بعد از اینکه Manoah 7 اینینگ بدون گل را انجام داد، LeMahieu یانکیز را بر روی Blue Jays بالا می برد

گریت کول و الک مانائو پس از یک بازی مهیج توپ بدون گل زدند، و نیویورک یانکیز شنبه 3-2 تورنتو بلو جییز را در تک آهنگ پرقدرت دی جی لماهیو با بیس لود در نهمین مسابقه شکست داد.

آنتونی ولپ تازه کار در هشتم ییمی گارسیا با هومر دو ران برخورد کرد و دنی یانسن، ضربه زننده با نیشگون، در نهم مقابل واندی پرالتا، پس از راه رفتن به سمت الخاندرو کرک، با هومر دو ران برخورد کرد. آنتونی ریزو از جوردن رومانو (2-1) دوبل کرد و در نیمه آخر پیش افتاد.

حتی قبل از اولین زمین فتنه وجود داشت. درست زمانی که کول می خواست بازی را شروع کند، مجبور شد منتظر بماند و پشت تپه خمیده شود، در حالی که Manoah و Kirk به آرامی از گلوله Blue Jays از خط زمین چپ به سمت چاه راه می رفتند.

کول در 5 اینینگ 2/3 با چهار ضربه زدن و دو راه رفتن اجازه 4 ضربه زد، رگه بدون گل خود را به 20 اینینگ 2/3 افزایش داد و میانگین دوندگی خود را به 0.79 کاهش داد.

Manoah دو ضربه را در هفت اینینگ با پنج ضربه زدن و یک راه رفتن از دست داد و ERA خود را از 6.98 به 5.13 کاهش داد.

در 21 آگوست گذشته، Manoah در اوایل بازی یک زمین درونی پرتاب کرد که نزدیک ستاره یانکیز، آرون جاج بود، سپس روی گارد بازوی قاضی بالای آرنج چپ ضربه زد. در حالی که کول شروع به داد زدن کرد و چند یانکی دیگر از بالای نرده کاوشگر آمدند، قاضی نگاهی به مانوآ انداخت. کول قبل از رسیدن به داور توسط کارلوس مندوزا مربی نیمکت نشین او متوقف شد.

Manoah با اشاره به تبلیغاتی که روی چمن بین دوگوت یانکیز و خط پایه اول نصب شده است، گفت: “من فکر می کنم اگر گریت بخواهد کاری انجام دهد، می تواند دفعه بعد از کنار تابلوی آئودی عبور کند.”

“گریت کول خیانت کرد”

در نوامبر در برنامه یوتیوب سرژ ایباکا بازیکن NBA “چقدر گرسنه هستی؟” مانائو که بدترین متقلب تاریخ بیسبال است، پاسخ داد: «گریت کول. او تقلب کرد. او از چیزهای چسبناک زیادی استفاده می کرد تا زمین هایش را بهتر کند. یک جورهایی او را صدا زدند.”

پس از اینکه ریزو از دیوار سمت چپ دوبل کرد، ایسیاه کینر-فلافا، دونده پینچ، با تک گلیبر تورس به ایستگاه کوتاه رسید و ویلی کالهون قبل از اینکه لماهیو بازی را با اسلایدر 1-0 به پایان برساند، راه رفت.

روز جمعه، ولادیمیر گوئررو جونیور، ستاره Rizzo و Blue Jays، پس از اینکه Greg Weissert با یک سینک 93 مایل در ساعت به Guerrero برخورد کرد، کلماتی را رد و بدل کردند.

جیمی کوردرو (1-0) جورج اسپرینگر را به یک بازی دوگانه پایانی در بالای اینینگ وادار کرد.

نیویورک در این سال زمانی که با یک شکست متوالی روبرو شد به 11-0 ارتقا یافت.

آبی جییز 0 بر 9 بود و دوندگان در موقعیت گلزنی بودند.

بلیچر کرچرز، مربی نیمکت آبی جیز، دان متینگلی، را با شعارهای “دونی بیسبال!” در اینینگ اول و متینگلی در زمین راست به هواداران سلام کرد. او تمام 14 سال دوران حرفه ای خود را با یانکی ها بازی کرد و در پنج فصل آخر خود به عنوان کاپیتان خدمت کرد.

اسپرینگر با شعارهای “تو کلاهبردار هستی!” همانطور که در طول دوره پنجم در زمین راست ایستاد. اسپرینگر یکی از اعضای هیوستون آستروس 2017 بود که توسط لیگ اصلی بیسبال پیدا شد که از وسایل الکترونیکی برای سرقت تابلوها استفاده می کرد.

تورنتو کوین گاوسمن (1-2، 3.65 ERA) یکشنبه را پس از واگذاری هشت ران – هفت در انینگ اول – بیش از 4 2/3 اینینگ در باخت 9-2 به آستروس آغاز می کند. یانکیز RHP کلارک اشمیت (0-1، 8.79 ERA) در هیچ یک از چهار شروع اول خود بیش از چهار اینینگ انجام نداده است.

اسپینال پس از ضربه از زمین خارج می شود

سانتیاگو اسپینال، بازیکن داخلی بلو جیز در اینینگ دوم پس از اصابت گلوله سریع کول به مچ دستش از زمین خارج شد.

به گفته بلو جی، اسپینال به دلیل کوفتگی مچ دست راست از بازی حذف شد و در حال بررسی بیشتر است.

کاوان بیجو برای دویدن برای اسپینال وارد شد و همچنین در پایگاه دوم هدایت شد.

اسپینال 28 ساله در این فصل در 13 بازی فقط 0.114 با یک هومر و چهار RBI می زند.

اسپینال که فصل گذشته تمام ستاره بود، با 10 هومر و 78 RBI در 266 بازی حرفه ای با بلو جیز به 0.273 رسید.