با دانش آموزان کلاس پنجم که برای یک روز شورای واترلو بودند ملاقات کنید

هشت دانش‌آموز باهوش کلاس پنجم برای یک روز نقش شورای شهر واترلو را بر عهده گرفتند و ایده‌های بزرگی در مورد چگونگی تبدیل شهرشان به مکان بهتری برای زندگی داشتند.

مسابقه شورای یک روز برای اولین بار در سه سال گذشته برگزار شد. دانش آموزانی که به عنوان شهردار و هفت عضو شورای شهر انتخاب شدند، صبح روز پنجشنبه در سخنرانی شهردار دوروتی مک کیب در محل پارک RIM شرکت کردند و ایده های خود را برای شهر با حضار به اشتراک گذاشتند.

هر یک از دانشجویان همچنین با CBC News در مورد دیدگاه های خود صحبت کردند.

لورن کلوت، دانش آموز مدرسه دولتی الیزابت زیگلر، به عنوان شهردار این روز انتخاب شد و او گفت که مایل است پارک ها و فضاهای سبز بیشتری را در شهر ببیند.

شهردار واترلو برای یک روز: لورن کلوت

شهر واترلو مسابقه شورای خود را برای یک روز برگزار کرد و لورن کلوت، دانش آموز مدرسه دولتی الیزابت زیگلر، به عنوان شهردار انتخاب شد.

مشاور بخش 1 برای آن روز، آدارشا آچاریا، دانش آموز مدرسه دولتی نورث لیک وودز بود. او می گوید که می خواهد راهی برای کاهش قیمت مواد غذایی برای مردم شهر پیدا کند.

مشاور واترلو برای یک روز: آدارشا آچاریا

شهر واترلو مسابقه ای را برای دانش آموزان کلاس پنجم برگزار کرد تا به مدت یک روز شورا باشند. Aadarsha Acharya از مدرسه عمومی Northlake Woods یکی از برندگان بود و در مورد کارهایی که برای بهبود شهر انجام خواهد داد صحبت کرد.

مشاور بخش 2 برای آن روز نورمن لو، دانش آموز مدرسه دولتی ویستا هیلز بود. او می گوید از دیدار با شهردار بسیار هیجان زده است. ایده او برای بهتر کردن شهر ساخت آپارتمان های بیشتر بود.

عضو شورای واترلو برای یک روز: نورمن لو

شهر واترلو امسال مسابقه شورای یک روز خود را برگزار کرد. نورمن لو، دانش آموزی از مدرسه دولتی ویستا هیلز، در میان کسانی بود که برای عضویت در شورای شهر انتخاب شدند و او دیدگاه خود را در مورد آنچه می تواند شهر را بهتر کند به اشتراک گذاشت.

مشاور بخش 3 برای آن روز، روبی هایلا، دانش آموز مدرسه عمومی نورث لیک وودز بود. او می‌گوید که مایل است فعالیت‌های پیوند اجتماعی بیشتری را ببیند، مانند آتش‌سوزی و رویدادهای دیگر.

عضو شورای واترلو برای یک روز: روبی هایلا

شهر واترلو مسابقه شورای خود را برای یک روز برگزار کرد. روبی هایلا، دانش آموز مدرسه دولتی نورث لیک وودز، یکی از دانش آموزان کلاس پنجم بود که برای شرکت در این مسابقه انتخاب شد و ایده خود را برای بهتر کردن شهر به اشتراک گذاشت.

مشاور بخش 4 برای آن روز نورا وات، دانش آموز مدرسه دولتی لستر بی. پیرسون بود. او می گوید که دوست دارد پارک های بیشتری را برای «بچه های بزرگ، بچه های کوچک و افراد معلول» ببیند.

مشاور یک روزه واترلو: نورا وات

شهر واترلو مسابقه شورای خود را برای یک روز برگزار کرد. نورا وات، دانش آموز مدرسه عمومی لستر بی پیرسون، یکی از دانش آموزانی بود که به عنوان مشاور انتخاب شد و در مورد اینکه چگونه واترلو را به مکان بهتری تبدیل می کند صحبت می کند.

مشاور بخش 5 برای آن روز، شان سانتوش، دانش آموزی از مدرسه دولتی لکسینگتون بود. اشتیاق او به هنر هنگامی که ایده هایش را به جمعیت ارائه می کرد، مشهود بود و با تشویق های زیادی به خاطر ایده هایش در مورد نیاز به هنر عمومی بیشتر، تشویق می شد.

شان سانتوش، عضو شورای واترلو برای یک روز

شهر واترلو مسابقه ای را برای دانش آموزان کلاس پنجم برگزار کرد تا به مدت یک روز شورا باشند. شان سانتوش، دانش آموز مدرسه دولتی لکسینگتون، یکی از برندگان بود.

مشاور بخش 6 برای آن روز نورا اونای، دانش آموزی از École élémentaire L’Harmonie بود. او می‌خواهد ببیند که شهر باغ‌هایی روی پشت‌بام‌ها اضافه می‌کند تا حشرات و دیگر موجودات کوچک در آنجا زندگی کنند و می‌گوید این کار به تصفیه هوا نیز کمک می‌کند.

عضو شورای واترلو برای یک روز: نورا اونای

شهر واترلو مسابقه ای را برای دانش آموزان کلاس پنجم برگزار کرد تا به مدت یک روز شورا باشند. نورا اونای، دانشجوی École élémentaire L’Harmonie، برای شرکت در این روز انتخاب شد و در مورد آنچه که دوست دارد برای بهتر شدن شهرش تغییر کند، صحبت می کند.

مشاور بخش 7 برای آن روز اوتیس براکریج، دانش آموز مدرسه دولتی الیزابت زیگلر بود. او برای نگهبانان بیشتر از عبور و مرور اصرار کرد زیرا باید از خیابان وبر عبور کند تا به مدرسه برسد، مدرسه که بسیار شلوغ است، و نگران است که کسی آسیب ببیند.

عضو شورای واترلو برای یک روز: اوتیس براکریج

شهر واترلو مسابقه ای را برای دانش آموزان کلاس پنجم برگزار کرد تا به مدت یک روز شورا باشند. اوتیس براکریج، دانش آموز مدرسه دولتی الیزابت زیگلر، یکی از دانش آموزانی بود که انتخاب شد و در مورد اینکه چرا برای شرکت در این رویداد هیجان زده بود صحبت می کند.

شهر خاطرنشان کرد، دانش‌آموزانی که در شورای آن روز شرکت کردند، بخش‌هایی تعیین شدند، و ممکن است نشان‌دهنده محل زندگی یا تحصیل آنها نباشد.

یک پسر و یک زن جوان برای عکس گرفتن.  هر دو با دستشان علامت صلح می دهند.
شان سانتوش، دانش آموز مدرسه دولتی لکسینگتون، با واترلو کان عکس می گیرد. جن واسیک صبح پنجشنبه در RIM Park. (کیت بوکرت/سی بی سی)

مک کیب در بیانیه ای از دانش آموزان به دلیل “شوق و هیجان” آنها تمجید کرد و گفت که هیجان زده است که روز را با آنها سپری کند تا ایده های بیشتری را بشنود.

مک کیب گفت: مشارکت مدنی جوانان بسیار مهم است.

عکس دسته جمعی از بزرگسالان و کودکان، آنها احمق هستند و چهره می سازند یا از انگشتان خود برای ایجاد علائم صلح استفاده می کنند.
دانش آموزان کلاس پنجم که به عنوان شورای واترلو انتخاب شدند برای یک روز عکس گرفتن با اعضای شورای شهر واترلو. (کیت بوکرت/سی بی سی)