استان 7.5 میلیون دلار در عرصه نوآوری پیشرفته برای دانشگاه واترلو سرمایه گذاری می کند.

این استان در حال سرمایه‌گذاری 7.5 میلیون دلاری در یک عرصه نوآوری پیشرفته برای دانشگاه واترلو است که هدف آن حمایت از استارت‌آپ‌هایی است که فناوری علوم زیستی را توسعه می‌دهند.

ساختمان جدید 8360 متر مربعی در یک انبار خالی در خیابان چارلز دبلیو و خیابان ویکتوریا ساخته خواهد شد و هزینه آن در مجموع 35 میلیون دلار است. شهر کیچنر 8.5 میلیون دلار با دانشگاه واترلو تامین مالی خواهد کرد.

نخست وزیر داگ فورد در یک کنفرانس خبری گفت: “در حالی که ما به رشد بخش علوم زیستی استان خود ادامه می دهیم، عرصه نوآوری جدید توسعه و تجاری سازی نوآوری های ساخته شده در انتاریو را تسریع می بخشد، مشاغل جدید ایجاد می کند و به جذب سرمایه گذاری در کیچنر و واترلو کمک می کند.” صبح پنجشنبه در کیچنر.

این مرکز دارای یک انکوباتور فناوری سلامت، یک مرکز تجاری و یک آزمایشگاه مرطوب مشترک با کارآفرینان و شرکت‌های نوپا در منطقه محلی است که نیاز به رسیدگی به مواد شیمیایی و خطرات مختلف دارند.

یک انبار در خیابان چارلز دبلیو و خیابان ویکتوریا در کیچنر خالی است.
ساختمان جدید 8360 متر مربعی در یک انبار خالی در خیابان چارلز دبلیو و خیابان ویکتوریا ساخته خواهد شد و هزینه آن در مجموع 35 میلیون دلار است. (کارمن گرولو/CBC)

ویک فدلی، وزیر توسعه اقتصادی، ایجاد مشاغل و تجارت انتاریو گفت: “با این سرمایه گذاری، ما تضمین می کنیم که انتاریو در حال حاضر و برای نسل های آینده یک رهبر جهانی در نوآوری و بخش علوم زیستی باقی بماند.”

این بودجه بخشی از “استراتژی علوم زیستی” در انتاریو است که اولین مورد از این نوع در یک دهه اخیر است. بر اساس بیانیه خبری که روز پنجشنبه ارسال شد، این ابتکار که “برداشتن علوم زندگی به سطح بعدی” نامیده می شود به شرکت ها کمک می کند راه حل های ساخته شده در انتاریو مانند واکسن ها و درمان های پزشکی را توسعه دهند.

برای 730 شغل ایجاد می شود

آدرین کوته، مدیر اجرایی انکوباتور فناوری UW، Velocity، گفت که انتظار می‌رود عرصه نوآوری 135 استارت‌آپ با رشد بالا، 730 شغل و 150 فناوری تجاری جدید را در چند سال آینده ایجاد کند. این فضا همچنین خانه جدید Velocity خواهد بود.

“اکنون … ما شاهد یک انبار کم استفاده هستیم که نه تنها به خانه Velocity بلکه اعضای جامعه گسترده تر ما تبدیل شده است. [will] کوته در اطلاعیه روز پنجشنبه گفت: برای نوآوری با هم گرد هم می آییم.

کوته گفت که کارهایی که از این عرصه خارج می شود، سیستم مراقبت های بهداشتی ما را با فناوری های قابل قبول برای بهبود مراقبت تقویت می کند. [and] کاهش هزینه ها و فرسودگی.”

آدرین کوته مدیر اجرایی Velocity است.
آدرین کوته، مدیر اجرایی انکوباتور فناوری UW، Velocity، گفت که انتظار می رود عرصه جدید 135 استارت آپ با رشد بالا، 730 شغل و 150 فناوری تجاری جدید را در چند سال آینده ایجاد کند. (دانشگاه واترلو)