ارزانترین گوشی آیفون در بازار

گوشی آیفون XR از نظر کیفیت دوربین و صفحخ نمایش با مدل آیفون X متفاوت است. پنل پشتی آیفون 12 چون دیگر اعضای خانوادهاش پوششی از سرامیک میباشد؛ وقتی گوشی از ارتفاع 10 متری به زمین سقوط کند صفحه نمایش آن هیچ آسیبی نمیبیند. قیمت گوشی آیفون اپل و مشخصات آن در سریهای مختلف تفاوتهای زیادی با هم دیگر دارند و بعضی از مدلهای این گوشی تنها به صورت دست دوم موجود هستند. قیمت این گوشی آیفون اپل کمی کمتر از آیفون ۱۲ است و اگر ارزانترین گوشی سری ۱۲ اپل یا یک گوشی سبکتر و کوچکتر از گوشیهای ۱۲ پرو مکس، ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ میخواهید، خرید گوشی آیفون اپل ۱۲ مینی را به شما پیشنهاد میکنیم.

آیا حاضرید برای خرید ایفون ۱۳ پرو مکس چنین مبلغی را بپردازید؟ این واقعیت که هنوز ناچ وجود دارد و باید تحملش کنیم برای برخیها ناامیدکننده است، اما حداقل این تغییر گامی مثبت در جهت حذف آن است. تصویر ثبت شده توسط این گوشی طبیعتا نویز زیادی دارد که این برای اتاقهای تاریک عادی است. اما من از هر سه عکس ثبت شده با این شرایط نوری راضی هستم و تفاوتها نیز چندان فاحش نیست.

این گوشی هم مانند مدل قبلی دیگر در بازار موجود نیست و نمی توانید اقدام به خرید این گوشی آیفون نمایید. اپل ادعا میکند این هستهها به نسبت سریعتر هستند و همراه با واحد پردازش گرافیکی جدید (Apple GPU) با 5 هسته از موتور عصبی (Neural) با کارایی بالاتر برای کارهای هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و پردازشگر سیگنال تصویر جدید برای کارهایی مانند کاهش نویز عکس پشتیبانی میکنند. اپل در آیفون 13 از نمایشگر بزرگ همراه با پردازنده اختصاصی، آخرین نسخه سیستم عامل iOS و دوربین دوگانه استفاده کرده است.

ایفون ۱۳ پرو مکس سیستم عامل iOS 15 را اجرا خواهد کرد که دنیای نرم افزاری متفاوت و جذابی را در اختیار کاربران قرار میدهد. از قابلیتهای نوین نسل جدید سیستم عامل اپل میتوان به طراحی مجدد نوتیفیکیشنها، قابلیت focus برای کاهش حواس پرتی، تشخیص متن در تصاویر، ویژگیهای گوشی آیفون 7 پلاس دست دوم حریم خصوصی و… این گوشی از دوربین سلفی ۷ مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت FullHD نیز بهره جسته است. از جمله قابلیتهای دیگر که تکمیل کننده مشخصات سخت افزاری ایفون ۱۳ پرو مکس است میتوان به سنسورهای Face ID، شتابسنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطبنما، فشارسنج، دستیار صوتی پشتیبانی از زبان محاوره و پشتیبانی از پهنای باند فوق عریض (UWB) اشاره کرد؛ خب با همه این تفاسیر به نظر شما باز هم iphone 13 pro max قیمت نجومی دارد؟

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد گوشی آیفون 9 پلاس لطفا از سایت ما دیدن کنید.