آیا COVID-19 منجر به تجربه بهتر در منطقه واترلو شده است؟

در واقعیت جدید فعلی سرویس دهی به مشتریان ، رستوران های منطقه بازی بیرون بردن و تحویل خود را افزایش داده اند.

با سرمایه گذاری در زمینه تحقیق و توسعه ، رستوران هایی که به طور سنتی کار خود را صرف خرید نمی کردند ، در تلاشند محصولات بهتری تولید کنند. دیگران الهام گرفته اند که محصولات جدیدی ایجاد می کنند تا علاقه مشتری را جلب کنند و جریان های درآمد جدیدی پیدا کنند.

آنچه بیش از این احتمال دارد این است که این تحولات پس از نشست گرد و غبار همه گیر نیز ادامه یابد.

مدیر کل Proof Kitchen + Lounge در واترلو ، مدیر کل ، لورا آمبریو می گوید ایجاد وعده های غذایی بهتر برای سیر کردن نیاز به پرسیدن سوالات زیادی دارد.

“آمبریو می گوید:” چگونه این کار را انجام می دهید؟ این چگونه کار می کند؟ ما محصولات مختلف مختلفی را آزمایش کردیم و آنها را بسته بندی کردیم و 30 دقیقه صبر کردیم تا ببینیم چگونه نگه دارند. ما آنها را بسته بندی کردیم و 45 دقیقه صبر کردیم تا ببینیم. چیزهای زیادی یاد گرفتیم ” .

برنامه استیک آنها یک نمونه است.

او می گوید: “استیک ها کاملاً در حد متوسط ​​کمیاب پخته می شوند و سپس در بسته های نگهدارنده گرما تحویل می شوند.” وی افزود: “آنها هنگام تحویل به پخت و پز ادامه می دهند و از متوسط ​​نادر به متوسط ​​می رسند. اگر مشتری بخواهد آن را بیشتر بپزد ، می تواند آن را در فر پخته و به حد متوسط ​​برساند.”

ماندن در مارک تجاری

کارآیی و هزینه ها تعیین کرده اند که کدام مسیر برای بسیاری از عملیات غذایی انجام می شود. به عنوان مثال ، با افزایش قیمت گوشت ، منوها محدودتر و کوچکتر می شوند. برخی از رستوران ها مجبور بوده اند منوهای طراحی شده برای ارائه صدها را کاهش دهند تا هم اکنون تعداد بسیار کمتری سرو شوند.

رستوران ها از داشتن یخچال پر از موجودی که در صورت برخورد قفل ممکن است جابجا نشوند ، احتیاط می کنند. میخانه ها قاشق آبجو در دست ندارند که آنها نیاز به فروش تازه داشته باشند.

طبق گفته تیم بورس از Lancaster Smokehouse در Kitchener ، این یک تعادل ظریف است که وقتی صحبت از مارک تجاری می شود.

او می گوید: “ما مجبور شدیم برای ساده سازی کار و بهینه سازی کارایی ، موارد منو را کاهش دهیم و در عین حال وفادار بمانیم به آنچه باعث محبوبیت ما شده است” مشتریان باربیکیو طعم های بزرگ و پررنگ را در بشقاب طلب می کنند.

یک کارفرمای رستوران داری مجبور است مسئولیت این کار را بر عهده بگیرد – با امیدواری همراه این است که خلاقیت و “محوری” بازگشت سرمایه مناسب را هنگام زمان و هزینه در هنگام ماندگاری در برند ، ارائه دهد.

رستوران های منطقه واترلو ظروف مختلف و چگونگی اطمینان از درست بودن غذا را برای مشتریانی که در خانه مشغول غذا خوردن هستند ، آزمایش کرده اند. برخی حتی شروع به ارائه موسیقی زنده و مجازی همراه با یک وعده غذایی کرده اند. (بن نلمز / سی بی سی)

Loloan Lobby Bar در واترلو ، محلی که لزوماً در بیرون از خانه تمرکز نداشته است ، “Loloan in a Box” ، کوکتل و بسته سه وعده غذایی را برای وانت از پنجشنبه تا یکشنبه ایجاد کرده است. با ورود برنامه ریزی شده مشتری ، یک متصدی بار و یک آشپز به طور خلاصه نحوه جمع آوری غذا را نشان می دهند.

