انتاریو می گوید مصرف کنندگان مستحق محافظت بهتر از تاکتیک های فروش فشار زیاد توسط خانه های تدفین هستند

دولت انتاریو می گوید برای اطمینان از محافظت بهتر مصرف کنندگان در هنگام خرید خدمات تشییع جنازه و سوزاندن جنازه در استان ، گامهایی را برمی دارد.

در گزارشی که روز دوشنبه منتشر شد ، حسابرسان عمومی بونی لیزیك دریافتند كه مصرف كنندگان هنگام خرید خدمات تشییع جنازه در انتاریو به اندازه كافی از چنین روشهایی مصون نیستند.

یک ممیزی ارزش پول در سازمان Bereavement Authority of Ontario (BAO) ، آژانس چهار سال پیش تأسیس شده که خانه های تدفین ، گورستان ها ، کوره های جنازه و خدمات مجاز برای انتقال افراد متوفی به مکان های جاسوسی را تنظیم می کند ، نشان داد که باید نتیجه بهتری داشته باشد کار نیاز به صنعت برای شفافیت در مورد قیمت گذاری.

رئیس هیئت خزانه داری پیتر بتلن فالوی روز دوشنبه اذعان کرد که تغییرات لازم است و حمایت از مشتری مهم است.

وی در گفتگو با خبرنگاران در کوئین پارک گفت: “وزارت دولت و خدمات مصرف کننده دستور می دهد که مقام داغدار انتاریو یک طرح اجرایی ارائه دهد که مراحل خاصی را که آنها برای انجام به موقع هر یک از توصیه ها برنامه ریزی می کنند ، مشخص کند.”

“ما از کارهایی که در این زمینه انجام شده سپاسگزاریم و می توانیم به نمایندگی از مردم انتاریو در این زمینه بسیار مهم بهتر عمل کنیم و خواهیم کرد.”

لیسیک گفت: کمبود اطلاعات خرید کلیدی باعث می شود تا مردم نتوانند در زمانی که باید سریع و تحت فشار روحی تصمیم بگیرند ، مقایسه کنند.

وی گفت: “ما از آنچه دیدیم متعجب شدیم.”

در یک خبررسانی ، دفتر حسابرس کل اظهار داشت: “حسابرسی به این نتیجه رسید که BAO به طور موثری از افرادی که پس از گذشتن یکی از عزیزانشان خدمات و محصولات ترحیم را خریداری می کنند ، محافظت نمی کند.

این گزارش ادامه داد: “BAO به اطلاعات خرید اصلی ، مانند لیست قیمت خدمات و محصولات تشییع جنازه ، برای شفاف سازی و دسترسی آسان برای عموم مردم ، که اغلب تحت تاکتیک های فروش با فشار بالا هستند ، نیاز ندارد”.

“حسابرسی همچنین نشان داد که هیچ استاندارد صنعتی در مورد بسته ها ، کارمزد ، سپرده ها و سیاست های لغو وجود ندارد ، که مقایسه قیمت ها و تصمیمات آگاهانه را دشوار می کند.”

تماشا کنید | دالیا اشری ، خبرنگار سی بی سی ، در مورد درخواست تغییر صنعت خدمات تشییع جنازه گزارش می دهد:

گزارش سالانه حسابرسان بانی لیزیک ، که روز دوشنبه منتشر شد ، نشان داد که آژانس ناظر بر صنعت تشییع جنازه انتاریو کار بسیار کمی را انجام می دهد تا از مردم در برابر سو from استفاده در هنگام سوگواری محافظت کند. دالیا اشری چیزهای بیشتری دارد. 2:33

حسابرسان عمومی انتاریو یک شرکت را استخدام کردند تا در تابستان از 100 مجری خانه های تدفین ، خدمات انتقال ، گورستان ها و کوره های سوزاندن در اندازه های مختلف در سراسر انتاریو تحقیقات مرموزانه ای را انجام دهد. در نیمی از اپراتورها ، خریداران رمز و راز گزارش کردند که فشار فروش را تجربه کرده اند یا اطلاعات گمراه کننده به آنها داده شده است.

