بسیار کار آسان و راحتی است

به طور کلی هر لینک به صورت پیش فرض فالو محسوب میشود مگر آنکه در کد html آن از ویژگی نوفالو استفاده شده باشد. ضرورت خرید بک لینک ، به این معنی نیست که هر لینک پولی عالی و بی خطر است. درست مشابه PBN، گرچه می دونید اجراش ممکن هست به سلامت سایت شما (در صورت اجرای غیر حرفه ای) آسیب بزنه اما خوشمزگی (افزایش رتبه بعد از اجرای پی بی ان) اون رو انکار نمی کنید و در نهایت می خرید و نوش جان می کنید. و اما متدهایی هم هستند که جزو طبیعی ترین متدها در حال حاضر به شمار میرن که شخصا مدتی هست که تنها و تنها این متد رو برای پروژه های مختلف اجرا می کنم. شاید تا به حال متوجه این موضوع نشدهاید؛ زیرا بسیاری از این وبلاگها از دامنههای جدیدی استفاده میکنند و از sub domain بودن بیرون آمدهاند. شاید برای شما جالب باشد که چگونه میتوان از یک سایت فروشگاهی بک لینک گرفت! سایتهایی که تخصصیتر به امر شبکهسازی پرداختهاند را نیز میتوان جزو شبکههای اجتماعی عنوان کرد. تبادل یا خرید از مدیر وبلاگ: معمولا در وبلاگهای پربازدید یک بخش با عنوان تبلیغات ایجاد شده است.

اما لازم به ذکر است که اکثریت رپورتاژهای خبری به صورت فالو درج می گردند و لینک های نوفالو اغلب در قالب رپورتاژهای وبلاگی و لینک های متفرقه ایجاد می گردند. با داشتن تبادل می توان بک لینک صحیحی را ساخت. از فعالیت در سایتهای تبادل لینک یا دایرکتوری های ثبت لینک اجتناب کنید. سایت های معروف مثل ایرنا ، ایسنا یا کلوب ، هزینه بیشتری برای ثبت رپورتاژ و بک لینک می گیرند. با مراجعه به یکی از این سایتها متوجه خواهید شد تنها فردی نیستید که قصد گرفتن بک لینک از این سایتها را دارید و صدها یا هزاران لینک بهوسیله افراد دیگر ایجاد شده است. عمر یک وبلاگ را با مراجعه به بخش آرشیو وبلاگ میتوانید مشاهده کنید (اولین پست آن در چه تاریخی ارسال شده است؟). می توان به صورت موردی به سایت های مختلف مراجعه کرد و از آن ها تقاضای ثبت لینک سایت خود را داشته باشید که معمولا در سایت های ارزشمند به ازای ثبت لینک هزینه دریافت می شود. به طور کلی لینک سازی و یاساخت بک لینک فرایندی است که طی آن از سایر سایتهای اینترنتی برای سایت خودمان لینک دریافت میکنیم. ما از دامنه های منقضی شده استفاده میکنیم اگر مطابق با نیازمندی جریان اعتمادِ موضوعی ما باشند.

پر هزینه بودن این نوع تبلیغات، نامعتبر بودن آمار تعداد کاربران و همچنین استفاده کم ایرانیان از مسنجرهای ملی و ایرانی از دلایل نامناسب بودن آنها برای بک لینک هستند. با حمایتهایی که دولت به تازگی از مسنجرهای ایرانی کرده است، تعداد این نوع به شدت افزایش داشته است. با وجود منسوخ شدن این نوع معیار سنجش، هنوز وبسایتهایی هستند که پیج رنک قدیمی وبلاگها را به شما معرفی کنند. حتی اگر فرد آفلاین باشد، زمانیکه آنلاین شد از لینک شما استفاده خواهد کرد که باعث معرفی سایت یا برند شما به دیگران میشود. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع بک لینک بپردازیم و سپس رایجترین شیوههای بک لینک سازی خارجی را مطرح نماییم و پس از آن به آموزش ساخت بک لینک اقدام کنیم. یکی از مباحث بسیار مهم در آموزش جامع سئو، لینک سازی است. مهم این است که وقتی کلمه کلیدی و مربوط به سایت خود را جستوجو میکنید، وبلاگ در صفحه نتایج موجود باشد.

همچنین، لزومی ندارد در تمام وب سایت هایی که می شناسید برای محتوای خود لینک سازی کنید، تنها کافیست با چند وب سایت مهم و تاثیرگذار در زمینه تجاری خود صحبت کنید تا آنها مقالات شما را در وب سایت خود منتشر کنند. داشتن بک لینک می تواند برای سایت شما رتبه بالاتری را ایجاد کند و برای اینکه بتوانیم بک لینک داشته باشیم باید محتوای خوبی در زمینه تخصص خود تولید کنیم. در این زمینه که تاثیر بک لینک بر سئو تا چه اندازه است و استراتژی اجرای آن چگونه است نظرات متفاوت و گاه متناقضی وجود دارد. کیفیت بازبینی پیوند تا حد زیادی به جامع بودن عناصر منبع بستگی داره. صفحات با تعداد زیادی بک لینک ، دارای رتبه بندی بالا در موتور جستجو هستند. متاسفانه اخیرا بسیاری از سئوکاران سودجو و غیر متعهد از این مورد استفاده نموده و قرارداد را به گونه ای تنظیم می کنند که مثلا ظرف سه ماه رتبه وب سایت ارتقا پیدا کرده و پس از سه ماه انجام تسویه حساب و پایان قرارداد کاری، دیگر نگران بالا آمدن وب سایت و یا پنالتی شدن آن نیستند. بسیاری از متخصصین سئو اعتقاد دارند خرید بک لینک ، یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که یک روش متقلبانه برای فریب گوگل و افزایش اتوریتی و رتبه سایت محسوب می شود و به جرات می توان گفت در بیش از 90 درصد اوقات این نظریه کاملا صحت دارد، بک لینک های خریداری شده توسط گوگل شناسایی می شوند و موجب جریمه سایت می گردد.

میتوان آن را از تمام وبسایتها گرفت و گاهی اوقات حتی نیازی به ثبت نام در وبسایت نیست. به طور کلی میتوان گفت هر چه سایتهای بیشتر و شناخته شدهتری به صفحات سایت شما لینک داده باشند شانس بیشتری برای کسب جایگاه در نتایج گوگل به دست خواهید آورد. هر چقدر این ارتباط قویتر باشد بک لینک ایجاد شده به چشم گوگل ارزشمندتر میآید و آن را در رتبهبندی لحاظ میکند. ایجاد یک گروه پیروان وفادار فرایندی برای ارسال مطالب سازگار در مدت زمان طولانی است. از کجا می دانید که در این مدت الگوریتم های گوگل تغییر نمی کند و … این فاکتور میزان صداقت یا اعتماد وب سایت و لینک های دریافتی آن را مشخص می کند و می تواند معیاری برای سنجش لینک سازی طبیعی باشد. به لینکهای شما در محیط سیستم عاملها، بروشور یا کارتهای ویزیت بک لینک آفلاین گفته میشود. در روش لینک سازی pbn ، سایت شما صاحب تعداد محدودی لینک از منابع معتبر و مورد اعتماد گوگل خواهد شد که این لینکهای ساخته شده از طریق متدهایی خاص در لینکسازی تقویت میگردند.