اسپینکو همیلتون قصد دارد در ماه جاری بازگشایی شود

به دنبال شیوع COVID-19 که 85 نفر را آلوده کرد ، اسپینکو همیلتون قرار است در ماه جاری بازگشایی شود.

در پستی در اینستاگرام جمعه ، استودیوی spin گفت که قصد دارد پذیرش رزروها را هفته آینده آغاز کند و درهای خود را دوباره در 14 نوامبر باز می کند.

در این مقاله آمده است: “ما به عنوان یک مارک ملی تلاش کرده ایم تا اقدامات ایمنی خود را بالا ببریم ، موانع مربی پلکسی گلاس ، دستگاه تصفیه هوا و ماسک را در استودیو نصب کنیم.”

به گفته میشل آگوست ، بنیانگذار اسپینکو ، دوچرخه نیز به عنوان بخشی از اقدامات ایمنی “تقویت و افزایش” برای بازگشت سواران ، در فاصله سه متری یکدیگر قرار داده خواهد شد.

آگوست گفت که این اقدام برای بازگشایی با مشورت بهداشت عمومی انجام شده است.

وی در بیانیه نامه الکترونیکی نوشت: “ما این تصمیم را پس از بررسی دقیق اتخاذ کردیم و به تصمیم خود اطمینان داریم که درهای خود را به روی مشتریان خود باز خواهیم کرد.”

شیوع COVID-19 در Spinco در 5 اکتبر اعلام شد و در 27 اکتبر پایان یافت.

پنجاه و چهار مورد اصلی (52 سوار و دو نفر از كارمندان) به استودیوی واقع در خیابان جیمز ن. ، همراه با حداقل 31 مورد ثانویه مانند خانواده ، دوستان یا سایر تماس ها كه در معرض افراد آلوده در آنجا بودند ، متصل شدند.

مقامات محلی بهداشت قبلاً گفته بودند كه اسپینكو از پروتكل های مناسب همه گیری پیروی می كند. پس از شیوع ، استان اعلام کرد که دستورالعمل های مربوط به تنظیمات تناسب اندام را در سراسر انتاریو بررسی می کند.

ژاکلین دورلوف ، سخنگوی گفت ، کارکنان بهداشت عمومی از زمان اعلام شیوع برای بحث در مورد اقدامات پیشگیری و کنترل عفونت و ارائه توصیه ها ، به کار با استودیو ادامه داده اند.

دورلوف گفت که تاریخ بازگشایی به Spinco بستگی دارد.

وی افزود: “بهداشت عمومی به محض درخواست بازرسی مجدد انجام می دهد.”