اجرای موزیکال توسط تئاتر جامعه Drury Lane پس از موارد مثبت COVID-19 پایان می یابد

موارد مثبتی از COVID-19 وجود دارد که به تولید موسیقی در یک تئاتر اجتماعی در برلینگتون مربوط می شود ، اما واحد بهداشت عمومی محلی درباره تعداد افراد آلوده نمی گوید.

بهداشت عمومی منطقه هالتون می گوید “چندین مورد تایید شده” در Drury Lane ، یک شرکت تئاتر موسیقی در بورلینگتون وجود دارد.

در پیامی در وب سایت Drury Lane گفته شد که اعضای شرکت در طول کار خود آزمایش مثبت داشتند فروشگاه کوچک ترسناک. شرکت تئاتر قبل از پایان کار به دلیل تست های مثبت دو اجرا داشت.

این وب سایت می گوید آنها در 7 نوامبر درهای خود را بستند و در حال برنامه ریزی برای پاکسازی کامل تئاتر بود. یک بنر در بالای صفحه می گوید فروشگاه کوچک ترسناک “به تعویق افتاده است”

بهداشت عمومی می گوید که تحقیقات در مورد شیوع و نظارت بر وضعیت ادامه دارد.

بهداشت عمومی گفت: “با اقدامات انجام شده ، مخاطبان کم خطر در نظر گرفته می شوند و هیچ موردی در میان مشتریان گزارش نشده است.”

CBC News برای اظهار نظر با Drury Lane تماس گرفته است.

در یک اظهار نظر در فیس بوک در مورد اعلام بسته شدن خبر ، Drury Lane گفت که به دلیل دنبال کردن بهداشت عمومی و “قوانین حریم خصوصی” ، در حال حاضر تعداد افراد آلوده یا سایر اطلاعات را با جامعه به اشتراک نمی گذارد.

تئاتر همچنین گفت که “طبق درخواست” نظرات را از صفحه حذف کرده است.

مشخص نیست که شرکت چه اقدامات احتیاطی برای عملکرد خود انجام داده است ، اگرچه مخاطبان محدود به 50 نفر بودند.

قبل از بسته شدن ، سندی از اقدامات احتیاطی COVID-19 در سایت موجود بود ، اما فقط برای کسانی که آدرس ایمیل خود را ارسال کرده و درخواست دسترسی داشتند.

این طرح ایمنی ، که هم اکنون در دسترس عموم قرار دارد ، می گوید که بازیگران ، خدمه و داوطلبان باید تکمیل ارزیابی خودآزمایی COVID-19 را که در هر ورودی تئاتر قرار دارد ، انجام دهند.

آزمایشات اخیر COVID-19 قبل از شروع تمرین “و آزمایش دوم قبل از شروع هفته فنی توصیه می شود ، جایی که شرکت ها اجرای کامل نمایش را قبل از شب باز با عناصر دیگر مانند نور و صدا انجام می دهند.

این وب سایت می گوید که این فصل به حالت تعلیق درآمده و تماس ممیزی به تالار موسیقی – یک موسیقی متنوع لغو شده است.