داوطلبان بیمارستان کمبریج فرشتگان ، از جمله نسخه نقاب دار را می فروشند

انجمن داوطلبان بیمارستان کمبریج Memorial به مدت 26 سال است که تزئینات محلی را برای فرشتگان می فروشد و امسال دو نسخه وجود دارد.

یکی از فرشتگان به سبک تعطیلات معمول است در حالی که دومی از ماسک استفاده می کند ، که توسط اسکراب های بیمارستان جمع می شود.

لنا کیمستو ، هنرمند کمبریج که طراحان فرشتگان است ، گفت: “به این ترتیب ، رنگ آبی همان ماسک یکبار مصرف است که می توانید آن را در یکی از کارگران خط مقدم مراقبت از بیمارستان ببینید.”

ایوان کاین ، مدیر بازرگانی انجمن داوطلبان ، می گوید که فرشتگان معمولاً خیلی سریع می فروشند. آنها را می توان در فروشگاه هدیه بیمارستان ، فروشگاه اقتصادی آن در خیابان Ainslie S. S. و در بانک های مختلف شهر یافت. همچنین انجمن در اوایل دسامبر غرفه ای در مرکز مرکز کمبریج خواهد داشت.

“همه یک فرشته واقعی از مراقبت دارند”

این انجمن طی 25 سال گذشته بیش از 38000 فرشته فروخته است و تمام بودجه به بنیاد بیمارستان یادبود کمبریج می رود که به خرید تجهیزات پزشکی کمک می کند.

ماسک های ریز از اسکراب های قدیمی بریده شده اند که دیگر نمی توان آنها را پوشید. هنرمند لینا کیمستو می گوید همراه با افرادی که فرشته ها را طبق پروتکل های ایمنی درست می کنند ، تمام جعبه های مقوایی فرشته ها 70٪ الکل ایزوپروپیل را برای اطمینان از زایمان ایمن اشتباه می گیرند. (Leena Kimsto / All Through The House)

کاین می گوید او نگران است که امسال تعداد بیشتری از فرشتگان ممکن است فروخته شوند زیرا مردم به دلیل بیماری همه گیر زیاد به بیرون از خانه نمی روند.

او امیدوار است که این دو سبک مردم را به خرید یکی – یا حتی هر دو فریب دهد.

کاین گفت: “آن فرشته با ماسک … می تواند در طول سال ارائه شود و داده شود. این فقط لازم نیست که در کریسمس باشد.”

“من فکر می کنم امسال بیش از هر زمان دیگر ، ما متوجه شده ایم که فرشتگان واقعی مراقبت از اطراف ما هستند ، چه کارگران خط مقدم ، کارگران بیمارستان ، مراقبان ، همه فرشته واقعی مراقبت امسال دارند که احتمالاً آنها می دانند و این فقط راهی برای شناخت همه کارهایی که آنها انجام می دهند. “

کیمستو خاطرنشان کرد: آنها پروتکل های ایمنی COVID-19 را برای تولید و تولید معرفی کردند که شامل پاکسازی مکرر سطوح و شستن دست است. هر کسی که محصول یا محموله را اداره می کند نیز غربالگری شد.

وی تأکید کرد که اسکراب ها قدیمی تر و تمیز هستند ، و صنعتگرانی که فرشته ها را ساخته بودند در تمام مدت ماسک مخصوص خودشان را داشتند.

کمپین فرشتگان مراقبت بیست و ششمین سال خود را سپری می کند. امسال دو نسخه از فرشتگان برای خرید موجود است. پول جمع شده به خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان کمبریج مموریال کمک می کند. (Leena Kimsto / All Through The House)