مالک پاول بوهمر می گوید ، این یک ابتکار عمل منحصر به فرد است که برای ایجاد درآمد با کاهش ظرفیت اتاق ناهارخوری و ارائه خدمات جمعیتی به مشتری جدید طراحی شده است.

او می گوید: “مهمانان ما به همان اندازه كه غذای خوبی هستند به دنبال فرار هستند. مفهوم Loloan كاملاً با تجربیات داخلی بدن طراحی شده است.” “کیت جدید محصول بهتری نسبت به باز کردن کیسه یا جعبه در خانه در بشقاب خواهد داشت.”

فرصت در آغوش گرفتن

Artisanale در Guelph منویی برای بیرون بردن و منویی برای غذاهای آماده ایجاد کرده است ، در حالی که Fat Sparrow Group در منطقه واترلو به تازگی مجموعه ای از کیت های غذایی را برای تهیه در خانه اضافه کرده است.

در Lana’s Lounge در واترلو ، مشاوره با مشتریان کمک می کند تا مشخص شود که با تغییر و تنظیم تجارت ، چه عواملی موثر است.

شان بریکر ، مالک مشترک لانا ، می گوید: “ما فقط ظروف انتخابی را می پزیم و آنها هفتگی تغییر می کنند. ما علاقه مردم را اندازه گیری می کنیم و حتی در برخی مواقع از مشتریانی که به طور منظم بیرون می آورند نظر سنجی می کنیم.”

Lana’s همچنین دسترسی به اجراهای موسیقی خود را ، بخش مهمی از تجارت آنها قبل از Covid-19 ، اقتباس کرده است.

بریکر با اشاره به اینکه مشتریان تحویل و تحویل به اجراها دسترسی پیدا می کنند ، می گوید: “ما همه نمایش ها را به دو برنامه زنده و پخش زنده آنلاین منتقل کرده ایم. سعی می کنیم از تجربه کسانی که آماده حضور فیزیکی در لانا نیستند ، استفاده کنیم.” وی گفت ، نتیجه “علاقه شدید” و همچنین کمکهای مالی برای هنرمندان بوده است.

بریکر اضافه می کند: “اگر مشتری بخواهد دقیقاً موسیقی را تحویل بگیرد ، برای مشاهده باید هزینه کند.” “این بزرگترین فرصتی است که در نتیجه COVID-19 مورد استفاده قرار گرفته است.”

یادداشت ها از صبح جمعه

در صحبت با میزبان کریگ نوریس در CBC K-W نسخه صبح روز جمعه ، من اشاره کردم که رستوران Chef on Call on-away و تحویل در واترلو “12 روز برکت” را اعلام کرد – غذاهای ویژه ای که رستوران معمولی تا 12 دسامبر ارائه می دهد.

دو شنبه (5 و 12 دسامبر) به ویژه قابل توجه است زیرا درآمد حاصل از فروش خاص به بانک غذا منطقه واترلو اهدا می شود.

همچنین ، اگر به ایده هدیه نیاز دارید: Corby Spirit and Wine کتاب کوکتل خود را راه اندازی کرده است ، نان تست از ساحل به ساحل، نمایش دستور العمل ها و داستان های کوکتل از کافه ها و رستوران ها در سراسر کانادا. از جمله جنیفر تمزه از گروه ذغال سنگ (Wildcraft و Bauer Kitchen ، Beertown و غیره) است. همه عواید دریافت شده به انجمن هایی اختصاص می یابد که از کارمندان مهمان نوازی که طی COVID-19 آواره شده اند پشتیبانی می کنند.