بهترین مدل های چراغ جلو برای سمند

چراغ جلو خودرو یکی از وسایلی است که در کاهش میزان تصادفات بسیار مؤثر است. خراب بودن یا عدم روشنایی به‌ اندازه این چراغ می‌ تواند باعث کاهش دید راننده در شب شده و موجب اتفاقات ناخوشایندی شود که هیچ‌کس نمی‌خواهد برای خود و خانواده‌اش  بیفتد. همه ما می دانیم که کاربرد این چراغ‌ها چیست و در کدام بخش ماشین قرار دارد. اما باید بدانید این چراغ باید دارای قاب و لنز مخصوص به خود باشد. لنز و قاب هر ماشین با ماشین دیگر تفاوت دارد. برای مثال شما نمی‌توانید از کاسه‌ چراغ جلو پراید برای لیفان استفاده کنید. بهترین بررسی و بهترین چراغ جلو برای ماشین

 

 

چراغ جلو مدل sa-10 مناسب برای سمند بسته ۲ عددی

از آنجایی که چراغ جلو خودرو یکی از قطعات مهم خودرو محسوب می شود، خرید و استفاده از چراغ های غیر استاندارد می تواند جان راننده و عابرین و سایر رانندگان را به خطر بیاندازد. یکی از چراغ های استاندارد که می توان روی کیفیت و کارایی آن مطمئن بود چراغ جلو مدل sa-10 است که در یک بسته ۲ تایی عرضه می شود و مناسب خودروی سمند است. این چراغ خودرو مدل اسپرت می باشد  و  بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

 

مناسب برای خودروی سمند

 

برای استفاده هر دو جهت چپ و راست آن

 

چراغ جلو اسپرت نگین مدل SA-01 مناسب برای سمند بسته ۲ عددی

شرکت اسپرت نگین یکی از تولیدکنندگان برتر قطعات یدکی خودرو از جمله سیستم روشنایی می باشد. تمامی چراغ های این شرکت دارای پذیرش در آزمایش های نشتی، نور و تنظیم رفلکتور می باشند. چراغ جلو اسپرت نگین مدل SA-01 برای خودروی سمند قابل استفاده است و در یک بسته دو عددی برای فروش قرار دارد که برای هر دو جهت چپ و راست خودرو استفاده می شود. این محصول یک قابل مشکی رنگ نیز دارد.