تفاوت کرم مرطوب کننده و آبرسان

یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با چین و چروک و شاداب نگه داشتن پوست، گنجاندن کرم مرطوب کننده با کیفیت در روتین مراقبتی پوست است. رطوبت پوست یکی از ارکان مراقبت از آن است. این استفاده گسترده گاهی باعث میشود اهمیت آن را نادیده بگیریم و تصور کنیم خرید هر کرم مرطوب کننده با هر قیمت از فروشگاه یا سایت محصولات پوستی، میتواند برای ما مناسب باشد. اولین محصول که از محبوبیت بالایی برخوردار است کرم نیوآ NIVEA مرطوب کننده دست و صورت است که پوست را تقویت میکند و باعث نرمی و لطافت پوست میشود.

البته پوست هر انسانی به صورت طبیعی روغن تولید میکند که میزان آن در افراد مختلف، متفاوت است و برخی از غدد چربی برای پوست مفید هستند، زیرا به حفظ رطوبت آن کمک نموده و موجب نرمی و زیبایی بیشتر پوست میگردند. کرم آبرسان و مرطوب کننده، هر دو در مرطوب کردن و آبرسانی به پوست موثرند. با مطالعه و استفادهی آنها بهترین کرم مرطوب کننده و برند مناسب پوست خود را انتخاب کنید. اگر پوست تان خیلی خشک و پوسته پوسته شده است، احتمالا به نرم کننده ای غلیظ مانند وازلین احتیاج دارید اما کرم ها برای بیشتر پوست های معمولی، بهترین گزینه هستند زیرا نسبت به وازلین، لایه نازک تری روی پوست ایجاد می کنند.

ترکیبات اصلی بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان چیست؟ این کرم مرطوب کننده برای رفع خشکی پوست بسیار مناسب است، قیمتی معقول دارد و قادر است مشکلات پوستی شما را حل کند. با ایجاد یک لایه محافظتی حاوی رطوبت پوست را حفاظت می کند. یک قاشق آبلیمو به همراه سفیدهی تخم مرغ و یک تا دو قاشق عسل را مخلوط کرم مرطوب کننده تیوپی کرده. به همین دلیل استفاده از کرم مرطوب کننده اهمیت زیادی داشته و این کار را باید در برنامهی روزانهی خود قرار داد. استفاده از عصارههای طبیعی در تولید کرم مرطوب کننده میتواند در محافظت از پوست بسیار موثر باشد.

در زمان خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان بیشتر افراد این دو را با یکدیگر اشتباه گرفته و یا تفاوتی بین آن ها نمی بینند. از سوی دیگر این نوع پوست ها سریع تر روند پیری مانند چروک های عمقی، افتادگی و شل شدن را طی می کنند. نرمکنندههای حاوی آنتیاکسیدان، مانند عصاره چای سبز، بابونه و انار میتوانند هر نوع پوستی را شفاف و تازه کنند. بروز دهد. آب های دخیره شده در لایه های زیرین پوستی به سلامت آن کمک می کنند. این مواد گاهی خاصیت آنتیاکسیدانی داشته و به حذف رادیکالهای آزاد که سلولهای بدن را تهدید میکنند کمک مینمایند.