برای شرایط رانندگی در زمستان آماده شوید زیرا رویداد برفی در سه شهر اعلام شده است

کیتچنر ، واترلو و کمبریج وقایع برف را از نیمه شب اعلام کردند و ممنوعیت پارکینگ در خیابان از ساعت 11:59 بعد از ظهر یکشنبه برای هر سه شهر ممنوع است.

محیط زیست کانادا بیانیه ویژه آب و هوایی را برای منطقه واترلو صادر کرد و گفت: انتظار می رود تا پایان یکشنبه شب بین 15 تا 25 سانتی متر برف برف باشد.

طبق آژانس هواشناسی دوره هایی از “جمع شدن سریع برف” وجود خواهد داشت که می تواند منجر به “شرایط جاده لغزنده” و “در بعضی مواقع دید کم” شود.

ممنوعیت پارکینگ آشپزخانه به مدت 24 ساعت ادامه خواهد داشت و معافیت های پارکینگ شبانه لغو می شود تا امکان برف روبی فراهم شود.

در طی یک رویداد برفی ، آیین نامه برچسب گذاری و حمل و نقل شهر فعال می شود.

این شهر می گوید: “ساکنین از پارک اتومبیل خود در خیابانهای شهر در هر زمان که حادثه برف توسط شهر اعلام شده باشد منع شده اند. کارکنان اجرای آیین نامه ممکن است بلیط صادر کرده و وسیله نقلیه را با هزینه مالک بکسل کنند.”

تا نیمه شب ماشین ها را از خیابان ها بردارید

در همین حال ، شهر واترلو می گوید به دلیل وقوع برف ، ساکنان باید امشب تا نیمه شب اتومبیل ها را از خیابان ها بردارند یا خطر بلیط و بکسل شدن را دارند.

ممنوعیت پارکینگ به مدت 24 ساعت تا نیمه شب دوشنبه 23 نوامبر ادامه خواهد داشت.

اطلاعات در مورد اینکه آیا این شهر رویداد برف و ممنوعیت پارکینگ را لغو می کند یا اگر 24 ساعت دیگر تمدید شود ، پیش از نیمه شب ارسال می شود.

این شهر می گوید: “حذف ماشین ها از خیابان ها برف روبی ایمن و سریع را تسهیل می کند” و افزود: معافیت های پارکینگ شبانه مجاز نیست.

و شهر کمبریج به ساکنان توصیه می کند که هر وسیله نقلیه ای که در خیابان در هنگام رویداد برف پارک شده باشد ، می تواند بلیط داشته باشد و یا بکسل شود.

همچنین به صاحبان خانه یادآوری می شود که برف را از بزرگراه خود به جاده فشار ندهند.