تظاهرکنندگان پلیس بازپرداخت تالار شهر را ترک کرده و شبکه پشتیبانی اردوگاه را اعلام کردند

تظاهرکنندگانی که خواستار بازپرداخت پلیس شده اند ، بنابراین می توان این پول را در مسکن رایگان سرمایه گذاری کرد ، پس از دو هفته اعتراض ، ساختمان شهرداری را ترک می کنند – اما می گویند که آنها دوباره برمی گردند.

این گروه روز دوشنبه اعلام کرد که در حال راه اندازی یک شبکه پشتیبانی اردوگاهی است که به پشتیبانی از افرادی که خشن زندگی می کنند ، هنگام برداشتن چادرها توسط مقامات به عنوان ناظر عمل می کند و افراد بی خانمان را پیگیری می کند.

قبل از عزیمت ، تظاهرکنندگان و هواداران آنها با “اعلامیه های تخلیه” بنفش ، صورتی ، زرد و سبز ، جلوی درهای ورودی تالار شهر را کاغذ دیواری کردند و خواسته های آنها را مشخص کرد.

آنها همچنین در وسط خیابان Main Street West چادر برپا کردند و با بنری که خواستار “مسکن رایگان در حال حاضر” است ، ترافیک را مسدود کردند.

رووا محمد ، سازمان دهنده ، گفت: این گروه به فشار برای تغییر سیاست ها در تمام سطوح دولت ادامه خواهد داد.

وی گفت: “رویکرد در حال تغییر خواهد بود.”

“هر زمان که برای ما مهم باشد که برگردیم باز خواهیم گشت تا به تالار شهر یادآوری کنیم که ما هنوز اینجا هستیم و هنوز فشارهایی را ایجاد می کنیم.”

تظاهرکنندگان از 23 نوامبر هنگامی که چادرهایی در محوطه پیشانی برپا کردند حضور دائمی در خارج از ساختمان داشتند و گفتند تا زمانی که خواسته های آنها برآورده نشود ، آنها آنجا را ترک نخواهند کرد.

این گروه خواستار کاهش بودجه پلیس همیلتون به میزان 50 درصد است.

آنها همچنین خواستار رد درخواست افزایش هزینه بودجه از سوی سرویس و مبلغی هستند که پلیس درخواست کرده است ، همراه با هرگونه مازاد بودجه ، به جای آن در مسکن رایگان سرمایه گذاری شود.

در این اطلاعیه ها خواسته های این گروه ازجمله 50 درصد استرداد پول پلیس همیلتون با استفاده از این پول برای تأمین مسكن رایگان مشخص شده بود. (Dan Taekema / CBC)

محمد گفت که خواسته های این گروه تغییری نکرده است.

وی گفت: “ما آن مکالمه را به صورت محلی آغاز کردیم ، اما فکر نمی کنم در اینجا متوقف شود. ما درک می کنیم که بودجه و مسکن … پیچیده است.”

“ما همچنین درک می کنیم که بودجه هر یک از افراد به پلیس اختصاص می یابد [government] سطح و ما می توانیم آن را در هر سطح برای استفاده مجدد به مسکن رایگان اختصاص دهیم. “

شهردار فرد آیزنبرگر پیش از این گفته بود که کاهش 50 درصدی بودجه پلیس “یک تصور منطقی نیست”.

این شهر می گوید طی شش سال گذشته صدها میلیون دلار برای مسکن ارزان قیمت سرمایه گذاری کرده است و در حال حاضر جای هر فرد بی خانمانی در همیلتون که به مکانی برای اقامت نیاز دارد وجود دارد.

چادرها پاره شد ، معترضین بلیط دادند

در این تظاهرات که هفته ها برگزار شد ، برخی از تظاهرکنندگان به دلیل نقض قوانین COVID-19 استان و چادرهایشان توسط افسران آیین نامه در 30 نوامبر بلیط شدند.

اعضای گروه یک تابوت را بیرون از خانه آیزنبرگر انداختند ، کامل با کیت های نالوکسان که روی تخت گل نشسته بودند. پلیس در حال تحقیق است.

هجده نفر از تظاهرکنندگان در تاریخ 2 دسامبر پس از امتناع از ترک تالار شهر دستگیر و 65 دلار جریمه شدند تا زمانی که شهردار موافقت کرد با آنها ملاقات عمومی کند تا نگرانی های آنها را برطرف کند.

آیزنبرگر گفت که وی ملاقات با دو نماینده گروه را در داخل ساختمان شهرداری ارائه داده بود ، اما تظاهرکنندگان گفتند که آنها می خواهند این ملاقات در خارج از منزل برگزار شود ، نه به صورت خصوصی.

محمد گفت که آن جلسه هنوز اتفاق نیفتاده است ، اما گروه احساس می کند آنچه را که هدف آن بوده انجام داده است.

وی گفت: “جلسه ای با فرد نبود. اما فرد قطعاً ما را شنید.”

“مهمتر از اینکه فرد از ما شنیده است ، احساس می کنم افراد دیگر در سایر سطوح دولت ما را شنیده اند و پایین آمده اند تا با ما صحبت کنند.”

این گروه با تابلویی که خواستار مسکن رایگان است ، ترافیک را مسدود کرده و در 7 دسامبر در وسط خیابان ماین غربی به چادر برپا کردند. (Dan Taekema / CBC)

صحرا سودی ، یکی دیگر از سازمان دهندگان تظاهرات ، گفت: حمایتی که این گروه از اعضای جامعه در جریان اعتراض دیده اند ، نشان می دهد مردم به بی خانمانی اهمیت می دهند و می خواهند عمل کنند.

سودي گفت: “ما به مبارزه ادامه خواهيم داد” ، و افزود كه تقاضاي تأمين مالي براي انتقال از پليس به مسكن نشانگر تغيير تماس براي بازپرداخت ساده است.

“اکنون ما گزینه ها و راه حل هایی ارائه می دهیم.”