اولین لیگ فوتبال تکل جزئی برای زنان در انتاریو آغاز شد

برای اولین بار، لیگ تکل فوتبال دختران و زنان در انتاریو راه اندازی شده است. این بهار امسال با شش تیم در یک بخش زیر 19 سال و سه تیم در زیر 16 سال راه اندازی شد.

جسیکا نایت، کاپیتان تیم 19 ساله WOLFPAAC لندن، که راگبی دبیرستان و فوتبال پرچم، نسخه بدون تماس این ورزش، را نیز بازی می کند، گفت: «به محض شروع آن، آن را دوست داشتم. (WOLFPAAC مخفف World of Ladies Football، Amateur Athletic Combine است).

می دانستم که می خواهم بخشی از یک تیم تکل باشم.

لیگ فوتبال زنان انتاریو در بهار امسال با دو بخش راه اندازی شد. در بزرگسالان ترین بخش، زیر 19 سال، شش تیم وجود دارد: WOLFPAAC لندن، پیل ریجن پانترز، کینگستون شارکز، کامبرلند پانترز، گتینیو والکیری و گوئلف جونیور گریفونز.

من دخترهای زیادی را می شناسم که می خواستند بازی کنند اما نمی خواستند با پسرها بازی کنند.– جسیکا نایت، 15 ساله، بازیکن فوتبال

جسیکا که هم در خط دفاع و هم در خط حمله بازی می‌کند، اوایل این ماه در اولین بازی WOLFPAAC دو تاچ داون به ثمر رساند تا پیل ریجن پانترز را 25-7 شکست دهد.

او گفت: «من کاملاً عاشق این تماس هستم.

WOLFPAAC آخر هفته گذشته به مصاف Peel Region Panthers رفت و روز شنبه به مصاف Guelph Gryphons می رود.
WOLFPAAC آخر هفته گذشته به مصاف Peel Region Panthers رفت و روز شنبه به مصاف Guelph Gryphons می رود. (دیوید رودنهایزر)

دختران این کار را متفاوت انجام می دهند

مشکل تا به حال این بود که اگر دختری بخواهد تکل فوتبال بازی کند، باید با پسرها بازی کند. جسیکا گفت: “من دختران زیادی را می شناسم که می خواستند بازی کنند اما نمی خواستند با پسرها بازی کنند.”

اسکات نایت، رئیس و مربی WOLFPAAC، که پدر جسیکا نیز هست، می‌گوید: «پسربچه‌ها یا می‌ترسند هنگام بازی به آن‌ها ضربه بزنند یا کمی زیاده‌روی می‌کنند و سعی می‌کنند به این نکته توجه کنند که واقعاً به آنها تعلق ندارند.

تماشا | بازی WOLFPAAC در برابر Peel Region Panthers:

اولین تیم فوتبال تکل زنان زیر 19 سال در لندن

WOLFPAAC لندن یکی از شش تیم در بخش زیر 19 سال لیگ فوتبال زنان انتاریو است که به تازگی راه اندازی شده است. در اولین بازی خانگی این تیم، لندن با نتیجه 25 بر 7 پیل ریجن پانترز را شکست داد.

اسکات نایت گفت: “این واقعاً یک ورزش در زمین بازی برای دختران نیست، بنابراین آنها واقعاً فرصت زیادی برای توسعه زودهنگام این مهارت ها ندارند.” این فرصتی است برای آنها که کنار بروند و این کار را بدون اینکه بچه ها از بالای شانه شان نگاه کنند انجام دهند.”

جسیکا گفت و دختران بازی را متفاوت از پسرها انجام می دهند. “ما کاملاً متفاوت عمل می کنیم.”

این سبک بازی اخیراً برای تیم فوتبال فقط دختران جسیکا نتیجه داد. در تابستان ما در یک لیگ پرچم با چند پسر بازی کردیم که همه ما را دست کم گرفتند و سپس در رده دوم قرار گرفتیم.

تیم زیر ۱۹ سال لندن یا WOLFPAAC.  (دنیای فوتبال بانوان، ترکیب ورزشی آماتور)
تیم زیر ۱۹ سال لندن یا WOLFPAAC. (دنیای فوتبال بانوان، ترکیب ورزشی آماتور) (فیس بوک)

اسکات نایت گفت: دخترها نمی پرسند چرا. “دخترا می گویند، “هی مربی، این کاری است که از من می خواهی انجام دهم؟ قطعاً، بیا این کار را انجام دهیم. بیا اعدام کنیم.” آنها سعی نمی کنند همیشه شما را حدس بزنند. آنها به معنای واقعی کلمه فقط اسفنج هستند. آنها در یادگیری مفاهیم بسیار عالی کار کرده اند.”

آنها ممکن است متفاوت بیاموزند اما علاقه ای به تغییر نام موقعیت ها برای مناسب تر بودن تیم ندارند. اسکات می‌گوید: «آن‌ها خیلی مشخص هستند که نمی‌خواستند نام‌های متفاوتی نسبت به پسران نامیده شوند.

او گفت: “بنابراین، آنها بدشان نمی آید که به آنها خطاب یا چیزهایی از این قبیل بگویند. چیزهایی که نام های معمولی مردانه هستند.” آنها فقط می خواهند فوتبالیست شوند.”

در اولین بازی خانگی این تیم، وولف پاک لندن با نتیجه 25 بر 7 پیل ریجن پانترز را شکست داد.
در اولین بازی خانگی این تیم، WOLFPAAC لندن با نتیجه 25-7 پیل ریجن پانترز را شکست داد. (دیوید رودنهایزر)

کلی الیوت که دخترش ابی مک میلان 14 ساله نیز در تیم حضور دارد، گفت: “به عنوان یک والدین تماشای دختران در هر تمرین و بردن آنچه که یاد می گیرند در زمان بازی به زمین بازی بسیار سرگرم کننده است.”

“وقتی ابی چند هفته پیش برای اولین تمرین خود بیرون رفت، حتی قبل از آن هرگز فوتبال را لمس نکرده بود. اما او می خواست در تابستان امسال چیز جدیدی را امتحان کند و چیزی که پیدا کرد گروهی باورنکردنی از دختران بود و قبلاً درباره پاییز صحبت کرده است. الیوت گفت.

WOLFPAAC روز شنبه در ساعت 5:30 بعد از ظهر در لندن در میدان CityWide در لندن به مصاف Guelph Jr. Gryphons می‌رود.

اسکات نایت رئیس دنیای فوتبال بانوان، ترکیب ورزشی آماتور (WOLFPAAC) است.  او در اینجا با دخترش، جسیکا، یکی از کاپیتان های تیم، تصویر شده است.
اسکات نایت رئیس دنیای فوتبال بانوان، ترکیب آماتور ورزشکاران (WOLFPAAC) است. او در اینجا با دخترش، جسیکا، یکی از کاپیتان های تیم، تصویر شده است. (ارسال شده توسط اسکات نایت)