دادگاه رسیدگی می کند افسر WRPS متهم به حمله جنسی و ادعای قربانی که رابطه خود را حفظ کرده است

دادگاه تورنتو روز سه شنبه جزئیات جدیدی در مورد رابطه بین گروهبان سرویس پلیس منطقه واترلو (WRPS) و زنی را که وی به او حمله جنسی کرده است ، شنید.

گروهبان کالب روی خود را به جرم تجاوز جنسی مربوط به حادثه ای در اکتبر 2010 گناهکار نیست. طبق قانون خدمات پلیس ، وی با پرداخت حقوق تعلیق شده است.

زنی که با ممنوعیت انتشار آن از هویتش محافظت می شود ، گفت که وی یک دهه پیش با آنچه او فکر می کرد یک شب در تورنتو باشد همراهی کرده است ، اما درعوض ادعا کرده است که Roy او را به اتاق مشترک دوستش برد ، جایی که آنها شب را با نوشیدن آبجو صرف کردند. . او شهادت داد که سعی کرده روی کاناپه بخوابد ، اما گفته می شود روی او را به اتاق خواب کشانده که او را مورد تجاوز قرار داده است.

در همین حال ، وکیل روی ، هری بلک گفت که شهادت موکلش حاکی از آن است که در واقع قربانی ادعایی بوده که آن شب رابطه جنسی را آغاز کرده است.

جزئیات رابطه

بلک روز سه شنبه از زن در مورد اظهاراتی که در جلسه دادرسی مقدماتی مطرح کرد س questionال کرد.

توافق شده است که به دنبال حادثه ادعایی در سال 2010 ، روی و زن هر دو رابطه جنسی را برای مدتی حفظ کردند. این زن گفت که این کار را انجام داده زیرا روی اظهار داشته است که وی در کار به او کمک خواهد کرد. این زن گفت که رابطه جنسی سرانجام به دوستی افلاطونی تبدیل شد و کاملاً از بین رفت.

سیاه پس از حادثه مورد نظر از زن در مورد رفتار ادعایی خود س questionال کرد.

وی گفت ، طبق گفته روی ، این زن از Roy دعوت می کند تا با هم ورزش کند ، او را برای مسابقه به چالش بکشد و غالباً با یکدیگر کشتی بگیرد. زن گفت که به خاطر نمی آورد.

بلک گفت که این زن چندین بار روی را به خانه خود دعوت کرد و یک بطری رم برای او در آنجا نگه داشت. وی گفت: این زن قبل از کریسمس همان سال حادثه کلید خانه خود را به روی خود داد. زن این گفته ها را تأیید کرد.

این زن روز سه شنبه در دادگاه گفت: “من در آن زمان كارهای زیادی انجام دادم كه به آن افتخار نمی كنم. من نمی توانم سعی كنم غیر از اینكه بازی پایانی داشتم توضیح دهم و فكر می كنم این موضوع را خیلی واضح گفتم.

بلک گفت: این زن روی را به دختر کوچک خود و برخی از دوستانش معرفی کرد. وی گفت که دختر این زن یک شب را در خانه روی گذراند زیرا زن می خواست برای رقصیدن بیرون برود. زن این گفته ها را تأیید کرد.

دادگاه برای گروهبان. کالب روی در تورنتو برگزار شده است. (پائولا Duhatschek / CBC)

ارسال سوال

توافق شد كه هم روی و هم زن هدیه رد و بدل كنند.

به اعتراف ، بلک به شهادت قبلی این زن تأمل کرد و به او گفت ، “تو گفتی … در اعماق قلبم هر وقت او را می دیدم هرگز نمی توانم فراموش کنم کاری را که می توانست انجام دهد و با خودم فکر می کردم ، او مرا تجاوز کرد. هدیه دادن خیلی شبیه شخصی نیست که چنین احساسی داشته باشد؟

آن زمان بود که تاج کاترین بودوین اعتراض کرد و گفت: “در حالی که من از تسلیم قدردانی می کنم [Black] می خواهد این را درست کند … [the woman’s] رفتار پس از واقعیت و رابطه با این آقا با کسی که … مورد حمله جنسی قرار گرفته است مطابقت ندارد … این یک تسلیم مشکل ساز است. کاملاً مشهور است که شاکیان حمله جنسی به روشی از پیش تعیین شده عمل نمی کنند. “

بلک استدلال کرد که این قصد او نبوده و به نظر می رسد اقدامات این زن با آنچه او گفت احساسات او متناقض است.

بلک گفت که بین آنچه زن در مورد جدول زمانی رابطه شهادت داده است در مقایسه با آنچه در یک ایمیل گفته اختلاف وجود دارد. بلک گفت این زن شهادت داده بود که این رابطه در سال 2012 پایان یافته است ، اما یک ایمیل 2011 را پیشنهاد کرده است.

CBC News برخی از جزئیات و رویدادهایی را که به طور بالقوه می تواند قربانی ادعا شده را شناسایی کند ، گزارش نمی کند.

دادگاه چهارشنبه از سر گرفته می شود.