بازرس کارکنان بیمارستان همیلتون را در حال نقض قوانین COVID-19 مشاهده کرد

یک بازرس از وزارت کار انتاریو به کارمندان بیمارستان عمومی همیلتون هشدار داد که پروتکل COVID-19 را دنبال نکنند زیرا آنها از نظر جسمی در کافه تریا بیمارستان فاصله نگرفتند و “در تماس نزدیک و رو در رو” بودند ، طبق یک یادداشت کارکنان اخذ شده توسط سی بی سی نیوز.

این وزارتخانه تأیید کرد که همچنین “بهداشت بهداشت همیلتون” (HHS) ، سازمانی که بیمارستان را اداره می کند ، دستوری صادر کرده و در حال تحقیق است.

این دلیل نمی شود که چرا این دستور را صادر کرده است. اما شبکه بیمارستان می گوید این دستور ارتباطی با نقض قوانین COVID-19 توسط کارکنان ندارد و در عوض “مربوط به برچسب زدن ماسک و ارتباط با کمیته های مشترک بهداشت و ایمنی در سایت ما است. مشکلی از قبل حل شده است.”

ورونیکا مگی ، سخنگوی HHS ، روز جمعه از طریق ایمیل تأیید کرد که بازرس “برخی از کارمندان ما را که خیلی نزدیک به هم نشسته بودند مشاهده کرد.”

“بازرس به گروه خطاب كرد [and] گفت در صورت مشاهده مجدد این رفتار ، آنها در آینده مشمول جریمه خواهند شد و HHS در بسیاری از موارد نیاز به رعایت قوانین پوشاندن / فاصله را اعلام کرده است. “

“بحران های کارکنان”

این یادداشت کارکنان می گوید عدم انطباق عمدتا در بین کارکنان ، پزشکان و ساکنان اتفاق می افتد ، در حالی که افراد معاشرت می کنند ، خیلی نزدیک به هم نشسته اند و ماسک درست ندارند.

HHS همچنین در ارتباطات خود با کارمندان گفت که ، در بسیاری از موارد ، عدم پوشش و فاصله گرفتن از آنها باعث “بحران های کارکنان” در میان تیم های مهم است.

مگی این یادداشت را تأیید کرد و گفت: “ما معتقدیم که در بعضی موارد ، عدم رعایت این موارد منجر به مسائل مربوط به کارکنان در برخی واحدها شده است.”

علی رغم نگرانی ها ، بخشی از یادداشت داخلی می گوید که بیشتر کارمندان از قوانین پیروی می کنند.

راب مک ایزاک ، مدیر عامل و رئیس علوم بهداشتی همیلتون ، گفت که کارکنان روز جمعه در جریان جلسات رسانه ای COVID-19 از قوانین پیروی می کنند و یکدیگر را بیمار نمی کنند. (سامانتا کراگز / CBC)

مگی نوشت: “از آنجا كه قوانین فاصله گذاری و پوشاندن رعایت می شد ، هیچ تاثیری بر همكاران یا توانایی بخش های خاص برای ادامه كار نداشت.”

راب MacIsaac ، رئیس و مدیرعامل HHS ، همچنین در جریان جلسه توجیهی رسانه ای جمعه تأکید کرد که “کارکنان یکدیگر را در معرض خطر قرار نمی دهند زیرا آنها از قوانین پیروی می کنند.”

74 کارمند در انزوا از خود

مگی همچنین تأیید کرد که 74 کارمند و پزشکان به دلیل “ترکیبی از دلایل” در انزوا هستند.

وی نوشت: “همه آنها COVID-19 ندارند اما مطابق با الزامات بهداشت عمومی در حال جداسازی هستند.”

این در حالی است که HHS با یک جفت شیوع در بیمارستان Juravinski و مرکز سرطان خود مقابله می کند. سه بیمار و دو کارمند با ویروس کرونا ویروس جدید تشخیص داده شده اند. نتایج آزمون بیشتر در انتظار است.

MacIsaac می گوید ، در مجموع ، HHS 29 بیمار COVID-19 در بیمارستان دارد که 5 نفر از آنها تحت مراقبت های ویژه هستند.

وی در جلسه توجیهی جمعه جمعه ، وی گفت که شبکه بیمارستان قادر نخواهد بود موج دوم قابل توجهی از COVID-19 را بدون کوچک سازی خدمات مدیریت کند.

وی گفت: “ما در حال آماده سازی برخی تغییرات سیاست هستیم … از روز دوشنبه آزمایش بیماران خود را افزایش خواهیم داد ، افرادی که قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرند. همچنین محدودیت های اضافی برای ویزیت در نظر گرفته ایم.”

“سیستم مراقبت های بهداشتی ما با گزینه های بسیار دشواری روبرو است.”