انتاریو 1،328 مورد جدید COVID-19 را گزارش می کند که رکورد جدیدی را برای دومین روز متوالی ثبت می کند

انتاریو روز یکشنبه 1،328 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد که برای دومین روز متوالی اوج یک روزه جدید را رقم زد.

وزارت بهداشت انتاریو 1،132 مورد جدید را در روز شنبه گزارش داد که در مجموع 2460 مورد آخر هفته است. هر دو کل از بالاترین حد 1050 که روز سه شنبه گزارش شد ، پیشی گرفتند.

کریستین الیوت ، وزیر بهداشت ، گفت که این استان از آخرین گزارش روزانه خود تحت 37600 آزمایش قرار گرفته است.

انتاریو می گوید که می خواهد هر روز تا اواسط دسامبر ظرفیت 10000 آزمایش ویروس کرونا را ایجاد کند. این استان اما هرگز از ظرفیت فعلی خود یعنی حدود 50،000 فراتر نرفته است ، چه رسد به اینكه در اواسط ماه نوامبر به 68،000 برسد.

تورنتو 434 مورد از موارد جدید یکشنبه را مشاهده کرد و به دنبال آن 385 مورد در منطقه پیل ، 105 مورد در منطقه یورک و 71 مورد در اتاوا مشاهده شد.

تعداد دیگری از واحدهای بهداشت عمومی نیز افزایش دو رقمی را گزارش کردند:

  • همیلتون: 68
  • منطقه دورهام: 56
  • منطقه هالتون: 43
  • منطقه واترلو: 23
  • ویندزور: 22
  • نیاگارا: 21
  • سیمکو مسکوکا: 20
  • ولینگتون-دافرین-گلف: 18
  • سودبری: 12
  • انتاریو شرقی: 10

میانگین هفت روز پرونده های جدید استان ، اقدامی که درک واضح تری از روند بلند مدت را به دست می آورد ، برای هفتمین روز متوالی نیز به یک رکورد جدید رسید و اکنون 1063 مورد است.

استان 13 مرگ دیگر را نشان می دهد

انتاریو همچنین گزارش می دهد که 13 نفر دیگر کشته شده اند – ششمین روز متوالی افزایش دو رقمی. شمار کشته های رسمی این استان 3233 نفر است.

موارد جدید یکشنبه تعداد رسمی موارد انتاریو را از زمان شروع شیوع بیماری در اواخر ژانویه به 84153 مورد رسانده است. از این تعداد ، 71،815 مورد حل و فصل در نظر گرفته می شوند. در به روزرسانی امروز 877 مورد حل و فصل شده است.

وزارت بهداشت گزارش می دهد که در مجموع 374 بیمار در حال حاضر با COVID-19 در بیمارستان بستری هستند ، هرچند که می گوید تعدادی از بیمارستان ها داده ها را در آخر هفته ارسال نمی کنند.

وزارت همچنین گفت که اطلاعات مربوط به تعداد بیماران تحت مراقبت های ویژه و ونتیلاتور در حال حاضر در دسترس نیست.

وزارت بهداشت می گوید در حال حاضر 91 خانه مراقبت طولانی مدت با شیوع COVID-19 در انتاریو مبارزه می کنند.

در حال حاضر ، 75 نفر از ساکنان مراقبت های طولانی مدت با COVID-19 وجود دارند که نسبت به روز شنبه 45 نفر افزایش دارد.

لایه برداری اقدامات سختگیرانه بهداشت عمومی را اعمال می کند

این ارقام جدید در حالی است که اکثر نقاط داغ انتاریو با توجه به شرایط جدید سیستم ارزیابی کدگذاری رنگی که مناطق را به رنگهای قرمز ، نارنجی ، زرد یا سبز طبقه بندی می کند ، اقدامات بهداشتی سختگیرانه تری را در روز شنبه اعمال کرده اند.

محدودیت های بهداشتی در مناطق قرمز شامل محدودیت ظرفیت غذاخوری داخل سالن و سالن های ورزشی به 10 مراجعه کننده است.

در همین حال ، منطقه Peel دستورالعمل های COVID-19 این استان را بسیار ملایم رد کرده و دستورالعمل های خود را ارائه می دهد که سختگیرانه تر از موارد مورد نیاز برای مناطق قرمز است.

دکتر لارنس لو ، پزشک برتر منطقه پیل ، در بیانیه ای مکتوب گفت: “وقت آن است که زندگی خود را کوچک کنیم تا مانع رشد کامل کنترل COVID-19 شویم.”

روز شنبه ، بهداشت عمومی پیل دستورالعمل هایی را برای مناطق سختگیرانه تر از مناطق مورد نیاز مناطق قرمز صادر کرد. (CBC)

وی افزود: “این بخشنامه ها سختگیرانه است ، اما همان مواردی است كه برای ادامه كار و یادگیری افراد در Peel و توانایی دسترسی به غذا ، مراقبت های پزشکی و اصول زندگی روزمره مورد نیاز است.”

لوه گفت که شاخص های منطقه در جهت نادرستی قرار دارند و اقدامات سریع لازم است.

واحد بهداشت عمومی گفت: “ساکنان پیل باید تماس خود را فقط با اعضای خانه خود و فقط حمایت های ضروری محدود کنند. کسانی که تنها زندگی می کنند ممکن است به یک خانوار تعیین شده بپیوندند.”

ساکنان همچنین مجاز نیستند اعضای خانواده های دیگر را به خانه ها یا حیاط خود دعوت کنند ، مگر اینکه شرایط اضطراری پیش بیاید.

این منطقه همچنین ممنوعیت پذیرش عروسی “و مجالس مرتبط” را از 13 نوامبر آغاز می کند و حداقل تا 7 ژانویه 2021 ادامه دارد.

“اجتماعات اجتماعي جشن هاي تعطيلات و رويدادهاي زندگي در مmentsسسات تجاري” در همان روز ممنوع خواهد شد ، در حالي كه از مراسم مذهبي و آيين ها خواسته مي شود كه در صورت امكان به صورت آنلاين بروند.

پیل خواست که در مرحله تغییر یافته 2 بماند ، استان درخواست را رد کرد

مراسم مذهبی حضوری ، از جمله تشریفات عروسی و تشییع جنازه ، باید ظرفیت داخلی را با حداکثر 50 نفر در هر مرکز به 30 درصد کاهش دهد.

فضاهای اجتماعات و رویدادها مانند سالن های ضیافت نیز باید بسته شود.

و محل کار باید همه بازدیدکنندگان غیر ضروری را منع کرده و گزینه های کار از خانه را تا آنجا که ممکن است در دسترس قرار دهد.

سطح نارنجی سیستم جدید استانی ، کافه ها و رستوران ها را به 50 نفر در داخل خانه محدود می کند ، بیش از چهار نفر در کنار هم نشسته اند.

مقامات بهداشتی در پیل خواسته بودند که منطقه تحت مرحله اصلاح شده 2 – سیستم طبقه بندی محدودیت که قبلاً توسط دولت استفاده می شد – باقی بماند ، که شامل قوانین سختگیرانه تری مانند ممنوعیت غذاخوری داخل سالن در رستوران ها و بارها است.

اما استان این درخواست را رد کرد ، در عوض آن را به عنوان منطقه قرمز طبقه بندی کرد.

تورنتو قرار است یک هفته دیگر در مرحله اصلاح شده 2 بماند.