اسکات مک کوبری ، رئیس انجمن خدمات تشییع جنازه انتاریو ، موافق است که همه چیز باید تغییر کند. اما وی گفت كه BAO فقط 25 كارمند دارد و مسئول هر خانه تدفین ، قبرستان و مكانیت سازی در انتاریو است.

مک کوبری گفت: “به نظر من شگفت آور است که آنها به همان اندازه که وظیفه خوبی دارند انجام می دهند.”

مک کوبری گفت که این انجمن با اطمینان کار خواهد کرد تا از توصیه های حسابرس کل پیروی کند. وی افزود ، با این حال ، روشهای فروش فشار بالا باید پایان یابد.

مک کوبری گفت: “من به عنوان یک صاحب یک مجلس ترحیم و به عنوان صاحب یک خانه تدفین خانوادگی و رئیس جمهور خانه های تدفین مستقل در انتاریو این کار را نفرت انگیز می دانم.” “این باید تغییر کند ، COVID یا بدون COVID.”

آرلین ورنیچ ، که می خواست مجسمه های پدر ، مادر و برادرش را با هم در یک قبر به خاک بسپارد ، می گوید کارمندان یک خانه تدفین می سی سی او به او گفته اند که هزینه آن 7800 دلار است. او می گوید: “من فکر می کردم آنها از فروشندگان اتومبیل دست دوم نیز بدتر هستند.” (CBC)

از نظر آرلن ورنیچ ، این مسئله سال گذشته مورد توجه قرار گرفت.

ورنیچ می خواست در بهار سال 2019 سنگفرشهای حاوی بقایای پدر ، مادر و برادرش را با هم در یك قبر دفن كند. وی گفت ، اندازه ظروف بزرگ به اندازه جعبه های کلینکس بود.

وی گفت: “من فکر می کردم آنها از فروشندگان اتومبیل دست دوم نیز بدتر هستند.” “این طعم ترشی برای من به جا گذاشت.”

او تصمیم گرفت به جای آن سه وان را در یک قطعه خانوادگی در زادگاه پدرش رودخانه سوان ، من ، دفن کند. هزینه حفر قبر 600 دلار و 550 دلار دیگر برای کار در زمین دفن بود. در آوریل امسال ، سرانجام این سه سنگدان در یک قبر کنار هم قرار گرفتند.

وی گفت: “این صنعت واقعاً باید تنظیم شود.” “آنها باید از افرادی که غصه می خورند به روش مناسب مراقبت کنند و از افراد غمگین استفاده نکنند.”

وی گفت ، مصرف کنندگان نباید از خرید برای این سرویس شرم کنند. وی افزود: افرادی که در خانه های تدفین کار می کنند باید به جای افراد فروشنده حرفه ای ، مدیر مراسم تدفین باشند.

AG می گوید ، بیشتر خانه های تدفین به راحتی قیمت ها را اعلام نمی کنند

در زیر برخی از یافته های Lysyk آورده شده است:

  • اکثر خانه های تدفین و سایر اپراتورها به راحتی قیمت ها را برای مصرف کنندگان اعلام نمی کنند.
  • شیوه های فروش تشییع جنازه هنوز می تواند شامل تاکتیک های فشار و ارائه اطلاعات گمراه کننده باشد.
  • قیمت خدمات مشابه یا مشابه به طور قابل توجهی متفاوت است.
  • طبق مقررات ، همه گورستان ها مجبورند سالانه مجوز خود را با BAO تمدید کنند ، اما همه این کار را انجام نمی دهند.
  • بین سالهای 2016/17 و 2019/20 ، BAO فقط 3.4 درصد از کل خانه های تدفین مجاز و سایر اپراتورها را بازرسی کرد.
  • BAO اقدامات بازرسی را با واحدهای بهداشت عمومی و وزارت کار انتاریو هماهنگ نمی کند.
  • نظارت بر حفاظت از محیط زیست ، حفاظت و پارک انتاریو از میزان انتشار هوا از سوزن سوزها ناکافی و متناقض است.