دادگاه پیراپزشکی درباره ممانعت از یوسیف الحسناوی در آمبولانس اطلاعات بیشتری می شنود

یک گروهبان پلیس در شبی که یوسیف الحسناوی مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، امروز به شهادت خود ادامه می دهد و از وکلای مدافع در مورد نقش وی در مهار نوجوان پس از شلیک به وی س questionsال می کند.

گروهبان نسرین شاویات روز پنجشنبه گفت که آن شب با امدادگران به پشت آمبولانس بالا رفت. وی گفت که الحسناوی در حال پرت کردن بود ، اما این “حداقل” بود.

شاوهات در 2 دسامبر 2017 با پلیس همیلتون در حال گشت زنی بود ، هنگامی که الحسناوی 19 ساله در نزدیکی مسجد خود در نزدیکی سنفورد و مین استریت شرق مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

دو امدادگر – كریستوفر مارچانت ، 32 ساله و استیون اسنیویلی ، 55 ساله – آن شب پاسخ دادند و به دلیل عدم تأمین مایحتاج زندگی متهم شدند. دادگاه رسیدگی کرد ، الحسناوی با یک قبضه اسلحه کالیبر 22 شلیک شده است. اما امدادگران ، پلیس و برخی از تماشاگران فکر می کردند که او با اسلحه BB مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

این یک دادگاه عالی در دادگاه برجسته است ، دادگاهی که پاسخ دهندگان اورژانس را برای معالجه ای که در محل انجام داده اند به دقت بررسی می کند.

انتظار می رود دادگاه پنج هفته به طول انجامد و دادگستری هریسون آرل به تنهایی حکم صادر می کند.

وکلای ولیعهد لیندا شین و اسکات پترسون هستند. جفری مانیشن نماینده مارچانت است و مایکل دل گوببو نماینده اسنایو.

شخصی که الحسناوی ، دیل کینگ را تیرباران کرد ، سال گذشته به اتهام قتل در درجه دوم تبرئه شد. آن پرونده قابل تجدید نظر است.