بیش از 11000 خشخاش دست ساز از سراسر جهان بر فراز موزه تاریخ آبشارهای نیاگارا آبشار می کشند

موزه تاریخچه آبشارهای نیاگارا با نصب بیش از 11000 خشخاش توسط دست افراد مختلف از سراسر جهان ساخته شده است.

موزه و Stick’N Needles ، یک صنف خیاطی محلی ، “پروژه خشخاش” را برای روز یادبود ترتیب دادند. از عموم مردم خواسته شد که کوکنار ببافند و قلاب بافی کنند ، که بر فراز ساختمان آبشار می زند.

در یک انتشار رسانه ای از این شهر آمده است که این 11000 خشخاش از هر استان کانادا ، 25 ایالت در آمریکا و همچنین دانمارک و نیوزیلند آمده است.

بسیاری از خشخاش ها حتی نامه های صمیمانه ای داشتند که خلاقیت ها را به اعضای خانواده ای که در جنگ های مختلف در سراسر جهان می جنگیدند و می کشیدند ، اختصاص می دادند.

هنرمندان محلی جوآن رینگ و امیلی اندروز به طراحی این نصب که در قسمت خارجی ساختمان و همچنین داخل موزه گسترش یافته کمک کردند.

https://www.youtube.com/watch؟v=ZrPQMa4gQzY

خشخاش ها از پنجره می ریزند و در یک زمین آویز داخل لابی موزه به هم متصل می شوند.

اندروز مجبور شد بیش از 1200 خشخاش را با خط ماهیگیری برای این قطعه ببندد.

اندروز گفت ، کار با مواد ایجاد شده از صنعتگران دیگر و ایجاد یک قطعه از خشخاش که اندازه و رنگ آن متفاوت است جالب بود.

زمینه ای از دست های خشخاش در داخل موزه تاریخ آبشارهای نیاگارا. (موزه های آبشار نیاگارا / یوتیوب)

Ironworks Niagara و Falcon Crane برای آویختن توری و مشخص کردن خشخاش بر روی سنگها ، زیربنای موزه را نصب کردند.

کریستین ژیراردی ، دستیار سرپرست و مجری طرح گفت ، در حالی که این پروژه به عنوان یک پروژه هنری مبتنی بر جامعه کوچک آغاز شد ، اما در یک ابتکار گسترده منفجر شد.

وی گفت: “در زمانی كه ما احساس انزوا و تنهایی می كنیم ، من فکر می كنم این پروژه راهی برای ارتباط مردم فراهم كرده است. این به آنها اجازه می دهد دور هم جمع شوند و از امنیت خانه های خودشان سهیم باشند.”

وی افزود: “هدف از این پروژه ارج نهادن به كسانی است كه برای حفاظت از حقوق و آزادی های ما بسیار تلاش كرده اند. هم عمل ایجاد خشخاش و هم نمایش سالانه آنها یادآوری فداكاری آنها خواهد بود.”