افتتاح پاسیو در مرکز شهر کیچنر به دلیل ساخت و ساز و آب و هوا به تاخیر افتاد

با روزهای گرم و آفتابی، برخی از خود می‌پرسند: چرا پاسیوهای مرکز شهر کیچنر هنوز باز نشده‌اند؟

پاسیوهای پاپ آپ در امتداد پیاده روها بخشی از پروژه ای است که از طریق Downtown Kitchener BIA انجام شده است. لیندا جوتزی، مدیر اجرایی می‌گوید که BIA فکر می‌کرد که آنها در ماه گذشته “یک جهش خیلی زود” برای آماده کردن پاسیوها داشتند، اما دو دلیل برای این تاخیر وجود دارد: آب و هوا و ساخت و ساز.

او به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «ما منتظر پیمانکاری هستیم که پوشش سربار جدیدی را روی تمام پاسیوها بگذارد. زمانی که آن 10 روز بارانی دوست داشتنی داشتیم، کمی تأخیر داشتیم، به طوری که پیمانکار را از برنامه عقب انداخت.»

پیمانکار پاپ آپ استریت پاسیوس، یک شرکت مستقر در همیلتون، آنتی است. ساوریو والریو، یکی از مالکان و رئیس‌جمهوران گفت: زمان‌بندی این پروژه‌ها در ماه مارس تعیین می‌شود و پس از روزهای بارانی ماه گذشته، شرکت او مجبور شد برای اجرای قراردادهای دیگر حرکت کند.

والریو گفت: “قراردادهای ما در صورتی که شرایط آب و هوایی ایالتی اجازه دهد.” “ما آن را به دل می گیریم. صادقانه بگویم ما احساس بدی داریم.”

دلیل دیگر تأخیر ساخت و ساز در خیابان کینگ است. شهر در حال جایگزینی سنگ فرش در منطقه ای بین شهرداری و خیابان انتاریو است.

جوتزی گفت: «آن مشاغل تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و احتمالاً چند هفته دیگر به تعویق خواهند افتاد.

خبر خوب این است که انتظار می رود آن مشاغلی که تحت تأثیر ساخت و ساز قرار نگرفته اند، این آخر هفته مبلمان را به پاسیوهای خود منتقل کنند، حتی بدون پوشش سربار جدید.

افرادی که مشتاق لذت بردن از پاسیو هستند

ناتوانی در باز کردن پاسیو برای مشاغل ناامید کننده بوده است. داون ترن، صاحب کافی شاپ Matter of Taste، می گوید که آنها معمولا سعی می کنند تا اواسط آوریل میزها را بیرون بیاورند.

او گفت: “اما اکنون به اواسط ماه می رسیده ایم و هنوز ایده ای نداریم که چه زمانی آماده می شود.”

او می‌گوید مشتریان قطعا مشتاق دیدن پاسیو هستند.

پاسیو که ورودی آن با نوار احتیاط (که شکسته شده است) و یک دکل مسدود شده است.
پایه های پاسیو چند هفته ای است که سر جای خود قرار گرفته اند، اما هنوز هم باید نصب شود. پیمانکار می گوید هفته آینده این اتفاق می افتد. BIA می‌گوید در این بین، برخی از رستوران‌ها مبلمان را به پاسیو منتقل می‌کنند تا برای آخر هفته طولانی آماده باشند. (کیت بوکرت/سی بی سی)

تران گفت: “هوا فرا رسیده است، بنابراین منظورم این است که مردم مشتاق هستند بیرون بیایند، از فضای باز لذت ببرند، اما از آنجایی که پاسیو راه اندازی نشده و ساخت و ساز در حال انجام است، ما واقعاً شاهد ترافیک زیادی در مرکز شهر نیستیم.”

سریال موسیقی تابستانی

جوتزی گفت که BIA در حال کار بر روی یک نقشه پاسیو است که در هفته های آینده برای هدایت مردم به مکان های غذاخوری در فضای باز در دسترس خواهد بود.

همچنین، BIA در حال برنامه ریزی یک مجموعه موسیقی تابستانی است تا مردم را بیشتر به حضور در مرکز شهر چندین شب در هفته ترغیب کند.

آن شامل:

  • کنسرت‌های ساعت شاد چهارشنبه شب در Vogelsang Green، یک پارکت در گوشه خیابان Duke E. و خیابان Queen N.
  • کنسرت‌های پاپ‌آپ در شب‌های پنجشنبه در اطراف منطقه مرکز شهر.
  • مجموعه غروب غروب جمعه در Vogelsang Green.
  • موسیقی در نزدیکی بازار کیچنر شنبه صبح.

جوتزی گفت: «ما هنوز برنامه‌ای داریم که در آن از کسب‌وکارهایمان که موسیقی را به مکان‌های خودشان می‌آورند، حمایت می‌کنیم.

“فقط قرار است فعالیت های زیادی در مرکز شهر اتفاق بیفتد. بنابراین ما واقعاً در مورد آن هیجان زده ایم.”