جدول زمانی دادگاه تجاوز جنسی کالب روی: پوشش CBC

گروهبان پلیس منطقه واترلو. کالب روی به اتهام تجاوز جنسی در دادگاه است. یک زن گفت که او را در اکتبر 2010 برای آنچه که فکر می کرد یک شب در تورنتو باشد ، همراهی می کند ، اما درعوض ادعا می کند که Roy او را به کانکس دوست خود برد ، جایی که روی او را به اتاق خواب که او ادعا کرده بود ، تجاوز کرد.

هویت زن با ممنوعیت انتشار منتشر می شود.

دادگاه در نوامبر 2020 در تورنتو آغاز شد. این پوشش CBC از دادگاه است:

آزمایش آغاز می شود

گروهبان کالب روی در اکتبر 2018 پس از تحقیق توسط ناظر پلیس انتاریو ، واحد تحقیقات ویژه (SIU) ، در رابطه با حوادثی که گزارش شده بین اکتبر 2010 و دسامبر 2012 اتفاق افتاد ، متهم شد. دادگاه دوشنبه 23 نوامبر آغاز شد.

شهادت گرافیکی

قربانی ادعا شده در یک مورد حمله جنسی که شامل یک افسر پلیس منطقه واترلو می شود ، می گوید خشونت این حمله بیش از یک دهه بعد در مغز او سوخت.

ارتباط

دادگاه تورنتو روز سه شنبه جزئیات جدیدی در مورد رابطه بین گروهبان سرویس پلیس منطقه واترلو (WRPS) و زنی را که وی به او حمله جنسی کرده است ، شنید.

انکار “کاملا”

یک افسر پلیس منطقه واترلو متهم به تجاوز جنسی روز چهارشنبه به دادگاه تورنتو گفت که “کاملا” به قربانی ادعا شده در اکتبر 2010 حمله نکرد.

ادعاهای تاج

وكیل ولیعهد ، كاترین بودوین پیشنهاد كرد كه هر شب در سال 2010 می گذرد ، این برخورد جنسی به طور طبیعی اتفاق نمی افتد ، بنابراین روی تصمیم گرفت آن را به زور گرفته و به زن حمله كند. گروهبان می گوید: “درست نیست”. کالب روی.

دوست شهادت می دهد

یکی از دوستان گروهبان کالب روی روز جمعه در جلسه دادگاه تورنتو گفت که در عصر اکتبر 2010 وقتی ادعا می شود روی به یک زن تعرض جنسی کرده است ، هیچ نشانی از خشونت نشنیده است.