با جانباز 97 ساله جنگ جهانی دوم که به اوج گرفتن یک بازی ویدیویی جدید کمک می کند ، ملاقات کنید

با قدم زدن در موزه میراث هواپیمای جنگی همیلتون کانادایی ، باب میدلتون ، 97 ساله ، هنوز یک چشمه در قدم خود دارد و یک شوخ طبعی سریع دارد.

جانباز جنگ جهانی دوم به الهام بخشیدن از یک بازی ویدیویی جدید مبتنی بر جنگ هوایی و بمب افکن های لنکستر که زمانی پرواز کرده بود ، کمک کرد. نه اینکه خودش بازی های ویدیویی انجام دهد.

با افتخار گفت: “هیچ کدام”. “کامپیوترها برای کار با آنهاست!”

هفته گذشته ، میدلتون برای پرواز در لنکستر خود به موزه دعوت شد – یکی از تنها دو بمب افکن سنگین معروف که همچنان در حال کار هستند.

در آوریل 1942 ، میدلتون از دانشگاه دانفورت تورنتو زود فارغ التحصیل شد و به نیروی هوایی سلطنتی کانادا پیوست. وی 18 ساله بود. میدلتون پس از گذراندن دوره آموزش در کانادا و انگلیس به ناوبری تبدیل شد و سرانجام به کرافت ، یورکشایر اعزام شد.

میدلتون در مصاحبه ای گفت: “این به عنوان اسکادران ریزه کاری شناخته می شد. رد شدن برای ریز ریز کردن یعنی شما را شلیک می کنند. شما برنگشتید.”

باب میدل ، جانباز جنگ جهانی دوم ، ردیف بالا ، چهارم از سمت چپ ، با هم هوایی های تورنتو دیده می شود. (دن میدلتون)

در طول جنگ جهانی دوم باب میدلتون را در یک فرودگاه می بینند. (دن میدلتون)

اگرچه بسیاری از هموطنان هواپیمایی وی دیگر برنگشتند ، میدلتون 33 مأموریت را با موفقیت انجام داد. آنها بسیار خطرناک بودند و با بمب افکن های بزرگ بر فراز اروپا پرواز می کردند تا به اهداف بسیار محافظت شده دشمن حمله کنند.

بازی ویدیویی Valiant Effort

آن پروازهای دلهره آور و شکل دهنده تاریخ ، همان مواردی است که گیمرها در آن تجربه می کنند تلاش شجاع ، خلق شده توسط اندرو اسپیرین و MicroProse کانادا ، توسعه دهنده مستقر در همیلتون.

در حالی که این کار به عنوان پروژه مستقل Spearin آغاز شد ، تلاش شجاعانه در نسخه بعدی محبوب B- موجود خواهد بود17 قلعه پرواز سلسله.

تماشا کنید | باب میدلتون از تجربیات خود در جنگ جهانی دوم صحبت می کند

باب میدلتون ، جانباز 97 ساله جنگ جهانی دوم ، اخیراً باید یک سفر ویژه را با یک بمب افکن لنکستر انجام دهد – هواپیمایی که او به خوبی می شناسد. و همانطور که Trevor Dunn توضیح می دهد ، ماموریت های WW II او بخشی از تمرکز یک بازی ویدیویی جدید در حال توسعه خواهد بود 3:44

اسپیرین که خود در ارتش خدمت می کرد و به طور داوطلب در موزه خدمت می کرد ، یک پرواز را در لنکستر ترتیب داد تا تصاویر ، فیلم و الهام از بازی را جمع کند.

اسپیرین به سی بی سی تورنتو گفت: “ما مطمئناً می خواهیم آنچه را که در آن محله های تنگ ، تاریکی ، چراغ های چشمک زن ، و در عین حال همکاری با اعضای خدمه خود چگونه بود ، ثبت کنیم.”

بازی Valiant Effort شامل شبیه سازی واقعیت مجازی پروازهای بمب افکن لنکستر است. (MicroProse کانادا / تصاویر پارادایم)

اسپیرین با وجود موزه در مورد میدلتون اطلاعاتی کسب کرد و هنگامی که پرواز را سازماندهی می کرد ، تصمیم گرفت که آگهی باسابقه را به همراه خود دعوت کند. عناصر بازی براساس تجربه خود میدلتون ساخته شده اند.

اسپیرین گفت: “باب میدلتون یکی از معدود پیشکسوتانی است که هنوز در آن مکان حضور دارند و می توانند مشاوره صحیحی راجع به اینکه واقعاً چگونه است به ما ارائه دهند.”

“اینکه بتوانم به چشمان باب نگاه کنم و صدای او را بشنوم ، و درک کنم که واقعاً چگونه است ، این بزرگترین ارزشی است که من می توانم پیدا کنم.”

بمب افکن Lancaster در Valiant Effort ، یک بازی ویدیویی در زمان جنگ که هنوز در دست ساخت است. (MicroProse کانادا / تصاویر پارادایم)

واقع بینی برای اسپیرین و نه تنها برای کیفیت بازی مهم است. در حالی که او به دنبال این نیست که آنچه میدلتون و دیگر کهنه سربازان را تحسین کرده اند ، اسپیرین می خواهد گیمرها واقعیت جنگ را احساس کنند.

وی گفت: “اگر ما قصد داریم افراد واقعی ، هواپیماهای واقعی ، وقایع واقعی را به تصویر بکشیم ، پس ما وظیفه داریم اصالت را درست بدست آوریم.”

اندرو اسپیرین ، توسعه دهنده بازی های ویدیویی ، در حال ایجاد پروژه جدیدی بر اساس عملیات نیروی هوایی سلطنتی کانادا در طول جنگ جهانی دوم است. (گرگ بروس / CBC)

با پیشرفت بیشتر بازی های ویدیویی ، این امید وجود دارد تلاش شجاعانه به نسل های جوان کمک خواهد کرد تا فداکاری جانبازان انجام شده را درک کنند.

این شامل شبیه سازی پرواز واقعیت مجازی است. و بخشی از بازی برنامه تمرینی را که میدلتون و دیگر پیشکسوتان RCAF پشت سر گذاشته اند دنبال می کنند.

لئون ایوانز ، خلبان ارشد موزه میراث هواپیمای جنگی کانادا ، گفت: “هرچه بچه های بیشتری آن بازی را ببینند ، وقتی بازی بیرون می آید ، برای همه ما بهتر خواهد بود.”

“ما نمی توانیم این جانبازان را فراموش کنیم.”

باب میدلتون در سال 1942 به نیروی هوایی سلطنتی کانادا پیوست. وی در جنگ جهانی دوم در 33 عملیات شرکت کرد. (دن میدلتون)

انجام بازی های تظاهرآمیز جنگی روی صفحه ممکن است برای میدلتون کمی عجیب به نظر برسد. اما او نیز ارزش را در آن می بیند.

با وجود پیشکسوتان کمتر در بین ما ، نسل های جوان باید از راه های دیگر با گذشته ارتباط برقرار کنند. و حتی اگر این بازی های ویدیویی باشد ، میدلتون می خواهد آنها از آن یاد بگیرند.

“آنها نمی فهمند چه اتفاقی افتاده است. مردم در سن شما ، آنها روی خط نقطه امضا کردند:” من با زندگی ام وام را می پردازم. ” درک آن دشوار است. “