با ما همراه باشید

در نزد انجمن (نام عروس برده میشود) آیا به سرسبزی و باروری تابستان سوگند یاد میکنی تا با همسر خویش مهربان و همدل باشی و غرور و احترام او را همواره به جای آوری ؟ جالب است بدانید گلآرایی و شمعآرایی در دفتر ازدواج 472 قلهک در مناسبتها و روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته، بهصورت رایگان انجام میشود.

همچنین بخش تشریفات این دفترخانه، امکان تزئین و گلآرایی ، شمع آرایی و بادکنک آرایی سالن و سفرهعقد را مطابق با سلیقه شما دارد. امکان انتخاب دیزاین سفره عقد بر اساس سلیقه خود، دیزاین، گلآرایی ، شمع آرایی سالن عقد، امکان پذیرایی شام یا ناهار از میهمانان شما و همچنین ارائه خدمات عکاسی و فیلبرداری حرفهای از این لحظه باشکوه فراهم میباشد. شما با رزرو اینترنتی می توانید نحوه ارائه خدمات را نیز انتخاب کنید.

همچنین برای سرو غذا نیز فضای مناسبی درنظر گرفته شدهاست. که همگی میتوانند برگزاری جشن عقد در فضای باز خاطرهانگیزی را برای شما رقم بزنند. همانطور که گفتیم موارد زیادی بر روی هزینه های پرداختی تاثیر دارد، برخی از این موارد شامل خدمات رفاهی، موسیقی، سالن پذیرایی، نحوه پذیرایی و گروه فیلم برداری می شود.

یکی از بخش هایی که در هنگام انتخاب محضر عقد در کیانشهر باید به آن توجه داشته باشید، جایگاه عروس و داماد می باشد. به راحتی میتوانید یک جشن کوچک در این محضر برگزار کنید. البته این علاقه به معرفی کردن خود به عنوان یک آریایی اصیل که در بین مردم ایران در سالهای اخیر رواج پیدا کرده، را میتوان ناشی از علتهای مهم و عمیق دیگری دانست که خود را به عنوان یک برگزاری جشن عقد آریایی در ظاهر زندگی مشترک عروس و دامادها و زوجهای جوان در اقشار مختلف و گوناگون جامعه سالن عقد رویای مدرن مشهد متجلی میکند.