در جوامع سالم و ایمن و ادارات کارهای عمومی آن کمک کردند ، این به معنای “تغییر تمرکز” است که شهر گفت ، اگرچه لزوما افزایش هزینه نیست.

شهر می گوید 17 نفر از اردوگاه ها اسکان داده شده اند

این شهر بر روی افزایش گزینه های پناهگاه اضطراری ، منابع مداخله در خیابان ها و اولویت بندی افراد در اردوگاه ها برای “برنامه های پشتیبانی مسکن دائمی و فشرده مدیریت پرونده” کار کرده است.

این بخش خدمات مسکن با 378 نفری که بی خانمانی بدون سرپناه را تجربه می کنند درگیر شد و به 241 نفر کمک کرد تا به مکان های امن و پناهنده منتقل شوند. در این گزارش آمده است که هفده نفر از اردوگاه ها بین آوریل و سپتامبر اسکان داده شدند.

در این گزارش همچنان نیاز به مداخله مسکونی حمایتی دائمی وجود دارد که بتواند مسکن ، مدیریت موارد فشرده و خدمات بهداشتی بالینی را برای کمک به افرادی که دچار بی خانمانی مزمن هستند ، ترکیب کند.

کارکنان شهر “در حال مذاکره با استان ، تیم بهداشت همیلتون و آژانس های اجتماعی” برای بررسی گزینه ها هستند. کارمندان از بودجه سطوح مختلف دولت حمایت خواهند کرد.