بندرگاه آزمایشگاه آب همیلتون برای نشت احتمالی روغن از حیاط راه آهن در نزدیکی پارک Bayfront

خدمه شرکت همیلتون واتر پس از اطلاع از نشت احتمالی روغن از انبار حمل CN ، در حال آزمایش آب در اسکله هستند.

به نظر می رسد یک پست در آخر هفته در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که روغن از جریان خروجی به آب جریان دارد.

یاس گراهام ، سخنگوی شهر ، در ایمیلی گفت که شهر پس از سوال CBC News در مورد پست در شبکه های اجتماعی ، از موضوع مطلع شد. آنها یکشنبه عصر و دوشنبه صبح کارگران را برای جمع آوری نمونه به محل اعزام کردند.

“آب همیلتون در حال تجزیه و تحلیل آب برای پارامترهای مختلف برای تعیین میزان ریخته شده است. CN و [the Ministry of Environment, Conservation and Parks] در حال تکمیل بررسی هستند تا مراحل بعدی را تعیین کنند. “

دانیل سالواتوره ، سخنگوی CN ، تأیید کرد که عصر یکشنبه خبر “درخشندگی نفت از یک آبریز در نزدیکی حیاط خیابان استوارت CN” دریافت شده است.

وی نوشت: “در حالی كه تحقیقات در حال انجام است ، در حال حاضر هیچ نشانه ای وجود ندارد كه منبع این براق بودن نتیجه عملیات یا فعالیت های CN باشد.”

“CN و مقامات شهرداری با استفاده از بوم از امنیت و امنیت بدست آمده اند و منابع لازم را در سایت برای اطمینان از استخراج محصول گزارش شده دارند.”

گری ویلر ، سخنگوی وزارت محیط زیست ، حفاظت و پارک ها ، تأیید کرد CN واکنش حفظ محیط زیست سبز (Green Response Environment) را که در هنگام طغیان آب رونق گرفت و یک کامیون هیدروواک مستقر کرد که در محل حذف هیدروکربن از آب است.

وی نوشت: “بوم ها در سایر طغیان های بالادست مستقر شده اند و شهر همیلتون نمونه هایی را برای تعیین منبع تعیین كرد.”

“CN Rail در حال برنامه ریزی است که یک خط آب طوفانی را که به بندرگاه می رسد شستشو داده و ویدئو کند تا مشخص کند محل تولید هیدروکربن از کجاست. شهر همیلتون بالادست سایت CN را بررسی کرده و هیچ منبع بالقوه ای پیدا نکرده است.”

محیط زیست همیلتون این مسئله را “غافلگیرکننده” خواند

لیندا لوکاسیک ، مدیر اجرایی محیط زیست همیلتون ، گفت که این مسئله جای تعجب ندارد.

وی گفت: “به احتمال زیاد در بیشتر تابستان این آبشار زیر آب بوده است. اکنون سطح آب بسیار پایین تر است و این امر را قابل مشاهده می کند.”

“اگر مواد از سطح حیاط دقیقاً به داخل این آبریز تخلیه می شود ، این هر زمان مشکل ایجاد می کند و احتمالاً باید متوقف شود ، یا برای جلوگیری از جاری شدن آلودگی ها با هرگونه طوفان باید کنترل هایی انجام شود.”

“این اطمینان این واقعیت را تأیید می کند که داشتن حیاط راه آهن درست در کنار پارک Bayfront ما کاملاً ایده آل نیست.”

او می گوید این شهر باید به فکر انتقال حیاط راه آهن باشد.