جوهرهای تولید کننده ماسک پزشکی کمبریج سالانه 50 میلیون ماسک با استان معامله می کنند

تولید کننده محصولات پزشکی Primed تأسیسات جدیدی در کمبریج افتتاح کرده و با این استان قرارداد بسته است که سالانه 50 میلیون ماسک جراحی و محافظتی تولید کند.

لیزا تامپسون ، وزیر دولت و خدمات مصرف کننده ، روز دوشنبه در جریان جلسه مطبوعاتی معمول COVID-19 پریمیر داگ فورد ، قرارداد جدید دولتی با این شرکت مستقر در ادمونتون را اعلام کرد. طی همین اعلامیه ، استان اعلام كرد كه در حال ایجاد یك آژانس تداركات متمركز برای رسیدگی به خرید عمده مواد است.

تامپسون مرکز ساخت ماسک و معامله را “اخبار باورنکردنی” برای کمبریج و جنوب انتاریو خواند.

فورد گفت این معامله بدان معناست که انتاریو نیازی به خارج از استان برای ماسک ندارد.

شهردار کمبریج ، کاترین مک گاری در بیانیه ای گفت که این شهر “به خاطر بخش تولید پیشرفته ما شناخته شده است” و آنها از تأسیسات جدید بسیار هیجان زده هستند.

“[It] یک خبر عالی نه تنها برای شهر ما بلکه برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در سراسر انتاریو است. مک گاری گفت: داشتن یک منبع PPE (تجهیزات محافظت شخصی) در انتاریو اطمینان حاصل خواهد کرد که زنجیره تأمین PPE ما محافظت و تقویت می شود.

خود این شرکت در ماه آگوست بیانیه ای منتشر کرده و مکان جدید را در کمبریج اعلام کرده است. تسهیلات جدید 50 شغل را در ابتدای پاییز امسال و حداکثر 250 شغل را در چند سال آینده فراهم می کند.

پس از “جستجوی جامع در سراسر کشور” گفته شد که انتاریو “مکان ایده آل” است. کمبریج ، این شرکت اشاره کرد ، در “یکی از قوی ترین اقتصادهای منطقه ای در کانادا” واقع شده است و در نزدیکی بزرگراه 401 “واقع شده استراتژیک” است و حمل و نقل محصولات را آسان تر می کند.

این مرکز هم ماسک جراحی و هم دستگاه تنفس N95 تولید خواهد کرد.

ما بیش از 20 ماسک مختلف را آزمایش می کنیم و مشخص می کنیم که برای محافظت از COVID-19 موثرترین و ماسک هایی هستند که باید از آنها جلوگیری کنید. PLUS ، نحوه بازپرداخت پروازهای لغو شده خود را دریافت کنید. 22:30