حسابرس عمومی انتاریو می گوید: سگهای نگهبان کاندو دندان ندارند

حسابرس عمومی انتاریو نگرانی خود را در مورد رژیم بازرسی تحت پوشش خانه های بازنشستگان ، بازپرداخت کرایه برای کاربران قطار GO و حمایت از مصرف کنندگان برای صاحبان کاندو افزایش داده است.

گزارش سالانه حسابرس عمومی بانی لیزیک ، که روز دوشنبه منتشر شد ، شامل حسابرسی های ارزش پول برای 13 برنامه و آژانس دولتی ، از جمله مترولینکس ، سازمان تنظیم مقررات خانه های بازنشستگان و آژانس های نظارت بر بخش مشاغل مشترک است.

این ممیزی متوجه شد که نهادهای نظارتی ولایتی که در بخش کانکس ها فعالیت می کنند فاقد دندان هستند. لیسیک می گوید که این آژانس ها دارای اختیارات محدودی هستند که “به اندازه کافی از صاحبان کاندو در برابر بسیاری از مسائل مشترکی که ممکن است در زندگی روزانه کاندو خود با آن روبرو شوند محافظت نمی کند.”

به عنوان مثال ، اداره مشاغل انتاریو فاقد توانایی بازرسی یا تحقیق در مورد سوuses استفاده های احتمالی یا سو m رفتار توسط تابلوهای کانکس ، یا اجرای انطباق با قوانین و مقررات مربوطه است.

در این گزارش آمده است ، آژانس دیگری ، سازمان تنظیم مقررات مدیریت مشاغل “به طور م complaintsثر به شکایات رسیدگی نمی کند ، مدیران کاندو و شرکت های مدیریتی را به طور پیشگیرانه بازرسی نمی کند ، یا افراد و شرکت های غیرمجاز ارائه دهنده خدمات مدیریت را شناسایی نمی کند.”

حسابرس كل انتاریو می گوید كه نهادهای نظارتی استانی كه بخش مشاغل متشكل را تحت پوشش دارند فاقد دندان هستند. (گوگل)

این حسابرسی همچنین نشان داد که اکثر تابلوهای کانکس مورد بررسی ، بودجه ذخیره مناسبی را برای پوشش دادن تعمیرات و تعویض های آینده در نظر نگرفته اند.

لیزیک می گوید که اطلاعات کافی در مورد نحوه تنظیم و مدیریت هزینه های آپارتمان به خریداران ارائه نمی شود.

گزارش می یابد ، بازرسان خانه های بازنشستگان ماه ها طول می کشد تا با شکایات رسیدگی کنند

بازرسی از خانه های بازنشستگان – جایی که حدود 58000 سالمند انتاریو در آن زندگی می کنند – به اندازه کافی برای عموم افشا نشده است.

خانه های بازنشستگان ، تحت نظارت اداره تنظیم مقررات خانه های بازنشستگان ، همان خانه های مراقبت طولانی مدت نیستند (ساکنان آنها به طور مستقل تری زندگی می کنند) اما برخی از آنها امسال نیز به سختی توسط COVID-19 آسیب دیده اند.

حسابرسی نشان داد که آژانس برای پاسخگویی به شکایات رسمی در مورد رفتار با ساکنان چهار ماه و نیم به طول انجامیده است.

در بازرسی ها مشخص شد که به ساکنان وعده های غذایی مناسبی ارائه نمی شود ، خدمات بهداشت شخصی مانند استحمام و نظافت و بسترهای رختخواب برای آلوده شدن ارائه نمی شود.

حسابرس کل می گوید ، سوارکاران GO Transit هزینه 2/2 میلیون دلار بازپرداخت کرایه قطارهای تأخیری یا لغو شده را از دست داده اند. (کیت بوکرت / CBC)

حسابرس دریافت که بیماران ترخیص شده از بیمارستان به طور فزاینده ای وقت خود را در خانه های بازنشستگان می گذرانند در حالی که منتظر اسکان در مراقبت های طولانی مدت هستند.

سایر نکات برجسته گزارش حسابرس شامل موارد زیر است:

  • سوارکاران GO Transit هزینه 2/2 میلیون دلار بازپرداخت کرایه قطارهای تأخیری یا لغو شده را از دست دادند. این تقریباً سه چهارم کل بازپرداخت های قابل قبول کرایه طی پنج سال گذشته مربوط به مشکلات سیستم های فناوری اطلاعات Metrolinx است.
  • کمیسیون مشروبات الکلی و بازی های انتاریو به درستی حرکت حشیش تفریحی را در فروشگاه های خرده فروشی کنترل نمی کند. مغازه های حقوقی 84000 واحد شاهدانه کمتر از آنچه در سیستم های موجودی خود در سال های 2019-2010 ثبت شده بود ، در دست داشتند و حسابرس می گوید کمیسیون “هیچ تضمینی برای از بین رفتن ، دزدیده شدن یا منحرف شدن این واحدها نداشت”.
  • حسابرس می گوید ، سازمان ایمنی برق در انتاریو برای ردیابی برق غیر مجاز مجوز کافی ندارد. آژانس ایمنی همچنین طی 5 سال گذشته 17 میلیون دلار هزینه برای جمع آوری مجوز برای بازرسی های برق که انجام نشده است ، جمع آوری کرده است.
  • گالری های هنری استان بسیاری از کارهای خود را از چشم دور نگه می دارند. این ممیزی نشان داد که بیش از 70 درصد موارد موجود در مجموعه گالری هنر انتاریو از زمان به دست آوردن آنها نمایش داده نشده است و حدود نیمی از قطعات مجموعه هنری کانادایی مک مایکل بیش از 20 سال است که نمایش داده نشده اند.
  • آژانس ناظر بر صنعت تشییع جنازه انتاریو برای محافظت از مردم در معرض رنج بردن در هنگام سوگواری بسیار کم است. حسابرسی نشان داد که از هر چهار شرکت فقط یک لیست لیست قیمت را در وب سایت خود افشا می کند. حسابرس “خریداران رمز و راز” را برای رفتن به 100 خانه تشییع جنازه ، گورستان ها و م creسسه های سوزاندن اجاره استخدام کرد و دریافت که فشار فروش یا اطلاعات گمراه کننده از نیمی از شرکت ها است.

حسابرس کل انتاریو می گوید ، دولت فورد 37.6 میلیون دلار برای تبلیغات در سال مالی 2019-20-20 هزینه کرده است. (مایک کراولی / CBC)

این گزارش همچنین شامل حسابرسی سالانه تبلیغات دولتی است.

حسابرس می گوید دولت فورد 9.5 میلیون دلار پول عمومی در 2019-20-20 صرف تبلیغاتی کرده است که وی آن را حزبی توصیف کرده است. این رقم تقریباً یک چهارم کل هزینه سالانه دولت برای تبلیغات است.

کمپین های تبلیغاتی که انتقادات وی را نسبت به لحن حزبی خود جلب کرد ، در سه زمینه متمرکز بود: برنامه محیط زیست دولت ، اقدامات آن در جهت پرداخت بدهی های استانی و موارد دیگر بر بهبود زیرساخت ها.