دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان

همانطور که شاهد هستید فیلم آموزشی کامل وردپرس به زبان فارسی را جهت دانلود قرار داده ایم. در این صفحه ما سعی کرده ایم که با ارائه فیلم های آموزشی مفید، آموزش های لازم را جهت یادگیری و پیاده سازی یک وبسایت کامل و قدرتمند به شما آموزش دهیم. در واقع صفحه ساز ها این قدرت را به شما میدهند تا تمامی بخش های وب سایتتان را به راحتی مدیریت کنید و به تدریج بتوانید یک وب سایت حرفه ای را طراحی کنید تا بتوانید مطالب خود را ارائه دهید، در گذشته با صفحه ساز ها فقط میتوانستید بخشی از صفحه را طراحی کنید اما با ظهور المنتور صفحه سازی فراتر از معنای کلمه، معنا پیدا کرده است و قابلیت ساخت قالب را نیز به شما میدهد و به جرات میتوان گفت افزونه المنتور صفحه ساز است و المنتور پرو قالب ساز! معمولا این قالب های آماده به صورت تجاری یا رایگان به منظور سهولت کاربری عرضه میگردد تا برخی کارهای متداول را آسان تر و در زمان کمتری پیاده سازی شود و این امکان را به طراحان میدهد تا بدون نیاز به برنامه نویسی و کسب مهارت های مختلف در یک بستر آماده شروع به کار کنند. تا در نهایت شما با یادگیری کامل برنامه نویسی سمت کاربر و برنامه نویسی سمت سرور و یادگیری کامل وردپرس بتوانید هر نوع وب سایتی را مدیریت نمایید و به یک وبمستر حرفهای تبدیل شوید.

شما با خرید این دوره تسلط کافی بر html و css و همچنین طراحی قالب را یاد خواهید داشت و همچنین تبدیل قالب به وردپرس و کار با وردپرس و افزونه ها وردپرس را یاد خواهید گرفت , فیلم آموزش کار با وردپرس و همچنین آموزش کار با فریمورک های css و همچنین پلاگین های جیکوئری را فرا خواهید گرفت. در این بخش هم همانند بخش قبلی در زمان مشاهده این ویدیو های آموزشی هر کجا به مشکل برخوردید و یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می توانید با تیم پشتیبان ATGO تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند. اما اگر صادقانه بخواهیم به شما بگوییم در صورتی که می خواهید یک وبمستر حرفه ای شوید نباید تنها به این آموزش ها اکتفا نمایید چرا که در دنیای IT دائماً آپدیت های جدیدی ارائه میشود و شما باید سعی کنید تا حد امکان همیشه به روز باشید و چیزهای جدیدی که مطرح می شود را یاد بگیرید. پس پیشنهاد می شود که اگر از قالب های آماده وردپرس استفاده میکنید حتما باید نگاهتان به المنتور یک افزونه صفحه ساز باشد و از توسعه قالب با المنتور پرهیز کنید. تفاوت قالب Hello elementor با سایر قالب های وردپرسی چیست ؟ سایت وردپرسی من چه قابلیت هایی دارد.

دامین همان آدرس سایت شماست و شما باید یک نام را بعنوان آدرس وبسایت خود انتخاب نمایید و آن را به ثبت برسانید. آدرس سایت از دوبخش تشکیل شده بخش اول اسم دامنه و بخش دوم پسوند دامنه میباشد. لطفا برای دریافت فایل، آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. برای آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا رسیدن به مرحله پیشرفته پیشنهاد می شود که ابتدا شما یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند همانند وردپرس را دانلود و نصب کنید و تنظیمات آن را با مشاهده ویدیو های آموزشی که در بخش بالا مشاهده می کنید به صورت کامل یاد بگیرید. اما امروزه با توسعه نرم افزار های تحت وب شاید این امکان تا حدودی برای کاربران فراهم شده است و یکی از این نرم افزار ها افزونه المنتور می باشد که این امکان را فراهم کرده است تا یک قالب طراحی و بتوانید از آن استفاده کنید.آموزش طراحی قالب با المنتور را می توانید در ادامه این مقاله فرا بگیرید. در این آموزش ، نمیخوام زیاد حاشیه برم و تا الان هم اگر چیزی گفتم که شاید یه کوچولو کسل کننده بوده باشه ، بخاطر این بوده که برای شروع طراحی وب سایت با وردپرس ، دونستن بعضی از نکات واجب است.

افزونهها قابلیتهای سایت را گسترش میدهند و ویژگیهای جدیدی به آن اضافه میکنند. ارتباط با شبکههای اجتماعی: وردپرس و افزونههای جانبی آن به شما این امکان را میدهند که به صورت خودکار سایت خود را به شبکههای اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر سازید. در این مقاله آموزشی قصد داریم که آموزش طراحی سایت را به صورت رایگان و در قالب یک سری ویدیو های آموزشی به شما علاقه مندان به طراحی وب سایت آموزش دهیم. سلام. بسیار عالی. لطفا ویدیو های جدید رو آپلود نمایید. در این ویدیو های آموزشی شما می توانید به صورت گام به گام مراحل طراحی سایت را به کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس یاد بگیرید. شما میتوانید با شرکت در دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران تحت نظر بهترین اساتید شرکت کرده و صفر تا صد آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان فرا بگیرید. در بخش زیر شما می توانید آموزش آنلاین طراحی وب سایت با HTML و CSS را مشاهده نمایید. ما در این مطلب روش نصب وردپرس روی هاست و کار با آن را توضیح می دهیم. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با یک قالب وردپرس را خریداری می کنید و پس از نصب می بینید هیچ شباهتی به نمونه دموی آن ندارد، و حسابی دلسرد می شوید و مجبورید از طریق درونریزی محتوا و ابزارکها، تعداد زیادی پست و تصویر و اطلاعات مختلف را وارد سایتتان کنید تا تم خریداری شده شبیه دمویی که دیده اید بشود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دانلود فیلم آموزش کامل وردپرس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.