داوطلب می گوید کمک به بانک غذا در منطقه واترلو در سال 2020 فوریت جدیدی را به همراه دارد

چهره هایی است که مورین دوهانیوک بیشتر از همه از دست می دهد.

دوهانیوک به مدت سه سال در بانک غذا در منطقه واترلو داوطلب شده است. قبل از ماه مارس ، کار او استقبال از مردم هنگام ورود از طریق درب برای آوردن کمک های مالی ، یا سایر داوطلبان سازمان های جامعه بود که می آمدند تا وسایل مورد نیاز مردم را تحویل بگیرند.

بانک غذا با مردم شلوغ خواهد شد ، از جمله هموطنان داوطلب او.

اما از ماه مارس ، و از زمانی که بیماری همه گیر COVID-19 بر منطقه واترلو تأثیرگذار بود ، دوهانیوک در عوض به ایجاد موانع غذایی کمک کرده است.

وی درباره داوطلبانی که مجبور شده اند ورود به این کشور را متوقف کنند زیرا در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به ویروس قرار دارند ، می گوید: “برخی از چهره هایی که به صورت هفتگی مشاهده می کنیم دیگر در شیفت خود کار نمی کنند.”

“سخت است که افرادی را که به طور منظم می بینید ، نه تنها داوطلبان ، بلکه افرادی که از آژانس هایی وارد می شوند و سفارشات خود را می گیرند ، که هر هفته به آنها عادت می کنید ، ببینید.” ما هم نمی توانیم آنها را ببینیم. “

“احساس اضطراری تر می شود”

دوهانیوک می گوید که هنوز از رفتن به شیفت های داوطلبانه خود لذت می برد زیرا می داند که نیاز به غذا در جامعه رو به افزایش است.

در آوریل 2019 ، 182 خانوار منحصر به فرد به بانک غذا دسترسی پیدا کردند. در آوریل امسال ، این تعداد به 604 رسید.

وی در مورد احساس در بانک غذا می گوید: “فکر می کنم فوریت بیشتری دارد.”

داوطلبان “بسیار سخت کار می کنند تا موانع ساخته شده و مواد غذایی به آژانسهای مورد نیاز غذا تحویل داده شوند ، زیرا … نیاز آنها بالا رفته است. بنابراین مردم ، شیفت را از دست نمی دهند. آنها همیشه آنجا هستند.”

از نظر جمع آوری غذا و بودجه در سال جاری ، این یک چالش نیز بوده است ، بانک غذا می گوید. کمتر رویداد و تعداد افراد کمتر در محل کار به معنای کمبود غذا است.

وندی کمپبل ، مدیرعامل بانک غذا در منطقه واترلو ، می گوید حمایت جامعه امسال بسیار زیاد بوده است اما این نیاز همچنان زیاد است و حتی از همه گیری نیز گذشته است.

“با نزدیک شدن به تعطیلات ، ما فقط همه را تشویق می کنیم که به فکر همسایگان نیازمند خود ادامه دهند. و اگرچه امسال بسیاری از چیزها تغییر کرده و تغییر کرده اند ، اما نیاز جامعه ما هنوز زیاد است و برای ماههای آینده نیز همچنان بزرگ خواهد بود ، “كمبل گفت.

“موسسات خیریه ای را که به قلب شما نزدیک هستند و برای خانواده شما بسیار مهم هستند فراموش نکنید و آن کمکهای آنلاین را انجام می دهند. آنها واقعاً کمک زیادی به ما می کنند تا از پشتیبانی ما برای ادامه کارهای اساسی در ما اطمینان حاصل کنیم. انجمن.”

راه های کمک

دوهانیوک برای کمک به خرید تجهیزات گران قیمت در جمع آوری کمک های مالی بیمارستانها کار می کرد ، این بدان معنا بود که برای کمک های مالی بزرگ به افرادی نیاز دارد. به گفته وی ، آنچه او را در مورد بانک غذا مورد توجه قرار داده است این است که یک دلار تنها تا کجا قابل کشش است. با قدرت خرید بانک غذا می توان یک دلار را به سه وعده تبدیل کرد.

وی گفت: “بنابراین اگر کسی که قبلاً هرگز کمک نکرده 20 دلار اهدا کند ، این قابل توجه است. این 60 وعده غذایی است ، که تقریباً وعده های غذایی کافی برای تغذیه یک فرد به مدت سه هفته است.”

وی همچنین به افرادی که می خواهند کمک کنند می توانند چند کالای اضافی به سبد خرید خود اضافه کنند تا در یک بقالی در فروشگاه مواد غذایی بیندازند یا اگر این امکان وجود ندارد ، بانک غذا همیشه به دنبال داوطلبان کمک می کند.

وی گفت: “با استفاده از ماسک ، محافظ صورت ، بانک غذا در محافظت از داوطلبانی که به طور منظم مراجعه می کنند بسیار کوشا بوده است.”


کمپین سالانه صداهای فصل CBC KW غذا و بودجه را برای بانک غذا در منطقه واترلو جمع می کند.