انتاریو از تخفیف های جدید مالیاتی و طرح آبیاری یارانه ای برای رونق اقتصادی از COVID-19 رونمایی کرد

آخرین برنامه دولت انتاریو برای کمک به تجارت و زنده ماندن مشاغل از بیماری همه گیر COVID-19 شامل مجموعه تخفیف های مالیاتی جدید برای مشاغل کوچک و 1.3 میلیارد دلار برای پرداخت یارانه قبوض برق برای عملیات صنعتی و تجاری است.

اقدامات جدید روز پنجشنبه به عنوان بخشی از بودجه 2020 انتاریو اعلام شد که سوابق استانی جدیدی را هم برای پیش بینی هزینه ها و هم برای کسری بودجه تعیین می کند.

دولت نخست وزیر داگ فورد می گوید که این بودجه موانعی را که مانع رشد بلند مدت می شوند ، برطرف می کند و اطمینان حاصل می کند که این استان راهی برای بهبود کامل از بیماری همه گیر است.

فورد در یک کنفرانس خبری بعد از ظهر گفت: “وقتی همه گیری تمام شود ، انتاریو با انتقام جویی ، قویتر و مرفه تر از گذشته باز خواهد گشت.”

اطلاعات بیشتر درباره آخرین برنامه مالی دولت را می توانید در اینجا بخوانید:

تخفیف مالیاتی مشاغل کوچک

مشاغل کوچک با حقوق زیر 1 میلیون دلار دیگر مجبور به پرداخت مالیات بهداشت کارفرما نخواهند بود. این استان در اوایل سال جاری به طور موقت معافیت را از 490،000 دلار به 1 میلیون دلار افزایش داد ، اما دولت اکنون این تغییر را دائمی كرده است.

معافیت بالاتر به این معناست که طبق استان ، حدود 90 درصد مشاغل انتاریو دیگر مجبور به پرداخت مالیات نخواهند بود ، مبلغی که در سال 2022 حدود 360 میلیون دلار است.

راد فیلیپس ، وزیر دارایی به مجلس قانونگذاری گفت: “ما از كارفرمایان در سراسر انتاریو شنیده ایم كه این اقدام به آنها كمك می كند تا كارگران در طول COVID-19 كار خود را حفظ كنند.”

بودجه سال 2020 نرخ مالیات آموزش تجارت (BET) ، مالیات بر دارایی را که برای آموزش عمومی در نظر گرفته شده ، کاهش می دهد. بیش از 200000 مشاغل انتاریو یا 94 درصد نرخ پایین تری خواهند دید.

جان توری ، شهردار تورنتو در بیانیه ای گفت: “من معتقدم این بودجه اقدامات اولیه قابل توجهی را برای کمک به ثبات اقتصاد و کمک به مشاغل ، به ویژه مشاغل کوچک انجام می دهد.” دفتر Tory تخمین می زند که کاهش BET منجر به کاهش 117 میلیون دلار مالیات برای املاک تجاری در بزرگترین شهر کانادا شود.

در صورت انتخاب این کار ، به دولت های شهری نیز اجازه داده می شود که مالیات بر املاک را برای مشاغل کوچک کاهش دهند. این استان می گوید که “مطابقت با این کاهش ها” را بررسی می کند ، که ممکن است مبلغ 385 میلیون دلار تخفیف مالیاتی تا سال 2023 باشد.

راد فیلیپس ، وزیر دارایی ، بعدازظهر پنجشنبه بزرگترین برنامه هزینه در تاریخ انتاریو را ارائه داد. (فرانک گان / مطبوعات کانادایی)

در حال حاضر شهرداری ها گزینه های کمی برای ارائه کمک های هدفمند به مشاغل محلی دارند. شهردار گلف کام گوتری ، رئیس شهرداران بزرگ شهر انتاریو ، گفت که احتمال کاهش مالیات بر املاک احتمالاً توسط دولتهای محلی در سراسر استان مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

وی در مصاحبه ای گفت: “من واقعاً مشتاقانه منتظر بررسی آن هستم زیرا این امر به راحتی به این مشاغل كه طی 9 ماه گذشته از دولت های محلی چیزی درخواست كرده اند ، راحت می شود.”

NDP می گوید: “کاهش مالیات” به مشاغل مشترک کمک نمی کند

بودجه 2020 شامل هیچ بودجه مستقیم جدیدی برای مشاغل کوچک یا کارمندان آنها نیست. آندره هوروات رهبر NDP گفت که این نوع بودجه بیش از کاهش احتمالی مالیات به مشاغل کمک خواهد کرد.

هوروث گفت: “کاهش در آینده برق یا مالیات به مشاغل متداول کمک نمی کند و مطمئناً به افرادی که قبلاً در آنجا کار می کردند کمکی نخواهد کرد.”

“اگر شما شرکتی باشید که واقعاً عملکرد خوبی دارد ، این اقدامات عالی است … اما بیایید با این واقعیت روبرو شویم ، خیابان های اصلی انتاریو در حال خراب شدن است.”

انتاریو روز پنجشنبه جزئیات بیشتری در مورد صندوق 300 میلیون دلاری را كه قبلاً اعلام شده بود برای حمایت از مشاغل در تورنتو ، اوتاوا ، منطقه پیل و منطقه یورك ، كه تحت محدودیت های اصلاح شده مرحله 2 قرار گرفتند ، اعلام كرد. این پول می تواند برای پوشش مالیات بر دارایی و قبض های انرژی برای مشاغل واجد شرایط استفاده شود.

مبلغ نامشخص 300 میلیون دلاری نیز در اختیار مشاغلی قرار می گیرد که تحت قوانین “کنترل” و “قفل” قرار دارند ، این دو محدودیت شدید در دستورالعمل های بازگشایی استان است که در ماه اکتبر اعلام شده است.

در حال حاضر هیچ منطقه ای تحت این محدودیت ها نیست.

دولت به صورتحساب های برق برای مشاغل صنعتی یارانه می دهد

دولت فورد همچنین در تلاش است تا آنچه را “قیمت برق شکننده” در بخشهای صنعتی و تجاری انتاریو می نامد.

این بودجه شامل یک میلیارد و 300 میلیون دلار سرمایه گذاری در طول سه سال برای پرداخت یارانه صورتحساب های برق آنها است که به گفته این استان به دلیل قراردادهای امضا شده توسط دولت لیبرال قبلی برای خرید برق تولید شده توسط باد ، خورشید و انرژی های زیستی ، تورم شده است.

فیلیپس بعدازظهر پنجشنبه به خبرنگاران گفت: “این میراثی است که باعث می شود تجارت ما غیرقابل رقابت باشد.”

انتاریو می گوید سرمایه گذاری 1.3 میلیارد دلاری آن برای پرداخت یارانه قبض های برق قراردادهای گران قیمت انرژی سبز را که توسط دولت لیبرال قبلی امضا شده جبران می کند. (پاتریک پلول / dpa از طریق آسوشیتدپرس)

طبق محاسبات انتاریو ، این سرمایه گذاری نرخ های تجارت متوسط ​​و بزرگ را بین 14 تا 16 درصد کاهش می دهد. فیلیپس گفت که این نرخ ها در پایین ترین حوزه قضایی در منطقه دریاچه های بزرگ خواهد بود.

دولت استانی گفت این سرمایه گذاری برای بهبود وضعیت انتاریو از رکود COVID-19 ضروری است. دولت فورد انتظار دارد که تا سال 2040 هیچ یارانه دیگری مورد نیاز نباشد.