انتاریو گزارش یک روزه 1،132 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرده است

انتاریو روز شنبه گزارش یک رکورد جدید یک روزه از 1،132 مورد COVID-19 را اعلام کرد – همان روز که اقدامات بهداشتی در سیستم های طبقه بندی شده جدید انتاریو در چندین نقطه داغ COVID-19 کاهش می یابد.

به روزرسانی روز شنبه از 1050 که در روز سه شنبه گزارش شده بود ، بالاتر است.

سیستم کدگذاری رنگی – که هر واحد بهداشت عمومی را به عنوان منطقه قرمز ، نارنجی ، زرد یا سبز بر اساس میزان بارگیری و میزان انتقال طبقه بندی می کند – از نیمه شب اجرا شد ، زیرا قرار بود اقدامات قبلی اعمال شده در مورد تعداد زیادی از نقاط داغ منقضی شود.

فقط منطقه پیل ، که در هفته های اخیر موارد رو به افزایش داشته است ، یک منطقه قرمز قلمداد می شود ، در حالی که سایر نقاط گرم مانند منطقه یورک و اوتاوا به عنوان نارنجی مشخص شده اند. قرار است هفته آینده تورنتو به مناطق دیگر بپیوندد.

مناطق موجود در گروه قرمز ، از جمله موارد دیگر ، غذاخوری در رستوران های داخلی به 10 نفر و سالن های ورزشی به 10 نفر در داخل خانه محدود می شود.

سطح نارنجی بارها و رستوران ها را به 50 نفر در داخل خانه محدود می کند ، بیش از چهار نفر در کنار هم نشسته اند.

مقامات بهداشتی در پیل خواسته بودند که منطقه تحت مرحله اصلاح شده 2 – سیستم طبقه بندی محدودیت که قبلاً توسط دولت استفاده می شد – باقی بماند ، که شامل قوانین سختگیرانه تری مانند ممنوعیت غذاخوری داخل سالن در رستوران ها و بارها است.

همچنین از ساعت 12:01 صبح روز شنبه ، مناطق واحد بهداشت عمومی زیر به منطقه زرد برنامه همه گیری استان منتقل شدند:

  • واحد بهداشت و درمان شهرستان برانت.
  • خدمات بهداشت عمومی شهر همیلتون.
  • اداره بهداشت منطقه دورهام.
  • واحد بهداشت انتاریو شرقی.
  • واحد بهداشتی Haldimand-Norfolk.
  • بهداشت عمومی منطقه هالتون.
  • بهداشت عمومی منطقه نیاگارا.
  • خدمات بهداشت عمومی و اورژانس منطقه واترلو.

درباره معنای هر منطقه کدگذاری شده در رنگ می توانید در اینجا بیشتر بخوانید.

100 بیمار اکنون در بخش های مراقبت ویژه هستند

در همین حال ، طبق اسناد به دست آمده توسط سی بی سی نیوز ، 100 بیمار COVID-19 از جمعه شب در بخش های مراقبت ویژه هستند – بالاترین بالاترین میزان از ماه ژوئن است.

تورنتو روز شنبه 336 مورد جدید استان را مشاهده کرد و به دنبال آن 258 مورد در منطقه پیل ، 114 مورد در منطقه یورک و 78 مورد در اتاوا رخ داد.

این استان گفت که 39200 آزمایش از آخرین گزارش روزانه انجام داده است.

(توجه: تمام ارقام استفاده شده در این داستان در به روزرسانی روزانه وزارت بهداشت انتاریو یافت می شود ، که شامل داده هایی از حداکثر تا 4 بعد از ظهر روز قبل است. تعداد موارد مربوط به هر منطقه خاص در یک روز خاص ممکن است با گزارش شده توسط واحد بهداشت عمومی محلی ، که اغلب از زمان تاخیر در سیستم ولایتی جلوگیری می کند.)