اندرو کوپولینو می نویسد چرا مهم است که خوب نکته نویسی کنید و از قوانین رستوران پیروی کنید

در حالی که وضعیت رستوران ها به طور کلی در طی این همه گیر شدن خبرساز شده است ، اما تجارب کارکنان منتظر در این رستوران ها علنی نشده است.

اما یک جانباز پیشخدمت خانه در رستوران های منطقه ، جیک ریچاردز از Loloan Lobby Bar در واترلو ، می گوید که او به ندرت شاهد چنین وقفه های گسترده ای در کار با بیکار شدن کارمندان یا کاهش چشمگیر ساعت کار بوده است.

ریچاردز می گوید: “در بعضی از مکان های بزرگتر ، کارمندان حقوق بگیر کار را بر عهده می گیرند و اتاق ناهارخوری را اداره می کنند و خانه را بیرون می کشند. برخی افراد برای مدتی بی کار هستند.” “ما نمی دانیم چه مدت به دلیل باز بودن این وضعیت همه گیر پایان یافته است.”

چه حقوق بگیران و چه حداقل حقوق بگیران با تکیه بر نکات ، کارکنان منتظر تلاش برای ارائه تجربه غذای مورد انتظار مشتریان هستند: اقدامات اضافی برای بهداشت و توضیح تجهیزات غربالگری ، ایمنی و محافظت شخصی لازم است – و اطمینان حاصل کنید که مشتریان می فهمند چه زمانی می توانند استفاده کنند ماسک آنها خاموش است و چرا

جیک ریچاردز ، لابی لابی بار ، می گوید: “برخی از افراد برای مدتی بی کار هستند.” (اندرو کوپولینو / سی بی سی)

به گفته جیمز هانیگان در آشپزخانه کورنر در واترلو ، کار بیشتری باید توسط افراد کمتری انجام شود.

“ما هنوز هم می توانیم مانند قبل از COVID-19 به مهمانان خدمت کنیم ، اما مراحل بیشتری وجود دارد. تغییرات بیشتر در قسمت جلوی خانه ایجاد شده است و می توانیم جریان میهمانان را کنترل کنیم و از آنها می خواهیم سیاست های خانه ما را درک کنند. هانیگان می گوید:

او می گوید روند رفت و برگشت پنج دقیقه و بیشتر به میزهای بین مهمانان اضافه می کند: از لحظه ورود به درب ورودی و ایستگاه میزبان تا رفتن به لیست انتظار ، به سمت وسایل نقلیه خود می روند تا منتظر بمانند ، رستوران ، سالم سازی مجدد ، غربالگری مجدد و نشستن.

به گفته جیمز هانیگان در آشپزخانه کورنر در واترلو ، کار بیشتری باید توسط افراد کمتری انجام شود. (اندرو کوپولینو / سی بی سی)

هانیگان می گوید: “از چاشنی ها و سطوح روی نیمکت ها و غرفه ها ، صندلی ها و بازوهای آنها ، به معنای واقعی کلمه هر چیزی که توانایی لمس در این شعاع شش فوت را دارد ، تمیز می شود.”

منتظر بمانید تا کلید کار برای تنظیم برنامه کارکنان باشد

ممکن است بار کار در مکانهای کوچکتر فقط با یک یا دو نفر از کارکنان منتظر باشد: نظارت بر درب همزمان با بهداشت (و در صورت ظرفیت ظرف غذا خوری یا قفل کردن و باز کردن قفل آن) ، همه در حالی که به مشتریان کمک می کنید حداقل تماس ، پاسخگویی به سوالات تلفنی و س questionsالات درب منزل و دیدن سفارشات ، تحویل و وانت.

کارکنان منتظر در تنظیم و زمانبندی فرآیند ناهار خوری در هر دو مکان به سبک خانوادگی و مجلل عالی هستند. Loloan تمایلی به قرار دادن مهمان در “اتاق محدود” در اتاق ناهار خوری کوچکتر خود برای تبدیل میز به منظور استقرار بیشتر مهمان (و در نتیجه درآمد بیشتر) ندارد. بلکه منو دوباره خون ریزی شده است.

ریچاردز می گوید: “ما از نظر زمانبندی و اینکه سرعت ظروف از آشپزخانه به چه سرعت خارج می شود و مهمانان با چه سرعتی آنها را می خورند کمی کنترل بیشتری داریم.”

با وجود یک سال سخت ، ریچاردز هنوز در شبکه های اجتماعی سرگرم کننده است:

صرف نظر از این ، هر دو مکان عالی غذا خوری و رستوران های به سبک خانوادگی مجبور شده اند پرسنل خود را کوتاه کنند.

قبل از همه گیری ، آشپزخانه Korner یک مکان صبحانه و ناهار بسیار شلوغ بود. هانیگان می گوید از ماه مارس ، آنها مجبور شده اند “تعداد زیادی پرسنل را” اخراج كنند.

کارمندان نیمه وقت Loloan اگرچه تعداد کارمندان کمتری دارند ، کار خود را از دست داده اند و به گفته ریچاردز ، برخی از کارمندان تمام وقت شاهد کاهش 10 تا 12 ساعت در هفته ساعت خود هستند زیرا ساعات افتتاح رستوران کاهش یافته است.

غذاخوری ها چه کاری می توانند انجام دهند؟

رستوران های منطقه به دنبال کمک های مالی به کارکنان خط مقدم خود هستند. هانینگان می گوید Korner Kitchen استراتژی هایی را برای کمک به تعادل متوسط ​​دستمزدها و حداقل شبیه چیزی مانند COVID در نظر گرفته است. ریچاردز می گوید از نظر مالی غرامت دریافت کرده است.

او می گوید: “از این طریق خیلی بد نیست.” “قبض ها هنوز پرداخت می شوند.”

در این شرایط غذاخوری ها چه کاری می توانند به این کارمندان خط مقدم کمک کنند؟

همانطور که احساس راحتی می کنید و توانایی خود را صرف غذا در رستوران ها (و در حالی که این کار همچنان مجاز است) کنید. نکته مهم نیز مهم است – از جمله برای بیرون بردن و وانت ، و به ویژه اکنون با نزدیک شدن به تعطیلات.

همچنین به آنچه کارکنان انتظار رستوران ملزم به انجام محدودیت ها هستند نیز احترام بگذارید.

ریچاردز می گوید: “به طور کلی ، همه عالی بوده اند.” “ما جدولی داشته ایم كه نمی خواست پروتكل ها را دنبال كند. وقتی از آنها خواستیم كه لطفاً عمل كنند و آنها این كار را انجام ندادند ، مجبور شدیم از آنها بخواهیم كه آنجا را ترك كنند. آنها سپس ما را در رسانه های اجتماعی مورد تحسین قرار دادند.”

او می گوید هانیگان می افزاید كه حوادث عدم تطابق در محدوده یک درصد است.

وی گفت: “غیر ماسك ، چه از نظر پزشكی و چه از نظر شخصی ، برای مدیریت سخت است. این چیزی است كه همه نمی فهمند ، اما تعداد آنها بسیار كم است.” “ما سعی می کنیم دلیل مهم بودن آن را برای بقیه مهمانان و جامعه توضیح دهیم.”

این تابلو در خارج از میخانه توبی در تورنتو در ماه ژوئیه بود. جیک ریچاردز از بار لابی لولو در واترلو می گوید ، به طور کلی مردم پیروی از دستورالعمل های COVID-19 برای اطمینان از باز بودن رستوران ها بسیار خوب عمل کرده اند. (لورا هاولز / CBC)