انتقال به منطقه قرمز برای ولینگتون-دوفرین-گلف به چه معناست

تغییر در منطقه مراقبت های بهداشتی ولینگتون-دوفرین-گلف برای طبقه بندی مجدد آن از یک منطقه نارنجی به قرمز در چارچوب پاسخ COVID-19 استان ، می تواند اجتماعات اجتماعی را محدود کند ، اندازه خدمات مذهبی را کاهش دهد ، ظرفیت رستوران را کاهش دهد ، خدمات مراقبت شخصی را تغییر دهد و بسته شود سالن های سینما

طبق قوانین منطقه قرمز:

  • اجتماعات اجتماعی به پنج نفر در داخل منزل ، 25 نفر در فضای باز محدود می شود.
  • خدمات مذهبی (از جمله عروسی و تشییع جنازه) با ظرفیت حداکثر 100 نفر در خارج از منزل به ظرفیت 30 درصد محدود می شود.
  • رستوران ها به 10 مشتری که برای صرف غذا در داخل خانه نشسته اند محدود می شوند و حداکثر چهار نفر در هر میز و فضای دارای فاصله دو متر از یکدیگر هستند و یا با یک مانع از هم جدا می شوند. مراجعین باید هنگام ورود به س questionsالات غربالگری پاسخ دهند. بدون رقص ، آواز یا اجرای زنده مجاز نیست و کلوپ های شبانه فقط با آخرین تماس در ساعت 9 شب می توانند به عنوان رستوران یا بار عمل کنند. همه باید ساعت 10 شب بسته شوند
  • خدمات مراقبت شخصی محدود به روشی است که در آن مراجع برای انجام این کار نقاب دارند. اتاق های بخار ، سونا و جکوزی ها باید بسته شوند.
  • سالن های سینما و تاسیسات هنرهای نمایشی مجبور به تعطیلی می شوند مگر اینکه از آنها برای تمرین یا اجرای ضبط شده یا پخش شده استفاده شود.

به محض ورود به منطقه قرمز ، مشاغل محلی نیز ملزم به یادداشت کردن اطلاعات تماس بیشتر افراد در صورت نیاز به ردیابی تماس هستند و دارای پروتکل های ایمنی هستند که برنامه های آنها برای حفظ امنیت کارگران و مردم را مشخص می کند. غربالگری پیشرفته محل کار نیز مورد نیاز است.

طبق این قوانین ، منطقه ای باید حداقل 28 روز به عنوان منطقه قرمز طبقه بندی شود.