از ساکنان دعوت شد تا از پناهگاه جدید در فضای باز منطقه بازدید کنند

فضای پناهگاه کوچک جدید در خیابان اربز 1001 تنها چند قدم با افتتاحیه فاصله دارد.

به نظر می رسد بسیار متفاوت از چند ماه پیش بود، زمانی که فقط یک زمین خالی پر از درختچه های وحشی بود.

از رسانه ها دعوت شد تا در 20 آوریل از فضای پناهگاهی که اکثراً تمام شده بود بازدید کنند.

تماشا | پنجاه پناهگاه فولادی جدید به زودی در منطقه واترلو افتتاح می شود

گشتی در فضاهای پناهگاه کوچک جدید منطقه در جاده اربس داشته باشید

پناهگاه جدید در فضای باز در 1001 Erbs Road تقریباً آماده است. وقتی افتتاح شد، توسط The Working Centre، یک سازمان غیرانتفاعی Kitchener که از جمعیت بی خانمان منطقه حمایت می کند، اداره می شود. این منطقه گفته است که خدمات برای مواردی مانند اعتیاد و سلامت روان برای ساکنان نیز در دسترس خواهد بود. خدمه ساخت و ساز مشغول حفاری در چند پیچ ​​آخر بودند که آستا شتی از CBC KW برای یک تور رسانه ای به آنجا رفت.

تورها برای عموم مردم از روز سه شنبه 25 آوریل از ساعت 14 تا 19 آغاز می شود

کسانی که مایل به شرکت هستند باید از قبل در وب سایت EngageWR ثبت نام کنند.

پناهگاه های فولادی قابل جابجایی هستند

متیو لوبرتس مالک Housing Now، شرکت ساخت و ساز ساخت کمپ جدید است.

او گفت این خانه های کوچک جدید یک ویژگی منحصر به فرد دارند – آنها با یک حلقه فولادی روی سقف متصل می شوند که حرکت آنها را آسان تر می کند.

لوبرتس گفت: «ما فکر می‌کردیم مهم است که چیزی بسازیم که جابه‌جایی نسبتاً آسانی داشته باشد. به طوری که اگر چیزی وجود داشت که باید به دلیل فصل ها یا به دلیل فشار سیاسی جابجا شود… این چیزی است که به طور بالقوه قابل جابجایی است.»

فضای پناهگاه در جاده اربس 1001 از یک شهر چادری بهتر (ABTC) درس گرفته است، اردوگاهی مشابه از 42 خانه کوچک در زمین هیئت مدرسه منطقه واترلو در نزدیکی بزرگراه 8. خیابان اربز. این کمپ 50 نفر را در خانه های کوچکی به مساحت حدود 10 متر مربع در خود جای می دهد.

لوبرتس گفت برخلاف خانه های کوچک در ABTC، خانه های کوچک در پناهگاه فضای باز منطقه با استفاده از فولاد ساخته شده اند.

“اما من معتقدم که آنها بیشتر سوله های چوبی آنجا هستند [at ABTC]او گفت: “بنابراین آنها مستعد کپک زدن، پوسیدگی و چند چیز دیگر از این قبیل هستند.”

مردی با وسایل ساختمانی
متیو لوبرتس مالک Housing Now، شرکت ساخت و ساز ساخت کمپ جدید است. (Aastha Shetty/CBC)

پرداختن به انتقاد

پس از اعلام مکان پناهگاه جدید در فضای باز، برخی از مردم منطقه را به دلیل انتخاب برای ساخت آن بسیار نزدیک به محل دفن زباله مورد انتقاد قرار دادند.

پیتر سوینی، کمیسر خدمات اجتماعی در منطقه واترلو، گفت که مکان برای کمک به راه اندازی و اجرای سریعتر پروژه انتخاب شده است.

او گفت: “ما تصمیم آگاهانه گرفتیم… برای انتخاب مکانی که خارج از مرکز شهر بود.” “این پنجاه تخت کمتر از 10 درصد از سرپناه و انبار مسکن انتقالی در منطقه واترلو را تشکیل می دهند. بقیه 90 درصد همه در هسته هستند. ما احساس کردیم که کاهش بخشی از این فشار و انجام این کار مهم است. زمین منطقه به مکان آشکار تبدیل شد.”

وقتی از سوینی خواسته شد نگرانی‌های همسایه‌ها در مورد افزایش احتمالی تعداد موش‌ها را برطرف کند، گفت که بعید است منطقه شاهد هجوم باشد.

او گفت: “درک من این است که این وضعیت زمانی رخ می دهد که شما محیط های سازماندهی نشده، نظارت نشده، غیرمجاز و ناامن داشته باشید. طراحی نه تنها این ساختمان ها، بلکه این سایت نیز ایمن و تمیز است.” بنابراین ما انتظار نداریم این مسائل به وجود بیاید.»

سوینی گفت همچنین برنامه هایی برای رفع کمبود ترانزیت در این منطقه وجود دارد.

او گفت: “ما در حال ایجاد برنامه عملیاتی و بودجه مرکز کاری هستیم تا وسایل حمل و نقل را برای هر کسی که اینجا زندگی می کند فراهم کند. آنها برنامه ای را تنظیم می کنند و براساس نیازهای واقعی تعیین می شود.” .

هنگامی که مردم به اینجا آمدند و زندگی را در اینجا شروع کردند، ما متوجه خواهیم شد که آنها به چه نوع دسترسی می‌خواهند و به چه چیزی نیاز دارند و آن را فراهم می‌کنیم و از این موضوع درس خواهیم گرفت.»

او گفت که کارکنان به دقت نظارت خواهند کرد تا ببینند در کجا ممکن است نیازها ایجاد شود.

“من فکر می کنم ما سعی می کنیم هر کاری که می توانیم برای حمایت از مردم انجام دهیم و اجازه دهیم برخی از ویژگی های مربوط به تدارکات خود را برای افرادی که واقعاً به آن خدمات نیاز دارند و می خواهند اینجا زندگی کنند، به جای تلاش برای زندگی نشان دهند. همه این تصمیمات را زودتر از موعد برای مردم بگیرید.”

“کلید اینجا برای من این است که همه چیز در نظر گرفته شود، این بیشتر درست است.”