بازار Chriskindl تعطیل است ، اما شما می توانید آن را در جعبه تجربه کنید

جعبه های اشتراک پدیده جدیدی نیستند اما برای کسب و کارها و سازمان دهندگان رویدادها در منطقه واترلو و شهرستان ولینگتون که می خواهند محصولات محلی را برای مخاطبان گسترده تر تبلیغ کنند ، معنای جدیدی دارند.

از آنجایی که بیماری همه گیر مانع از تجمع مردم در میان جمعیت زیادی شده است ، تعدادی از برگزارکنندگان این رویداد تصمیم گرفته اند تا از طریق جعبه های مخصوص با مواردی که طعم و مزه این رویداد را برای مردم فراهم می کنند تا با خیال راحت در خانه جشن بگیرند ، به مردم کمک کنند تا تجربه را دوباره بسازند.

بازار كریست كیندل در كیتچنر ، در 24 سالگی. اگرچه بازار فیزیکی بسته است ، برگزارکنندگان پیوندهایی با محبوب ترین فروشندگان آنلاین دارند و تصمیم گرفتند قالب “درون جعبه” را نیز ارائه دهند.

داوطلب مارجوری وود می گوید که آنها از اکتوبرفست الهام گرفته اند ، که جعبه خود را در سپتامبر گذشته فروخت.

وود گفت: “ما می دانستیم که امسال نمی توانیم دور هم جمع شویم و فکر کردیم که چگونه کریستکیندل را وارد خانه شما کنیم”. “با کریستکیندل در یک جعبه ، هر آنچه برای کریستکیندل فکر می کنید – طعم ، بو ، احساس ، حافظه – همه آنها در آن جعبه هستند.”

“برخی از جبهه های طعم غذاهای شور و شیرین هستند ، از جمله ، شراب آبگرم سنتی آلمان به نام Glühwein. همچنین پخت از جمله Stollen ، یک نان آلمانی ، و همچنین کلوچه. و برای هر کسی که تا به حال به Christkindl رفته است و متوجه صنایع دستی شده است ، در جعبه تزئینی از کلبه ای است که به طور معمول در میدان کارل زهر مشاهده می کنید. ”

در حمایت از فروشندگان محلی

مانند جعبه Christkindl ، دو کسب و کار دیگر نیز محصولات مشابه با فروشندگان محلی ارائه می دهند.

شرکت Local Box از طریق اشتراک چهار جعبه فصلی را ارائه می دهد. همچنین جعبه های مناسبی برای خرید موجود است.

Alyson Domm پس از دیدن بسیاری از مشاغل محلی که مجبور شدند در اولین موج همه گیری ، درهای خود را ببندند ، این کار را در بهار سال 2020 آغاز کرد. اولین جعبه روز مادر در ماه مه بود.

Domm گفت: “ما این جعبه را برای کمک به مشاغل محلی که می دانستیم در آن زمان شروع به بستن ویترین فروشگاه هایشان می کنند ، کنار هم قرار داده ایم.”

“بنابراین ما فکر کردیم جعبه ای را کنار هم قرار دهیم که پنج تا هشت محصول محلی در آن باشد که مردم بتوانند آن را درب منزل تحویل دهند.”

دومم می گوید این محصولات محلی تهیه شده شامل جواهرات ، پوشاک ، محصولات حمام و بدن و “چیزی جالب برای خوردن”.

تلنگر

غذا مورد توجه جعبه های چشای کورین تیلور است. شرکت او از سال 2017 طعم تورهای غذایی کشور را برای طعم منونیت ارائه داده بود.

او مجبور شد تورها را به حالت تعلیق درآورد اما با دور انداختن تمرکز دوباره تجارت را اختراع کرد. با تحویل مواد غذای فصلی در یک جعبه ، تور را به مردم منتقل کنید.

“سوسیس ، پنیر تازه منطقه ، مقداری پخت [like] “منونیت توینکی”. ما یک نانوایی محلی در Floradale داریم ، که در واقع همان چیزی را ایجاد می کند که به آن Twinkie یا Long John می گوییم. “

“ما یک منبع محلی دیگر نزدیک به والنشتاین داریم که کالباس تابستانی ما را تهیه می کند و او یک پیچ و تاب جالب انجام می دهد. این در واقع ترکیبی از بوقلمون و گوشت گاو است به جای همه گوشت گاو یا گوشت گاو و گوشت خوک.”

نمونه ای از بسته بندی شده در طعم تورهای غذایی کشور و جعبه های مزه مونونیت. (ارائه شده توسط کورین تیلور)

بسته های وی حاوی اطلاعاتی در مورد مواد غذایی و محل تهیه آنها است. همینطور آنها ادبیات غذایی را که مردم می توانند به دنبال داشته باشند فراهم می کنند تا ترکیبات مختلف غذایی را در مورد نحوه خوردن آنچه به آنها تحویل داده شده ارائه دهند.

نسخه صبح – KW5:24جشنواره سالانه کریسمس آلمان تجربه “در یک جعبه” را ارائه می دهد

روش های زیادی برای جشن گرفتن جشنواره سالانه کریسمس آلمان در کیچنر وجود دارد. علاوه بر ارائه تقویم آنلاین ظهور و بازار مجازی ، می توانید Christkindl Market را به خانه بیاورید. داوطلب مارجوری وود به ما خواهد گفت که داخل کریستکیندل در یک جعبه چیست 5:24