برخی از هیئت های مدرسه انتاریو دسترسی به جلسات عمومی را محدود می کنند. این یک مسئله پیچیده است – در اینجا دلیل آن است

برخی از هیئت‌های مدرسه در انتاریو با مخالفت جامعه علیه تصمیمات متولیان در مورد مسائلی از بی‌عدالتی نژادی گرفته تا برافراشتن پرچم‌های پراید دست و پنجه نرم می‌کنند.

این عقب نشینی منجر به این شد که هیئت مدرسه منطقه کاتولیک یورک از پلیس برای مدیریت جمعیت پرحاشیه فراخواند، هیئت مدرسه منطقه دورهام ممنوعیت تماشاچیان حضوری را پس از خالی کردن گالری خود در طول جلسه هیئت مدیره آزمایش کرد، و اخیراً، هیئت مدرسه ناحیه پیل در حال رقابت بود. با یک راهپیمایی سازماندهی شده در طی رای گیری در روز چهارشنبه.

دانیل داودی، مدافع والدین می‌گوید پس از اینکه هیئت مدیره اجرای قانون سال 2021 را آغاز کرد که عموم را از تفویض اختیار در جلسات هیئت مدیره منع می‌کرد، برهم زدن جلسه آخرین راه حل جامعه بود. در مورد اینکه چرا و چه زمانی اجرای این قانون را آغاز کرد، هیئت مدیره پاسخ مستقیمی ارائه نکرد.

داودی گفت: «شما مقامات منتخبی دارید که به صراحت، می‌دانید، سیاستی را اتخاذ کرده‌اند که می‌گوید «ما نمی‌خواهیم از مردم چیزی بشنویم».

اما درد و رنج زیادی وجود داشت که باید آشکار می شد و آنها باید پیامدهای دقیق تصمیم بسیار بی دقت و بسیار بی فکر خود را بشنوند و درک کنند.

منتقدان می‌گویند که این موضوع اهمیت هیئت‌های مدیره را نشان می‌دهد که بتوانند تفاوت بین لفاظی‌های نفرت‌انگیز و نگرانی واقعی جامعه در مورد تصمیم‌های بحث‌برانگیز متولیان را تشخیص دهند، در حالی که اطمینان حاصل شود که ایمنی اعضای هیئت‌مدیره، کارکنان و جامعه به قیمت پاسخ‌گویی یا شفافیت تمام نمی‌شود. .

گوش کن | رهبر جامعه، رئیس هیئت امنای ممنوعیت جدید نامگذاری مدارس به نام افراد:

صبح مترو12:41رهبر جامعه و رئیس هیئت مدرسه ناحیه پیل در مورد تصمیم هیئت مدیره برای حمایت از ممنوعیت اخیر نامگذاری مدارس به نام افراد

ادریس اوگورو یکی از رهبران جامعه با پیل مدافع است و دیوید گرین رئیس هیئت مدرسه ناحیه پیل است.

انجمن امنای دانشجویی انتاریو خود را به عنوان بزرگترین گروه ذینفع دانشجویی در انتاریو توصیف می کند که از بیش از دو میلیون دانشجو حمایت می کند.

عایشه محمود، رئیس انجمن، که همچنین دانش آموز کلاس دوازدهم در هیئت مدرسه ناحیه همیلتون-ونتورث است، گفت: “ما باید کمی عمیق تر به این موضوع بپردازیم که چرا گروه های اجتماعی نیاز به ایجاد اختلال در چنین شیوه ای را احساس می کنند.”

“هیئت مدیره ها باید در برابر جامعه ای که آنها را انتخاب کرده اند پاسخگو باشند، و زمانی که هیچ روند رسمی وجود ندارد… این نگران کننده است و حتی ممکن است دلیل سازماندهی اعتراضی مانند آن در وهله اول باشد.”

پیاده‌روی از هیئت مدیره می‌خواهد جلسه را جابه‌جا کند

داودی می‌گوید در آخرین جلسه هیئت مدیره پیل در روز چهارشنبه، اعضای جامعه به تصمیم معتمدین مبنی بر عقب‌نشینی تقریباً دو ساله برای نام‌گذاری مرکز جدید تعالی سیاه هیئت مدیره به نام کولا ایلویوماد اعتراض کردند.

Iluyomade که در تابستان 2021 درگذشت، یکی از اعضای مؤسس Advocacy Peel بود که خود را یک سازمان چندفرهنگی مردمی توصیف می کند که توسط والدین رهبری می شود و در پاسخ به “تبعیض، درد و رنج” کودکان آفریقایی تبار که در مدارس تحصیل می کنند تأسیس شده است. در PDSB

هیئت مدیره می‌گوید این اقدام به دلیل سیاستی است که اخیراً معرفی شده است که نامگذاری ساختمان‌ها به نام افراد را ممنوع می‌کند، مگر در مورد معیارهای ناچیز – که Iluyomade مناسب نیست.

اعضا جلسه را مختل کردند و صدای “خائن!” و “نژادپرست!” به هیئت مدیره در حالی که سعی در ادامه دستور کار خود داشت.

داودی می‌گوید: «این برای من بسیار شبیه به مراسم تشییع جنازه به جای یک جلسه بود. و وقتی می گویم تشییع جنازه، منظورم این است که مرگ همه این کارهایی است که ما انجام می دادیم.

پلیس به سی‌بی‌سی تورنتو گفت که در اواسط راه در جلسه میسیساگا در پاسخ به تماس تماشاچی آنلاین شرکت کردند، اما افسران “اطمینان یافتند که هیچ نگرانی برای ایمنی وجود ندارد و به ما نیازی نیست.”

