افزایش عملکرد پیشرانه و کاهش ۱۰ درصدی مصرف سوخت با هدرز – خبرگزاری بازار

این هدرز فعلی xu7 به این موتور 16 سوپاپ نمیخوره، اما هدرز پارس elx که به زودی عرضه خواهد شد به این موتور میخوره امین. همچنین موتور تیوفایو (tu5) به دلیل استهلاک کم، آرام بودن در حین کارکرد و صدای اندک در زمان روشن بودن طرفداران زیادی داشته است که از این موتور استقبال خوبی کرده اند. سیستم توزیع سوخت موتور تیو فایو (tu5) یکی از عوامل بسیار مهمی است که باعث عملکرد ناپایدار موتور تیو فایو (tu5) میشود ، با اینکه تلاشهای بسیار زیادی صورت گرفت که سیستم توزیع سوخت موتور تیو فایو بهبود پیدا کند، با این وجود هنوز هم این موتور در این زمینه دارای ضعفهایی می باشد که باعث عملکرد ضعیف موتور tu5 شده است. ایسیو موتور به دلیل رعایت استانداردهای آلایندگی بسیار محدود شده و برنامه های تنظیم شده روی آن، باعث افزایش مصرف سوخت و کاهش کشش دور میانی آن شده است. موتور XUM بر اساس استانداردهای یورو 4 تنظیم شده و دارای ایسیوی زیمنس کروز یورو 4 می باشد. کارکرده, 31,000 , سفید, دنده ای, سدان, خرید هدرز پراید پراید 131 se یورو چهار . استاندارد آلایندگی موتور تیوفایو (tu5) میتواند باکمی تغییرات به استاندارد یورو ۵ برسد که یکی از بزرگترین مزیتهای آن به حساب می آید و همچنین این موتور را میتوان بهراحتی مورد تغییرات قرارداد تا خروجی بالاتری از آن گرفت که نصب هدرز و توربو شارژر از آن جمله هستند که این افزایش قدرت بسته به مقدار تغییرات میتواند از ۵ اسب بخار تا بالای ۱۰۰ اسب بخار برای یک خودرو با استفاده شهری باشد.

این مدل ملزم به رعایت استاندارد آلایندگی یورو۴ شده است. هدرز برای موتور استاندارد پراید. در صورتی که پاسخ مثبت است معمولا استهلاک و مصرف بنزین در خودروهای تیونینگ شدهی شهری مورد توجه قرار میگیرند، قدرت بیشتر همیشه تابعی از افزایش مصرف بنزین و استهلاک است، این دو پارامتر برای شما تا چه اندازه اهمیت دارد؟ سوختن کویل ایگنیشن باعث عملکرد ضعیف موتور تیو فایو می شود ، می توانیم این مورد را یکی از مهمترین معایب استفاده از موتور تی یو فایو بدانیم که هنگامی که دور موتور به چهار هزار دور در دقیقه میرسد، این موتور به صورت کامل از کار می افتد که همین عامل باعث می شود تا مشکلات بسیار زیادی برای مصرف کنندگان این موضوع به وجود بیاید. همان طور که در توضیحات قبل هم ذکر شد در ایران ، شرکت ایران خودرو در خودروهایی که تولید می کند از این سری موتور ها استفاده می نماید اما موتور تیو فایو (tu5) امروزه دچار یک سری از مشکلاتی می باشد که ممکن است انتقاد های زیادی از این موتور شود که ناشی از کیفیت پایین تر ساخت آن می باشد.

این موتور از سال 1390 مورد استفاده قرار گرفته است و به دلیل نوع ایسیوهایی که روی آن بسته شده است، قابلیت تقویت و ارتقای بسیار زیادی دارد. 6. ۲٫ نوار نسوز تفلونی: در این نوار نسوز از الیاف پلیمر مخصوصی استفاده شده است و مقاوت بسیار بالایی دارد. پژو پارس یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار شرکت خودروسازی ” ایران خودرو ” است که از سال 1380 تا کنون در بازار ایران عرضه می شود. در سال 1986 میلادی سری موتور های تیو معرفی شدند که بعد ها موتور تیوفایو (tu5) برای خودروهای ، ایران خودرو مورد استفاده قرار گرفت و در اکثر خودرو هایی مانند : پژو پارس ، پژو 206 و 207 ، رانا و … بلند گو در یک لوله که دور اگزوز پیچیده شده قرار گرفته است طوری که صدای موتوردراگزوز در راستای صدای بلندگو حرکت می کند.یک رایانه میکروفون هایی که قبل و بعد از بلند گو قرار گرفته اند را بررسی می کند.با دانستن چیز هایی در باره ی شکل و طول لوله ها،رایانه می تواند سیگنالی را برای تحریک بلند گو ایجاد کند.این سیستم می تواند بیشتر صدایی که از منبع می آید را خنثی کند.میکروفونی که بعد از بلندگو قرار دارد به رایانه اجازه می دهد بفهمد تا چه اندازه خوب کار می کند و در صورت نیاز تنظیماتی را انجام دهد.

این نوارهای نسوز در سایزهای مختلف اما کمتر از ۲۰ سانتی متر در بازار یافت می شوند. هر کدام از مدل های مختلف پرشیا دارای ایراداتی از نظر کارکرد و طراحی موتور هستند که ریمپ می تواند یک گزینه عالی برای حل آنها باشد. در آنها نصب نشده است در جداول سوخت و جرقه تغییراتی انجام میشود. فضای استوانهای درون بلوک سیلندر است که فضای حرکت پیستون را فراهم میکند. تعمیر کردن موتور تیو فایو در خودرو 206 کمی با سختی و دردسر می باشد به این دلیل که دارای حجم ۱.۶ لیتری در کنار فضای محدود درون محفظه موتور 206 می باشد. درون نتیجه حرارت کاری پائین تر ، طول عمر بیشتر ، و سطح نویز کمتری خواهد داست . خوب این حالت خیلی خوبه و در یک موتور کاربراتوری هرچی هوا بیشتر بتونه وارد بشه به سیلندر بنزین بیشتری هم به همراه هوا میاد بنا بر این راندمان حجی موتور بالا میره و در پی اوون فشار احتراق و نهایتا گشتاور تولیدی و توان تولیدی موتور هم زیاد میشه.