تشویق‌کننده‌های مک مستر پس از شایع شدن روتین نادرست به دنبال بازگشت هستند

McMaster Marauders Cheerleaders به ​​دنبال بازگشت به عقب پس از یک روال ناموفق در فلوریدا در اواخر هفته گذشته هستند.

این تیم در 6 و 7 آوریل در انجمن ملی تشویق کنندگان و مسابقات ملی کالج اتحاد رقص ملی در دیتونا، فلوریدا اجرا می کرد.

ویدیوی اولین بازی این تیم پس از چندین اشتباه در توییتر منتشر شد.

اشتباهات در 20 ثانیه اول اجرای تقریباً دو دقیقه ای شروع می شود.

یک قسمت نشان می دهد که زنی حداقل 10 فوت به هوا پرتاب می شود، اما به جای بالا رفتن مستقیم، به سمت پهلو پرواز می کند و اینچ از تشک زیر گیر می کند.

لحظاتی بعد پس از جمع شدن، دو دسته از افراد هرمی را تشکیل می‌دهند، یکی از آنها تقریباً شاهد بود که زنی سر خود را مستقیماً به داخل تشک می‌زد.

«دویدن وحشتناک» باعث می‌شود تیم «آزار سایبری» شود: تشویق‌کننده

ویدئوهای این روال بیش از 430000 بازدید در توییتر به همراه بسیاری از توییت‌های انتقادی نسبت به عملکرد داشتند.

تالیا مارینیس، یک تشویق کننده در تیم، یک TikTok پست کرد که گفت تیم در تمرین خوب عمل کرد اما به تشک ترجمه نشد.

او گفت: «ما به معنای واقعی کلمه مورد آزار و اذیت سایبری قرار می‌گرفتیم… مربیان به ما می‌گفتند که همه توییت‌های بد را نادیده بگیریم.

ما تصمیم گرفتیم پیاده روی کنیم تا احساس بهتری داشته باشیم و کمی غذا بخوریم… این دقیقا همان چیزی بود که برای احساس بهتر در مورد روز مسابقه وحشتناکمان نیاز داشتم.”

نمرات مسابقه نشان می دهد که آنها 10 کسر داشتند و در آخرین روز در بخش خود، بخش پیشرفته تمام دختران 1A قرار گرفتند.

مربی کلی ون بورگستدن به CBC همیلتون گفت که این تیم از تابستان گذشته تمرین کرده و قهرمانی قهرمانی دو و میدانی Power Cheerleading (PCA) را به دست آورد که باعث شد تیم وارد این رقابت شود.

او گفت این اولین بار است که تیم در این سطح ظاهر می شود.

او در ایمیلی نوشت: “وقتی مهارتی در تشویق نادرست کار می کند، برای عموم مردم ترسناک به نظر می رسد. هیچ کس آسیب ندیده است.”

حتی برای بهترین تیم‌ها هم اتفاق می‌افتد و گاهی اوقات روز شما نیست… ما در درازمدت برای این کار بهتر خواهیم بود. اینگونه برنامه‌ها رشد می‌کنند و یاد می‌گیرند.»

او، مانند مارینیس، برای برخی از خطاها به گرما اشاره کرد.

Van Burgsteden گفت: “در کانادا ما در میادین هاکی مسابقه می دهیم و برای گرم ماندن باید جک های جامپینگ را پشت صحنه انجام دهیم.”

“هیچ راهی برای تقلید خستگی ناشی از گرمای ناشی از زمین در آفتاب دیتونا وجود ندارد. این چیزی است که فقط با تجربه در آن بهتر می شوید.”

فرصتی برای رستگاری

تیم این شانس را داشت که در روز دوم خود را بازخرید کند.

مارینیس در TikTok درباره روز دوم گفت: “فشار زیادی وجود ندارد زیرا هیچ راهی وجود ندارد که عملکرد ما واقعاً بدتر از دیروز باشد. فشار زیادی وجود دارد زیرا ما واقعاً می خواهیم خود را ثابت کنیم.”

“اعصاب به معنای واقعی کلمه 1000 از 10 است.”

او گفت که تمرینات آن روز بی عیب و نقص بود و دویدن پس از تغییراتی در روز قبل بسیار نرمتر پیش رفت.

Van Burgsteden گفت: “تغییراتی که ما ایجاد کردیم هیچ ربطی به توانایی دختران ما در اجرای آن مهارت ها یا توانایی آنها در اجرای ایمن آنها نداشت. ایجاد اعتماد به نفس روی یک تشک بسیار ترسناک برای اجرای روی آن بود.”

با این حال، برخی از حوادث ناگوار وجود داشت، یکی از آنها مشاهده شد که یک تشویق کننده از بالای یک هرم به پایین افتاد و روی پشت او نشست.

این تیم دوباره در رده آخر قرار گرفت، اما به جای 10، 4.75 کسر داشت.

مارینیس گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم و فکر می کنم عالی بودیم.

برای ورزشکاران بسیار عادی است که روزهای بدی داشته باشند، به خصوص در دنیای تشویق کننده که شما فقط یک شوت برای انجام بهترین عملکرد می توانید داشته باشید. در هر صورت، من و تیمم و مربیانم واقعاً به یکدیگر افتخار می کردیم.”

فان بورگشتدن گفت که تیم در آینده حتی بهتر باز خواهد گشت.

او می‌گوید: «دختران می‌دانند که می‌توانند به هرم ما ضربه بزنند و روی این موضوع تمرکز نمی‌کنند که امسال به طور کامل روی زمین ترجمه نشده است.

آنها هیجان زده هستند که سال آینده با این تجربه بر می گردند.”