گروهی از مردم در جلسه هیئت مدیره مدارس دولتی مقابل یک هیئت می ایستند.
مدافعان در 24 مه در اعتراض به پیشنهاد هیئت مدرسه ناحیه پیل مبنی بر خودداری از نامگذاری مرکز جدید تعالی سیاه به نام افراد، از جمله وکیل فقید کولا ایلویوماد، به میدان آمدند. (ارسال شده توسط رومانا صدیقی)

داودی می گوید که جلسه در نهایت به یک اتاق دربسته منتقل شد، جایی که معترضان در نهایت آن را پیدا کردند اما نتوانستند وارد شوند. از دستگیری یا مجروح شدن گزارش نشده است.

مالون ادواردز، سخنگوی هیئت مدرسه ناحیه پیل، هنگامی که از او خواسته شد نظر بدهد، می‌گوید که این هیئت برای «زمان و تلاش اعضای جامعه» در حمایت از دانش‌آموزان پیل ارزش قائل است، و افزود که اعضای عمومی این گزینه را دارند که در جلسات کمیته تفویض اختیار کنند.

ادواردز نوشت: «در حالی که چشم انداز هیئت مدرسه ناحیه پیل در سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است… تعهد ما به تمرکز صدای دانش آموزان و جامعه ثابت است.

ایمنی، امنیت بالای ذهن: انجمن هیئت مدیره مدرسه

کتی آبراهام، رئیس انجمن هیئت‌های مدارس دولتی انتاریو، می‌گوید که خوشبختانه جلسات مخرب در 72 هیئت این استان رایج نیست. اما، هنگامی که آنها به وجود می آیند، او می گوید که محدود کردن مشارکت عمومی هرگز ساده گرفته نمی شود.

آبراهام گفت: «ما معتقدیم که مردم باید بتوانند آنچه را که ما انجام می‌دهیم ببینند. این زمانی است که مخرب می شود، زمانی است که ناامن می شود، مسئله همین است.»

آبراهام می‌گوید وقتی هیئت‌های مدیره گزینه حضور عموم را حذف می‌کنند، راه‌های دیگری برای شرکت مردم وجود دارد، مانند تماشای جریان مستقیم جلسه به صورت آنلاین یا تماس با آنها پس از جلسه.

آبراهام گفت: «وقتی مقامات منتخب علنی نمی توانند وظایف خود را به شیوه ای امن و منظم انجام دهند، کاملاً نگران کننده است.

شما می توانید از راه های دیگری به غیر از اینکه در یک گالری بنشینید و بر سر آنها فریاد بزنید، به آنها دسترسی پیدا کنید.

دختری برای گرفتن عکس به دوربین لبخند می زند.
عایشه محمود، رئیس انجمن امنای دانشجویی انتاریو است. او همچنین دانش آموز کلاس دوازدهم و معتمد دانش آموز هیئت مدرسه منطقه همیلتون-ونتورث است. (ارسال شده توسط عایشه محمود)

این نوع طغیان ها همان چیزی است که جلسه شورای مدرسه منطقه دورهام را در 15 می تعطیل کرد.

دونا ادواردز، رئیس هیئت امنا در آن منطقه، می‌گوید که آن‌ها همچنین هیئت مدیره را هدایت کردند تا به طور موقت شرکت‌کنندگان حضوری را در دو جلسه گذشته که این هفته برگزار کرده بود، ممنوع کند.

ادواردز گفت: «اختلال‌های مداومی برای گالری عمومی وجود داشت که ادامه کار هیئت را واقعا غیرممکن می‌کرد.

ما موقتاً توقف کرده‌ایم تا اقدامات کنونی خود را ارزیابی کنیم و در نظر بگیریم که چگونه در موضوعات آینده به گونه‌ای عمل کنیم که در واقع امکان مشارکت عمومی را فراهم کند و در عین حال تعاملات و امنیت محترمانه حفظ شود.»

گروه دانشجویی می‌گوید بر دانشجویان تمرکز کنید، نه سیاست

محمود می‌گوید که در توصیف هر گونه اقدام اجتماعی در طول جلسات عمومی مردد است، در عوض می‌گوید که حوادث باید به صورت جداگانه بررسی شوند.

«اگر دانش‌آموزان 2SLGBTQ+ در هیئت مدیره مدرسه کاتولیک احساس امنیت نمی‌کنند و اعضای جامعه فعالانه در این امر مشارکت می‌کنند، این موضوع کاملاً متفاوت از … یک گروه اجتماعی است که احساس می‌کند هیئت مدیره دقت لازم را انجام نداده است. برای تصمیم گیری با آنها مشورت کنید.”

محمود می‌گوید که انجمن تلاش می‌کند با معتمدین دانشجویی کار کند تا مطمئن شود که صدای آنها در پشت “برنامه‌های سیاسی” گروه‌های اجتماعی یا معتمدان گم نمی‌شود.

محمود گفت: «ممکن است به نظر برسد که ما در آن آتش متقابل گرفتار شده ایم و دانش آموزان و تجربیات آنها تقریباً نادیده گرفته می شوند.

آنچه دانش‌آموزان نگران آن هستند، آن نوع لفاظی‌های نفرت‌آمیز است که بر نحوه یادگیری ما در کلاس‌های درس، آنچه یاد می‌گیریم، توانایی ما برای خودمان بودن و ایمن بودن در مدارسمان تأثیر می‌گذارد.»