از “پیام قوی” تا “عدم وضوح”: 2 سیاستمدار محلی در مورد به روزرسانی اقتصادی فدرال تأمل می کنند

دولت فدرال روز دوشنبه یک به روزرسانی اقتصادی پاییزی را منتشر کرد که هزینه های برنامه های مختلف ، از جمله سیستم مراقبت از کودکان در سراسر کانادا و هزینه های محرک را که پس از توزیع واکسن راه اندازی می شود ، اعلام کرد.

CBC Kitchener-Waterloo با دو سیاستمدار محلی – مشاور منطقه ای صحبت کرد. شان استریکلند و مایکل چونگ ، نماینده مجلس ولینگتون-هالتون هیلز – به خاطر افکارشان در مورد آنچه لیبرال فدرال پیشنهاد کرد.

استریکلند ، که همچنین رئیس کمیته اداری و مالی شورای منطقه ای است ، می گوید در حالی که “اشاره ای واضح به افزایش حمایت از شهرداری ها” نشده بود ، صحبت از یک برنامه تثبیت مالی بین دولت فدرال و استان ها بود.

استریکلند در طی مصاحبه ای با CBC KW گفت: “اگر این کمک می کند تا استانها پول بیشتری بدست آورند ، که البته باید این امر به شهرداریها برسد.” نسخه صبح با میزبان کریگ نوریس.

استریکلند همچنین خاطرنشان کرد که “پشتیبانی بی سابقه ای” از شهرداری ها در طی این همه گیری صورت گرفته است ، با دریافت 62 میلیون دلار از منطقه واترلو.

مشاور منطقه ای شان استریکلند همچنین رئیس کمیته اداری و مالی شورای منطقه ای است. (شان استریکلند)

“این مقدار قابل توجهی پول است ، بی سابقه ، برای کل بودجه ما به دلیل کمبود درآمد ناشی از COVID. و اگر آن 62 میلیون دلار نداشتیم ، تقریباً با 12 درصد افزایش مالیات روبرو خواهیم شد تا جبران کنیم. این کمبود در زمانی است که بسیاری از ساکنان ما توانایی پرداخت این نوع افزایش مالیات را ندارند. “

“بنابراین در حالی که دیروز هیچ اطلاعیه جدیدی در بروزرسانی وجود نداشت. دولت طی سال گذشته اقدامات زیادی برای حمایت از دولت های شهرداری انجام داده است.”

مصاحبه کامل با Coun را بشنوید. شان استریکلند:

نسخه صبح – KW7:05مشاور منطقه ای شان استریکلند در مورد به روزرسانی اقتصادی دولت فدرال

مشاور منطقه ای شان استریکلند در مورد به روزرسانی اقتصادی سقوط دولت فدرال ، آنچه در این منطقه وجود دارد و آنچه از دست رفته است ، بحث می کند. استریکلند ، رئیس کمیته اداری و مالی شورا ، همچنین درباره فشارهای بودجه ای که منطقه برای سال 2021 با آن روبرو است بحث می کند. 7:05

“بدون وضوح” از feds

مایکل چونگ ، نماینده ولینگتون-هالتون هیلز ، اظهار داشت امیدوار است که بتواند برنامه بیشتری را در به روزرسانی اقتصادی ببیند.

چونگ ، که یک محافظه کار و منتقد امور خارجه حزب است ، گفت: “آنچه از دست رفته بود ، برنامه ای برای واکسن ها و برنامه ای برای آزمایشات سریع بود و بدون این دو مورد ، هیچ برنامه واقعی برای بهبودی وجود ندارد.”

چونگ گفت: “هیچ واضحی از طرف دولت در دست نیست” در مورد زمان واکسن در دسترس کانادایی ها.

چونگ در پاسخ به این سوال که لیبرالها به چه درستی عمل می کنند ، گفت این است که آنها “تصدیق کردند که زنان به ویژه در طی این همه گیری به ویژه زنان کم درآمد بیشتر مورد آزار قرار گرفته اند.”

مایکل چونگ ، نماینده مجلس ولینگتون-هالتون هیلز می گوید که او می خواست برنامه بهتری از سوی لیبرال های فدرال ببیند. (داریل دایک / مطبوعات کانادایی)

وی گفت: “بنابراین آنها اعلام کرده اند كه سال آینده میزان سود كودك در كانادا افزایش خواهد یافت ، چیزی كه ما مدتی است آن را پیشنهاد كرده ایم. بنابراین ما خوشحالیم كه می بینیم این در بیانیه اقتصادی است.”

“اما به طور کلی ، وعده های مبهم زیادی در بیانیه ها وجود دارد و جزئیات زیادی وجود ندارد. و بنابراین ، به طور کلی ، ناامید کننده بوده است.”

مصاحبه کامل با مایکل چونگ ، نماینده مجلس را بشنوید:

نسخه صبح – KW8:40مایکل چونگ ، نماینده ولینگتون-هالتون هیلز در مورد به روزرسانی اقتصادی فدرال

مایکل چونگ ، نماینده ولینگتون-هالتون هیلز ، می گوید دولت فدرال “هیچ واضحی” در مورد برنامه واکسن ها یا آزمایش های سریع ارائه نکرده است ، و این مهمترین مورد از دست رفته در به روزرسانی اقتصادی پاییز بود که روز دوشنبه ارائه شد. 8:40

پیش بینی می شود کسری مالی پیش بینی شده فدرال تا پایان مارس 2021 به 381 میلیارد دلار برسد و بسته به هزینه های انجام شده در موج دوم همه گیر ، می تواند حتی بیشتر شود.

دولت لیبرال گفت که آماده است تا 100 میلیارد دلار برای شروع اقتصاد پسا همه گیر هزینه کند.